Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Korte dage
Forfatter: 
Dato:  21-01-2004 23:06
- Er det bare mig , eller findes der nogle, der som jeg , der kun lige når at sige god'morgen , og blinke med øjenen , for der efter at stå i nattøjet igen på vej i seng ?? ?:-)..
Mine dage er for øjeblikket så korte , at der end ikke når at komme dato på , og tiden flyver hurtigere end lysets hastighed.
Jeg når ikke en meter længere i mine planer , end at planlægge alt det jeg ikke når en meter med.
Når jeg går ud i stalden til hestene, når jeg ikke længere , men det samme gentager sig når jeg sidder ved computeren. jeg befinder mig i en tilstand af samme tid og sted , konstant er det som om knappen er stillet på replay , og hver dag den samme tummerum , uden at jeg har observeret at flere datoer er passeret forbi..går tiden bare hurtigerer og hurtigere jo ældre vi bliver , eller har dagene hele livet været så korte , var det bare fordi man for et øjeblik siden var barn , og syntes at alt ting tog længere tid , og var meget størrere ??
- Jeg ved det ikke, men inden jeg ser mig om fylder jeg 100...såfremt det bliver ved at gå så stærkt !!

8-)

venligst Jeanie

- Up at the ranch by first morninglight! Then to the city ,line dancing to night.
0
0
Svar på denne tråd

hæ hæ ...
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 02:22
kender godt fornemmelsen, hvis du har mulighed for det så gør noget ANDERLEDES!
Det hjælper!!!
Det behøver ikke være noget med at rejse væk eller andre store ting, bare ANDERLEDES oplevelser dér hvor du er :-)
Men du har ret - tendensen kan vi ikke løbe fra, bare forsøge at pakke lidt ind og løbe fra ;-)
0
0
Svar på denne tråd

har det på samme måde!
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 09:48
Troede at det var mandag i morges :-D fordi dagene er gået så hurtigt.
Men jeg har ikke lyst til at "sænke hastigheden" lige nu, jeg venter på at januar og februar er passeret lynhurtigt!!! :-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider