- Er det bare mig , eller findes der nogle, der som jeg , der kun lige når at sige god'morgen , og blinke med øjenen , for der efter at stå i nattøjet igen på vej i seng ??

..
Mine dage er for øjeblikket så korte , at der end ikke når at komme dato på , og tiden flyver hurtigere end lysets hastighed.
Jeg når ikke en meter længere i mine planer , end at planlægge alt det jeg ikke når en meter med.
Når jeg går ud i stalden til hestene, når jeg ikke længere , men det samme gentager sig når jeg sidder ved computeren. jeg befinder mig i en tilstand af samme tid og sted , konstant er det som om knappen er stillet på replay , og hver dag den samme tummerum , uden at jeg har observeret at flere datoer er passeret forbi..går tiden bare hurtigerer og hurtigere jo ældre vi bliver , eller har dagene hele livet været så korte , var det bare fordi man for et øjeblik siden var barn , og syntes at alt ting tog længere tid , og var meget størrere ??
- Jeg ved det ikke, men inden jeg ser mig om fylder jeg 100...såfremt det bliver ved at gå så stærkt !!