Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

højt stofskifte - alter. behand?
Forfatter: 
Dato:  21-01-2004 14:24
Rette mod alle jer som bruger/yder alternativ behandling.

Jeg har haft for højt stofskifte i 3 år - har prøvet at stoppe den lægeordinerede medicin men det kan desværre ikke lade sig gøre..

men... nu vil jeg til at gå i andre retninger (selvf. uden at stoppe min medicinske behandling) Jeg er på jagt efter alternativ behandling som kan virke regulerende på stofskiftet.. de lægeordinerede piller kan nemlig give leverskader på længere sigt, så hvis man kan bringe sygdommen i ro på anden måde er det ønskeligt...

Jeg har set følgende hjemmeside
http://www.bionordic.dk/indhold/sygdom/andre/struma.html#hoej

men siden jeg ikke har erfaring med homoøpati og planter f.eks. vil jeg gerne høre hvad andre mener om disse og andre behandlingsformer.

Min mor tror fuld og fast på at Chopek (staves) kurerede hendes stofskiftesygdom - jeg ved det ikke - faktum er at hun er kommet af medicinen.

Lad høre alle sammen - jeg er åben overfor "næsten" alt...

Camilla med heste-hunden

Der er friske billeder af hypsen
0
0
Svar på denne tråd

Alternativ beh
Forfatter: 
Dato:  21-01-2004 15:43
Hej Camilla!

Lyder intressant at du vil prøve noget alternativt og jeg forstår dig godt.
Jeg har selv leddegigt og har afprøvet et par ting, som desværre ikke virkede :-(

Det man bare skal passe på/holde øje med er at den medicin du får ikke kan blive påvirket af de alternative mediciner.

Ellers håber jeg du finder noget der kan hjælpe dig, det er bestemt ikke sjovt at være kronsis syg.

Pøj Pøj med det :-)

Mange hilsner
Maria
0
0
Svar på denne tråd

Hej Camilla"
Forfatter: 
Dato:  21-01-2004 16:24
Hej Camilla!
Jeg ved ingeting om det alternative, men jeg har osse for højt stofskifte, og er skrevet op til behandling på sygehuset.
De vil sprøjte radioaktivt jod ind i mit blod.
Det skal så gå op i min skjoldbruskkirtel, og ødelægge nogle af cellerne, så de ikke producerer så meget stofskiftehormon.
Jeg er ikke så vild med at de vil stoppe noget radioaktivt i mig!
Men, lægen sagde de andre alternativer er operation, hvor de fjerner noget af min skjoldbruskkirtel, eller tabletter, som jeg så skal tag resten af livet.
Han rådede mig til at få det radioaktive jod, da der er gode chancer for at blive helbredt, og der er ingen bivirkninger.
Det har vist været afprøvet i over 50 år nu.
Hvis du hører om noget alternativt der virker, vil jeg da osse gerne høre om det! :0)
Beklager at jeg ikke kan hjælpe dig, men syntes bare du sku vide at du ikke er den eneste.
Med venlig hilsen Karina.

Prøv en Islænder!
{> Du vil garanteret syntes det er skide skægt! {>
0
0
Svar på denne tråd

Alternativ
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 04:22

Jeg kan tilbyde jer en Aloe Vera Kur...

Og har i ikke mærket nogen effekt af den inden for 90 dage, ja så får i da bare alle jeres penge retur igen... :) :)

Aloe Vera er:

Immunforsvarshøjende
Epitelvæsvshelende
og
Celleopbyggende

Og så er det også en vitamin og mineralbombe... :) :)

Skriv til mig, hvis du/i vil vide mere... :) :)
Jeg sender hellere end gerne info til jer... :)

uafhængig FLP distributør

M.K.H.
Else.

"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

"Kjærlighed er uden vilje.
Den falder lige så godt på en lort,
som på en lilje!!"

:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)
0
0
Svar på denne tråd

Aloe Vera
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 23:06
Jeg har Basedow på 7. år. og er i medicinsk behandling, som fungerer ok. Jeg er dog ikke rask, hvilket jeg godt kan mærke.

Da Basedow er en autoimmun sygdom, har jeg læst, at man skal passe på med bare at styrke sit immunforsvar, da det kan provokere den autoimmune reaktion, og gøre problemet værre.

Jeg har ikke megen erfaring med dette, og er meget interesseret i at høre om andre ved noget.

Else er du inde i detaljer om dette emne?

kh Gunilla
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider