Hej igen
Så er det tid til svar
Jeg satser på at det kommer til at blive på weekend stadie, da alle skal kunne være med, også mig selv
Det kommer nok til at blive enten 7 eller 12 weekender, fordelt på et lille år!
Grunden til, at dette ikke ligger helt fast, er fordi jeg ikke helt er afklaret med, om det kun skal handle om dyr, eller der også skal undervises i mennesker!
Hvad er der stemning for???
Mht. optagelseskrav, vil i hver især komme til en kort, individuel samtale, hvor jeg clairvoyant stiller ind på, om der er go for it...
For mig hænger det jo en hel del sammen med mennesker, da de også kan have indflydelse på dyret, eller bare selv har brug for at blive rådgivet m.m.
Og det har selvfølgelig også indflydelse på prisen, derfor kan jeg ikke give noget klart svar om det i nu!
Det er da selvfølgelig også meningen, at der skal udstedes et bevis, og man skal gennem en eksamen, for at kunne få beviset!

Men igen grund til panik, når i har gået på uddannelsen, vil det ikke være den store udfordring i det, da vi jo løbende vil arbejde med dyr og opgaver!
I skal ikke regne med støtte fra fagforeninger m.m. da denne verden ikke er særlig velkommen hos disse instanser!
Ellers siger jeg tak for den gode omtale om mig, og det er rart at vide, at det giver positive resultater! Håber derfor også det giver mere mening for, at det kan betale sig, at arbejde med dyrene...
Jeg kan godt se, at det er langt fra sjælland og herover, men det er ikke helt umuligt, hvis det ellers kan hænge sammen rent tidsmæssigt og økonomisk... Men ved godt det kan koste en hel del!
Men hvem ved, hvis det viser sig, at have succes, så kan det være vi starter en uddannelse på sjælland... hvem ved
I er alle meget velkommen til at stille flere spørgsmål, i må også gerne sende mig en mail, hvis i gerne vil modtage mit nyhedsbrev, så er i sikret information, når det starter op!
For med den interesse der er, er jeg så godt som sikker på, at det starter! Muligvis allerede til august, eller i efteråret!
Min mailadr. kan i se, på min HP!
Glæder mig til at hører endnu mere fra jer!
Heidi
Ps. endnu engang tak for "roserne"! Dejligt at se, at i også følger med i mine fremtids planer