Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Lufter lige en idé...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2004 10:00
Hejsa alle dem som er nysgerrige for min nye idé! ;-)

Jeg er lige udlært som Clairvoyant Rådgiver, og har selv udhviklet en god teknik, til at arbejde med dyrene som hovedfag!

Men jeg kan umuligt nå ud til alle dyrene, og tænkte derfor på, at lave en god og grundlæggende uddannelse!
Er der nogen der kunne være interesseret i det? :-P

Det som det går ud på, er at lærer at kommunikere med dyrene via billeder (også afdøde dyr), men også ved at stå overfor et dyr! :-D

Ved godt der er tvivlere, men det er ikke dem jeg har lyst til at debatere med, blot om der er interesse for sådan en uddannelse.... ???

Bare nysgerrig!!!

Heidi-B
0
0
Svar på denne tråd

Det lyder interessant
Forfatter: 
Dato:  20-01-2004 11:02
- og da vi ikke bor langt fra hinanden , ja så må du da gerne lærer mig lidt om det du beskriver!! Om jeg er tvivler , ja det kan jeg ikke svare dig på ,men intet prøvet...hmm ja så kan jeg jo ikke vide hvad det er jeg skal tvivle på.. :-P

Venligst Jeanie

- Du kan trække din hest til vandet ,men ikke tvinge den til at drikke
0
0
Svar på denne tråd

For mit...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2004 11:05
vedkommende, så er svaret ja, men det vidste du jo allerede ;-)

Som du selv kender lidt til, så tror jeg det kan være et stort skridt at tage. Altså at vælge at sige "jeg tror faktisk på det her" åbent, frem for at tænke over det lidt mere for sig selv...

Derfor er det nok heller ikke den nemmeste sag at lave en uddannelse som koster penge. Mon ikke det kommer til at koste en hulens masse benarbejde?

Men uha, al mulig held og lykke med prokektet...

Tanker fra
Kitte
:-)
0
0
Svar på denne tråd

Jo arbejde kræver det...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2004 12:10
Jeg er såmænd også ved at lave resurce for at se, om det kan svarer sig! Altså at ligge alt det arbejde i det ;-)

Men det tror jeg nu nok det kan... Det er jo også det jeg brænder for, så for mig, er det et spændende stykke arbejde at give sig i kast med! :-D

Ja der er ikke langt fra dig Jeanie, og det er såmænd også meningen at uddannelsen skal ligge her i mit område! Nok Vejle!

Rart at hører der er bare lidt interesse...
Det her er jo en ny måde, at arbejde med dyrene på, og det kan være med til at løse mange problemer, eller bare give forståelse for problemet, og derudfra en ny vinkel at arbejde ud fra (i)

KH Heidi
0
0
Svar på denne tråd

Altså udlandet er da ikke...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2004 12:14
.......ret langt væk vel ???

Hvor i det store udland bor du?

Heidi
0
0
Svar på denne tråd

Heidi...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2004 12:20
- Jeg bor 11 km fra Vejle, arbejder da også i vejle..
at der står 9999 andet udland på min præsentation , er fordi jeg ikke fik det skrevet da jeg lavede den ..men det kan jeg da ændre..

Jeanie

- Du kan trække din hest til vandet ,men ikke tvinge den til at drikke
0
0
Svar på denne tråd

Nå okay...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2004 12:53
Hej Jeanie

Så kan jeg bedre forstå det ;-)
Synes da heller ikke det store udland er alngt væk, men alligevel!

Okay, Vejle ja så er det jo ikke så langt væk, det kunne sikkert passe dig fint så!

Rart at vide... :-D
0
0
Svar på denne tråd

Osse mig, osse mig
Forfatter: 
Dato:  20-01-2004 20:41
Hej Heidi

Jeg er også meget interesseret. :-)

Jeg bor på Fyn, så der er jo ikke så langt.

Hvordan havde du tænkt dig at det skulle foregå?

Vil du undervise i week-ender eller til hverdag?

Hvorlang tid vil det tage?

Hvad vil det komme til at koste?

Er der specielle krav til os som elever, for at du "gider" at binde an med os? ?:-)

Udsteder du kursusbeviser efter endt uddannelse?

Hvornår starter det?

Jeg er så interesseret i denne uddannelse at jeg kunne fortsætte med spørgsmål længe endnu, men nu vil jeg snart lade dig komme til orde >o<

Jeg håber i den grad at dette bliver til noget, at jeg helt får hjertebanken ved tanken. Jeg har altid ment, at det at kunne forstå hvad dyrene siger og at kunne formidle ting til dem, måtte være det ultimative talent.

Jeg har selv haft nogen underlige oplevelser med forskellige dyr, hvor jeg lige pludseligt vidste ting jeg ikke burde vide, og har prøvet at udvikle det lidt, men bliver pludselig usikker og får overbevist mig selv om at det er min egen fantasi der taler.

Med forventningsfuld hilsen
Birgit

0
0
Svar på denne tråd

Heidi hvis det kun er
Forfatter: 
Dato:  20-01-2004 21:23
clairvoiant og telepati med dyrene, så eksisterer "uddannelsen"/kurserne allerede.

Så mon ikke der på det marked også skulle være plads til dig det er jeg sikker.

Held og lykke med projektet.

Venlig hilsen
Charlotte

Billeder
0
0
Svar på denne tråd

Heidi B
Forfatter: 
Dato:  20-01-2004 22:04
Jeg kan kun sige,det er møg ærgeligt at vi bor på Sjælland....

Vi er meget imponeret af din dygtighed, tankerne kører stadig i hovederne på os, vi arbejder meget med det vi blev sat igang med, og det bedste ved det hele er at vi fornemmer at det hjælper.

Hilsen Emmara.
{>**Den Røde Baron** {>

0
0
Svar på denne tråd

jeg er med på den,
Forfatter: 
Dato:  21-01-2004 02:57

... hvis ikke det indebærer, at jeg skal køre til Vejle hver dag... :) :)

Og så er der lige økonomien i det... Er jo flad som en rotte... Men hvis SID vil give kursusgodtgørelse til det, så er jeg med på den... :) :) :) :)

M.K.H.
Else.

"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

"Kjærlighed er uden vilje.
Den falder lige så godt på en lort,
som på en lilje!!"

:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)
0
0
Svar på denne tråd

Okay, tid tilsvar...
Forfatter: 
Dato:  21-01-2004 09:50
Hej igen

Så er det tid til svar ;-)

Jeg satser på at det kommer til at blive på weekend stadie, da alle skal kunne være med, også mig selv ;-)

Det kommer nok til at blive enten 7 eller 12 weekender, fordelt på et lille år!
Grunden til, at dette ikke ligger helt fast, er fordi jeg ikke helt er afklaret med, om det kun skal handle om dyr, eller der også skal undervises i mennesker!
Hvad er der stemning for???

Mht. optagelseskrav, vil i hver især komme til en kort, individuel samtale, hvor jeg clairvoyant stiller ind på, om der er go for it... ;-)

For mig hænger det jo en hel del sammen med mennesker, da de også kan have indflydelse på dyret, eller bare selv har brug for at blive rådgivet m.m. :-P

Og det har selvfølgelig også indflydelse på prisen, derfor kan jeg ikke give noget klart svar om det i nu!

Det er da selvfølgelig også meningen, at der skal udstedes et bevis, og man skal gennem en eksamen, for at kunne få beviset! :-@ Men igen grund til panik, når i har gået på uddannelsen, vil det ikke være den store udfordring i det, da vi jo løbende vil arbejde med dyr og opgaver! B-)

I skal ikke regne med støtte fra fagforeninger m.m. da denne verden ikke er særlig velkommen hos disse instanser! :-(

Ellers siger jeg tak for den gode omtale om mig, og det er rart at vide, at det giver positive resultater! Håber derfor også det giver mere mening for, at det kan betale sig, at arbejde med dyrene... :-D

Jeg kan godt se, at det er langt fra sjælland og herover, men det er ikke helt umuligt, hvis det ellers kan hænge sammen rent tidsmæssigt og økonomisk... Men ved godt det kan koste en hel del!

Men hvem ved, hvis det viser sig, at have succes, så kan det være vi starter en uddannelse på sjælland... hvem ved ?:-)

I er alle meget velkommen til at stille flere spørgsmål, i må også gerne sende mig en mail, hvis i gerne vil modtage mit nyhedsbrev, så er i sikret information, når det starter op!
For med den interesse der er, er jeg så godt som sikker på, at det starter! Muligvis allerede til august, eller i efteråret!
Min mailadr. kan i se, på min HP!

Glæder mig til at hører endnu mere fra jer!

Heidi

Ps. endnu engang tak for "roserne"! Dejligt at se, at i også følger med i mine fremtids planer :-D
0
0
Svar på denne tråd

Jeg SPRÆKKER af nysgerrighed....
Forfatter: 
Dato:  21-01-2004 10:45
....hvis jeg ikke snart får at vide, hvordan man eksamineres som clairvoyant rådgiver!!?!?
?:-)

Jeg går og gør mig de bizarreste forestillinger om eksamensspørgsmål som "stil ind på denne hest og forklar i 45 ord eller mere, hvorledes den ser på brugen af tredelte bid" og risikoen for 03karakterer i "skriftlig fremstilling af samtale med middelalderånder"
:-P

Vær sød, som sædvanlig :-), og giv mig et svar, som tager hensyn til mine velkendte "handicap" på området.
;-)

med venlig hilsen
atengstedt

Hvordan ser DIN have ud??
Haveplaner udformes.
Kontakt mig for nærmere info og hør hvor nemt og hvor smukt det kan gøres!
0
0
Svar på denne tråd

atengstedt
Forfatter: 
Dato:  21-01-2004 11:04
Jeg triller på gulvet af grin ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D

Hilsen
Lotte

Vil du lære at dykke. Se her: www.nolimitsdiving.dk
0
0
Svar på denne tråd

atengstedt læs her ;-)
Forfatter: 
Dato:  21-01-2004 11:36
Lidt forklaring følger :-D

Okay, kan godt se, at det virker lidt svært at forstå *GG*! det gør du mig tydeligt klart!

Det en eksamen går ud på, er at bevise, at man kan bruge sine evner, ved at stille ind på dyret, og komme frem til nogele resultater, som giver mening for ejeren!
Det er ikke på en skala, fra 1-13, men blot en prøve der beviser, at man kan fremgangsmåden, og kan formidle det "rigtigt"...

Det skriftlige handler meget om etik og moral, samt teorien, der kommer om på uddannelsen!

Håber det giver mere mening nu... *SS* :-D

Heidi
0
0
Svar på denne tråd

Bare det ville...
Forfatter: 
Dato:  21-01-2004 12:38
...brede sig i branchen.. ;-D

Heidi B skrev: "Det skriftlige handler meget om etik og moral, samt teorien, der kommer om på uddannelsen!"

PJ

Being normal is not necessarily a virtue - it denotes a lack of courage!

0
0
Svar på denne tråd

Enig...
Forfatter: 
Dato:  21-01-2004 12:46
Jeg er helt enig med Etik og moral i branchen er lidt en mangelvarer... Desværre... :-(

Og det er netop derfor det for mig er så "pokkers" vigtigt! Jeg møder en del på min vej, som desværre ikke har haft en god oplevelse med den alternative verden!
Derfor.....
Masser af ETIK, MORAL og GOD FORMIDLING!

Heidi :-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider