|
|
| må jeg ha lov at brokke mig!? |
|
|
jeg vil brokke mig over:
1:at kommunen ikke har halvtids pladser i kommunen så niels kunne komme afsted uden at det ville ruinere os!
2:jeg vil brokke mig over mine led som gør ondt!
3:jeg vil brokke mig over at vi er flade som kirkerotter!
4:jeg vil brokke mig over at niels har vokseværk så han skriger det halve af natten.
5: jeg vil brokke mig over at jeg ikke får sovet enten pga niels eller mine led.
6:jeg vil brokke mig over at vores bil konstant er på værksted.
7:jeg vil brokke mig at jeg stort set ikke har set min mand grundet travlhed på jobbet
8:jeg vil brokke mig over at det hele er vådt og sejler
9:jeg vil brokke mig over min mor som ikke kan sige fra overfor mine søskende altid.
10:jeg vil brokke mig over jeg brokker mig.....for jeg har det jo egenligt godt,med lidt undtagelser!!
værsgo i andre at brokke jer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brokkassen |
| Forfatter:  |
Marianne S |
| Dato:  |
19-01-2004 14:53 |
|
Så vil jeg brokke mig over, at der er TILBUD i byen - og jeg har ikke mere plads i hverken madskab eller fryser!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| at jeg ikke er i DK |
|
|
Jeg vil brokke mig over at jeg ikke er i DK og igang med at tilride min hest.... og at jeg tilmed har fået nyt job her så jeg er nødt til at blive noget længere  Hehehe utaknemmeligt skarn.....
Camilla med heste-hunden
Der er friske billeder af hypsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brokke brokke |
susan |
19-01-2004 15:05 |
|
Jeg vil brokke mig over at folk ikke kan finde ud af at vurdere hvor meget arbejde der er rimeligt at lægge i en opgave (er i gang med nogle gruppeopgaver på uni der hver tæller 2 ECTS, men de andre kræver at vi arbejder dag og nat og weekender *AAARGH*)
Og så vil jeg brokke mig over at jeg ikke kan komme af med min dumme hoste og deraffølgende ømme mavemuskler - det er ikke rart når jeg rider
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og mere brok |
HHansen |
19-01-2004 15:19 |
|
Jeg vil 'bare' brokke mig over at min søster IGEN vil styre mit liv og bestemme hvem der skal med til MIN søns konfirmation!!!
Godt nok er det hendes døtre (voksne og flyttet hjemmefra) og godtnok er det min søns kusiner - men det ER vel stadig mig og min eks.mand der skal bestemme hvem der skal med?????
Det værste er at hvis jeg ikke inviterer dem, vil hun være sur på mig de næste 4 år... Suk.... Er måske mest hendes problem - eller...
Måske skulle jeg bare brokke mig over at hun igen får mit behage-gen til at træde frem, så hun får lov til at bestemme.... ÆV..
Brok brok
-Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vil brokke mig... |
|
|
over at have været til eksamen for at forsvare mit projekt idag...
Skulle op som den første *aarrggh* får et sk*** 7 tal for gu' ved hvor meget arbejde.
Efter sensor og lærer så har uddelt 3 femtaller og 2 sekstaller, bliver de enige om at niveauet nok er sat for lavt fra starten *grrr*, hvorefter de uddeler både 8, 9 og 10 taller...
Heldigvis er det ikke en eksamen der tæller og kommer ikke til at stå i nogen papirer, men derfor kan man jo godt brokke sig....
Tanker fra Kitte 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil.... |
Q-Lover |
19-01-2004 15:56 |
|
.....brokke mig over at ingen har foræret mig en hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vil brokke mig |
AnjaFP |
19-01-2004 15:59 |
|
1. over at jeg slet ikke har tid til min hest pga arbejde og studie.
2. Over at jeg vejer al for meget og kan stortset ikke passe noget af mit tøj.
3. over at jeg er ludfattig i denne måned og trænger så desperat til at blive klippet.
4. over at jeg har mange humørsvingninger.
5. over at........hhmmmmmm så fik jeg vist det væreste ud...
God ide med en brokketråd.....
Synes allerede humøret blev lidt bedre og at jeg kan smile af mig selv og mine brokkerier.....
Hilsen, Anja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen... |
Louise E |
19-01-2004 16:00 |
|
bortset fra det med Niels og leddene kan jeg kun støtte dig. Vi kan lave en protestbevægelse mod de andre ting.... Og så vil jeg også gerne brokke mig over, at jeg ikke har fået læreplads endnu. ØV
BROK HERFRA
FRI BROK TIL FOLKET...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tid/tid |
|
|
min mand vil gerne vide hvordan vi kvinder, og mænd der skriver her på HN og brokker os over ikke at have tid til hest og studie mv. har tid til at skrive og læse på selv samme HN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen brokke sig det kan man altid |
Sanne & Liva |
19-01-2004 16:14 |
|
men hvorfor ikke se på de gode ting i livet istedet ?
1)Ingen penge, men trods alt mad på bordet (ifh til afrika)
2)mere arbejde=flere penge
3) ondt i ledene -tænkt på dem som måske sidder i kørestol
4)ingen tid til hesten -jamen vi har trods alt en hest
5)travl hverdag -tænk på de ensomme uden noget at tage sig til
og jeg kunne blive ved......
Brokke sig det kan man altid, men når man tænker over det, så har de fleste det godt her i dk. Jeg har i hvert fald et godt liv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sanne altså |
|
|
du skriver tænk på dem som sidder i kørestol,hvem ve om det er sådan jeg engang ender!!
jeg brokker mig lige lidt mere mine ridebukser er kommet og nu må de ligge på posthuset til på torsdag hvor jeg har penge til at hente dem
og hvis ingen engang imellem ikke brokkede sig ville verdnen jo være evig lykkelig.......men det er den jo slet slet ikke,takket være dem der engang imellem brokker sig holdes verdnen igang,politikerne får lidt at lave,ja stort set alt holdes igang af engang brok*S*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil.. |
ligach |
19-01-2004 16:40 |
|
gerne sige til dig Berit, at jeg har meget ondt af dig. Jeg føler virkelig med dig.
Når vi nu er igang med en brok-tråd, vil jeg gerne brokke mig over, at jeg har helt vildt i lår-musklerne i dag. I går var jeg ude og høste pil og sortere det. I stedet for at gå ned i knæ, bukkede jeg mig hele tiden, så mine kære lår-muskler blev strukket ud over det rimelige. Det er lidt ligesom, når man ikke har været ude at ride længe !! Så, Berit, på fredag må du lige minde mig om nogle stræk-øvelser efter rideturen.
Derudover vil jeg gerne brokke mig over, at jeg ikke har tid nok til mine heste, fordi jeg skal arbejde for at have råd til at have dem !!!!!
Line-ligach Lykken er.. en broget hest...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit brokkeri |
|
|
Jeg vil brokke mig over
1: At jeg ikke ved præcis hvilken karriere der ville være fantastisk for mig
2: Jeg ikke kan få den hest til at vente på mig, så han kan gå bedre ( uden at tage røven på mig)
3: At jeg ikke bare kan passe et par bukser i størrelse 38
4: At jeg har så skide svært ved at sidde ned i trav.
5: At jeg er økonomisk fuldstændig flad
6: At min far ikke giver mig mere opmærksomhed
7: At jeg snart skal leve af pulver i 8 uger ( skal være med i et forsøg på KVL)
8: At min kæreste IKKE kan finde ud af at rydde ordentligt ( på min måde:-*) op efter sig
Til gengæld vil jeg glæde mig over.
1: Jeg har part på den mest fantastiske hest, og ejeren er så dygtig og nem at ride for
2: At jeg ikke er en af dem der leder efter lejl i KBH, men har en 3-værelses, som endda er andel ( førstegangskøb)
3: At jeg har en dejlig kæreste
4: At jeg har bil til rådighed
Sådan er der så meget
Med venlig hilsen Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| BROOOOK |
|
|
Og jeg vil gerne brokke mig over min far. Han har været så flink idag at sende mig en SMS der nu vil jeg mene endegyldigt gør det forbi med den spæde kontakt vi har haft de sidste år.
Og så vil jeg gerne brokke mig over de 12 flødeboller jeg åd som trøst og nu har givet mig en god gang kvalme!
Hilsen LeneJ Lyset for enden af tunnlen er ikke altid et modkørende tog 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| produktionschefen... |
|
|
Jeg vil gerne brokke mig over min produktionschef på arbejdet.
Han er så hamrende sur evig og altid, uden egentlig at skælde ud.
Han er sådan en der mener at kvinder skal blive hjemme og passe børn og hjem og mand, og overhovedet ikke har noget at gøre på arbejdsmarkedet.
Kan næsten høre ham sige: "Lille dame, tror du ikke at du skal blive hjemme...?
I dag kl. 7.03 startede han med at vrænge og tale i et nedsættende tonefald til os tøser, og så var dagens kurs nærmest lagt.
Var det ikke fordi jeg var nødt til at gå fra hus og hjem hvis jeg blev arbejdsløs, så ville jeg simpelthen bare blive væk!!
Hvis jeg havde sådan en sur mand herhjemme, ville jeg med er samme bede ham om at tage sit gode tøj og finde et andet sted at indlogere sig!!!
Jeg mener, livet er da for kort til at gå og glo på sådan et surt ansigt hver dag.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vejret |
bexie |
19-01-2004 16:55 |
|
jeg vil brokke mig over vejret fordi jeg trænger frygtlig at komme ud og ride. men jeg har ikke adgang til ridehus eller en bane. og med hvordan foldet er og hvor besvarligt tøsen kan blive, tør jeg ikke tage hende ud at ride. det kunne alt for nemt ende i skaden til en eller begge af os.
da jeg var ind til lægen sidste uge om min migræne, sagde han at jeg havde brug for at ride mere. det for musler til at slabbe af og løsne så jeg døjer mere med hovedpine nu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen da som I kan |
Sanne & Liva |
19-01-2004 17:04 |
|
Prsonligt mener jeg ikke at jeg er i en position hvor jeg kan tillade mig at brokke mig !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aahh sanne |
|
|
kom nu,har du ikke bare en lille bitte ting du gerne vil brokke dig over......bare en lille bitte smule!?
hvis nu jeg siger hjørner og saks*G*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv øv øv |
|
|
Jeg vil såmen bare brokke mig over at jeg ikke er på vej hjem endnu - jeg møder ellers 7.20 om mandagen!
At lige meget hvordan jeg prøver at forene hest, børn, firma og hjem kommer jeg altid i klemme! Jeg mangler simpelthen 3 timer i døgnet.
At jeg har ondt i r.... fordi min underviser har fjernet mine stigbøjler og sagt at jeg skal ride uden indtil videre!
At jeg stadigvæk ikke kan finde ud af at galopere i et fornuftigt tempo (vi har 2 hastigheder: stop eller turbo)
At jeg ikke er færdig med at male trappen (vi har snart ½ års dag, den og jeg)
At reservedelslageret ikke er åbnet, så jeg kan få nye hænder og ryg (slidgigt og hybermobileled)
Så nu vil jeg tage ud og ride kvadrille - det er nemlig ugens højdepunkt.
mange brokkerier Schack
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brok er godt |
|
|
Jeg vil også benytte chancen.........
1. Jeg vil brokke mig over at jeg intet fuldtidsjob har.
2. Starter på massøruddannelse d.19 februar og det koster knaster!
3. At jeg har spildt 1 1/2 år af mit liv på en narkofant som lokkede mig til alt muligt.
4. At det går enormt langsomt med at huske ting og aftaler pga stoffer (har ikke taget noget i 13 uger!!)
Alligevel er jeg blevet ufattelig lykkelig. Var ikke kommet videre med mit liv, hvis det ikke var for min familie.
Glæder mig til at starte på en "frisk" og jeg ved at jeg kan hvad jeg vil.
Det samme gælder for jer!
Hold hovedet højt og tro på jer selv!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brokke, brokke, brokke |
|
|
Jeg vil brokke mig over at:
- jeg ingen penge har(MENER virkeligt:INGEN!)
- min cykel er punkteret igen-igen(2. gang i løbet af 6 dage)
- at jeg ikke har råd til at køre med bus/tog når min cykel ikke virker
- min lejlighed ligner L***, og jeg har ikke overskud/energi til at gøre noget ved det, selvom jeg ikke kan holde ud at være her
- mit humør er dårligt fra jeg vågner til jeg går i seng for tiden
- at jeg ikke kan finde en hest at få part på, fordi jeg ikke har råd. Saaaaavner at ride!
- at jeg ikke har redet i snart 1 år p.g.a. at jeg ikke har råd
- jeg kan ikke sove om natten, og kan ikke vågne om dagen. Orker intet
Og jeg kunne blive ved med at brokke mig, men det skal jeg nok skåne jer for.
Det hjalp bare lidt, at komme af med noget brok.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brooook |
PiaGlanni |
19-01-2004 18:36 |
|
*hulk* Hvor har jeg ondt af jer....
Især dem som ikke kan finde på noget at brokke sig over....*fniser lettere hysterisk*
Jeg vil meget gerne brokke mig dybt og inderligt over den s**** baby, der ikke vil uuuud
*kigger undskyldene rundt, ikke ment sådan..men jeg er altså træt af at vente*
Og så vil jeg gerne brokke mig over at tiden går så langsomt...Holda***** hvor jeg keder mig...
Nogen der har en eksamensopgave jeg kan lave, eller noget
Ogøh....argh..kan ikke lige finde på mere...
Jo hesten er solgt, men på den anden side har han fået det skønneste nye menneske at kalde sit, og de passer bare så godt sammen.
Vender stærkt tilbage med mere brok...
Surmulende hilsner Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da kæft |
|
|
hvor I brokker jer allesammen
JEG SKAL LÆRE JER AT BROKKE SIG SKAL JEG!!
Jeg vil have en ny mand. Den gamle er blevet forvandlet til en forsuttet idiot  og nu har han ellers været så sød i flere uger
Jeg vil have en hest der kan køre i trailer. Mit ridning er totalt gået i stå ØV!
Jeg har ondt i hele kadaveret - fordi jeg ikke rider
Min fys siger at jeg skal knoglescannes i mit ben og hvis skaden viser sig at være der så kræver det MINDST ½ års TOTALT ro - hvordan ind i helv**** skal man gøre det med sådan et husmareridt og en unghest og nyt job
Penge ??? Hvad er det??? mine kontoudtog består af røde tal og dem siger min bank jeg ikke kan købe noget for
Gælden vokser for hver dag, og jeg er så KOLD!!
Mit hus ligner noget der er løwn, og mine kræfter ligger på arbejdet så det får lov til at se sådan ud (beklager Berit, velkommen i svinestien  )
Min søn er på vej til at blive teenager og min trang til at give ham væk er snart større end trangen til at klynge ham op i det nærmeste træ
Og så alle de sindsyge idioter jeg deler vejbane med 2 gange om dagen på vej til og fra arbejde  Hvis ikke det var fordi bilen er ny så gav jeg mig til at lege radiobil
ØV!!
Livet stinker og det regner udenfor - igen ØV ØV ØV !!!
June
Vent ikke på prinsen på den hvide hest - rid selv!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| June... |
PiaGlanni |
19-01-2004 18:56 |
|
*ligger i næsegrus beundring over dine brokkeevner*
Trækker ydmygt mine småbrokkerier tilbage...
Øv...
Det vil jeg gerne brokke mig over!
ydmyge hilsner Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil også være med.. |
inger christensen |
19-01-2004 18:57 |
|
.. men.. øh.. hvad nu....
.. HJÆLP jeg har sku ikke noget at brokke mig over lige nu...
...Jamen så må jeg jo bare brokke mig over at .....
LIVET ER HERLIGT
IMC
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Inger.. |
PiaGlanni |
19-01-2004 19:00 |
|
Morakker!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil brokke mig fordi........ |
Lisbeth Sejberg |
19-01-2004 19:25 |
|
Der er al al al for lang tid til, at det bliver forår og motorcykelvejr igen 
Men vi bruger tiden på at lægge planer for, hvor vi så vil køre hen, når det lige pludselig bliver 1.marts igen 
Og så åbner vi en god flaske rødvin og sidder og kigger drømmende ud i luften.
Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vil også være med.... |
|
|
...fordi:
- Regningerne vælter ind af døren, men sjovt nok kommer der ikke flere penge på kontoen til at dække dem.
- Lektierne hober sig op - kan bare ikke nå det hele og forelæserne bliver ved med at fortælle at det er et fuldtidsstudium jeg læser på og at det ikke er meningen man skal have job ved siden. Jo det er fandme for ellers er der ikke råd til hesten og alt det andet som gør livet lidt sjovere.
- Hesten er syg hele tiden.
- Vejret er surt og det er møgkoldt.
- SU'en er for lav (i hvert fald når man har hest) og det er sgu blevet for dyrt at køre med det offentlige !
og ja jeg kunne nok blive ved, men generelt så overlever jeg jo som alle andre, og selvom vejret er koldt og trist nu, så er der da solskinsdage indimellem.
Pia
"A horse can lend it's rider the speed he or she lacks - but the rider who is wise remember it is no more than a loan" "The soul that beholds beauty becomes beautiful"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Slå dem her: |
|
|
Jeg må vist være den bedste af os alle:
1. Jeg har ikke (undtaget en gang i lørdags i 20 min) redet i godt 3 måneder og overhovedet ikke seriøst siden juli måned!
2. Og nu skal jeg vente op til 3½ måned før jeg kan begynde at genoptræne til ridning.
3. Jeg skal ind og opereres igen, skal have plukket mindst den ene side af underlivet ud!
4. Må endnu engang se, at min gamle hest forsvinder ud af syne, da jeg ikke kan købe hest når jeg ligger i sengen, samt....
5....at jeg abselute ingen penge har! Der er minus på kontoen, men jeg bliver nød til at købe dette semesters bøger nu og ikke fordele det over 2 måneder, da jeg nok skal ind på hospitalet inden den næste løn kommer.....
6...Den næsten "løn" er SU, som dækker de faste udgifter, så er der lige akkurat 0 tilbage til mad etc... For jeg blev jo fyret for nogle måneder siden og mit ny arbejde er på freelance basis altså: intet arbejde= ingen løn!
7. Min mor fatter stadig ikke at min lejlighed er MIN lejlighed.
8. Mine veninder ringer mere og mere sjældent, da de efterhånden ved, at jeg ikke er til party pt, pga økonomi og energi niveau
9. min energi er fuldstændig forsvundet. Ligner en døgnet rundt, der har lige har tudet.
10. Min lejlighed ser værre ud, end da jeg lige var flyttet ind. Og det kan jeg brokke mig over til alle, men jeg gør ikke rigtig noget ved det. (ok, har fået tømt skrivebordet idag)
Jeg kan sikkert komme i tanke om noget (fx. at skolen har indført 3 stopprøver i erhvervsøkonomi i løbet af semestret og jeg kan jo af naturlige årsager ikke deltage, så imorgen skal jeg på sekretariatet og ligge på knæ for en løsning!).
Tilgengæld er jeg evig glad for støtten fra familie, nærmeste venner, samt HN!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OK Pia...... |
inger christensen |
19-01-2004 21:50 |
|
Du er selv ude om det....
Jeg brokker mig over at:
mit maveskind passer i størelsen til en mand på 2 meter og 80.
min vægt er der intet i vejen med , men højden passer bare ikke til min vægt.
min tæer sidder for langt væk, kan ikke nå dem. Hvofor mon.
min næse sidder i vejen for al skønheden i mit fjæs.
mine fingre er for store til str s i ridehandsker.
min r.. er for stor til ridebukser i str xl.
mine flotte brede skulre passer ikke til en lille dame på 160 i stg.
min sadel sidder for højt på hesten. Kan ikke komme der op.
Brokke brokke brokke brokke brokke brokke brokke!!!!
imc

|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen ok så |
Sanne & Liva |
19-01-2004 22:01 |
|
JEG GIDER IKKE KLIPPE FLERE HJØRNER !!!!!!!
Min svigermor er dum og min kæreste forstår mig ikke !
Jeg har heller ingen penge -gået ged i suén, ikke at jeg havde haft nogle alligevel
Hader min bacheloropgave
Ihh altså I fik mig til at brokke mig

|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Inger! |
PiaGlanni |
19-01-2004 22:03 |
|
Se det var meget bedre!
Glæder mig du har oppet dig, selv om jeg dog tvivler på at du er helt opjektiv
Jeg er sikker på du er et smukt menneske
Hilsner Pia, som burde gå i seng snart...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja Pia det siger |
inger christensen |
19-01-2004 22:17 |
|
min mand også. Selv om der er blevet dobbelt så meget af mig siden vi første gang mødtes.
Og så længe man har en mand som stadig kan sige " Jeg elsker dig" og som er sød til at komme hjem med en lille buket blomster på en ganske almindelig hverdag, kan man vist ikke tillade sig at være negativ.
Jer tror det er sønens tur til lidt computer tid, så kan i sove godt.
mon ikke jeg kan lokke manden med i seng.
imc 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Osse mig. |
|
|
Jeg vil gerne brokke mig over:
Min mor ikke lever mere, savner hende så forfærdeligt...
Her en veninde der ligger på rigshospitalet og venter på at hendes barn skal tages ud, hun er i uge 27...
Jeg ville gerne have min hest kunne gå i trailer så jeg kan komme i gang med at ride, jeg har ikke redet i 5 mrd.
Jeg ville gerne have et job hvor jeg selv kunne bestemme arbejdstider, så kunne min datter være så lidt som muligt i dagpleje.
Jeg ville gerne have et job!!
Jeg ville gerne starte et lille stutteri, men har ikke de penge der skal til at købe godt avlsmateriale.
Jeg ville gerne have penge til at købe drømme gården og starte en luksus heste pension op.
Suk, jeg har vist næsten kun luksus problemer...
Hilsen Britt.
P.s Hvad betyder imc?
Selv den længste rejse på tusinde mil, starter med et lille skridt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Undskyld.. |
atengstedt |
19-01-2004 23:03 |
|
men nu KAN jeg ikke holde det inde mere:
AHAHAHAHAHAAHHA!!
Hvor er i SJOVE at høre på??!?
Magen til velformuleret brok, skal man da vist lede længe efter (hvis man leder uden for HN, altså!!)
"jeg vil brokke mig over at vi er flade som kirkerotter!"
(jeg troede det var en NATURLOV?!?! Vil det sige, at man ikke SKAL være kronisk flad??!)
"mit maveskind passer i størelsen til en mand på 2 meter og 80."
(sådan et har jeg osse!?!? Hvorfor kommer den idiot ikke og henter sit skind??)
"Min lejlighed ser værre ud, end da jeg lige var flyttet ind"
(Naturlov??)
"Min søn er på vej til at blive teenager og min trang til at give ham væk er snart større end trangen til at klynge ham op i det nærmeste træ"
(det er derfor de endnu er i live og bor hos os: det er umuligt at bestemme sig!)
"jeg kan ikke sove om natten, og kan ikke vågne om dagen"
(Naturlov: Man SKAL tilsyneladende i seng, når man er frisk og op, når man er træt??)
" At jeg ikke bare kan passe et par bukser i størrelse 38"
(det er jeg nu ret glad for jeg IKKE kan: det ville se DØDåndssvagt ud med arme der var tykkere end benene)
"Og så vil jeg gerne brokke mig over de 12 flødeboller jeg åd som trøst og nu har givet mig en god gang kvalme!"
(Dååmme flødeboller: det må være en fabrikationsfejl: gå ned i brugsen og forlang at få pengene tilbage!)
:-D
*tager mig voldsomt sammen*
Hvor ER det syynd for jer!!
(fniis..)
*Uddeler en HEL masse "brok-bind" til jer*
Såådan: Går det bedre nu??
med venlig hilsen atengstedt
Hvordan ser DIN have ud?? Haveplaner udformes. Kontakt mig for nærmere info og hør hvor nemt og hvor smukt det kan gøres!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| atengstedt |
PiaGlanni |
19-01-2004 23:17 |
|
*hælder lige en kop koldt vand ned af nakken på dig, og tager dig i hånden, altimens jeg messer rooolig nu..rooolig..*
Sådan var det ikke meget bedre?
Vil du ikke bare brokke dig over en lille bitte ting  Hva?
Bare en lillebitte ting....???
kom nu du kan godt...*lokke lokke*
 Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen så |
|
|
vil jeg da gerne lukke lidt ud...
Jeg vil brokke mig over:
1: At jeg har en mand der starter på en masse, men aldrig laver det færdigt (fx har der ikke i flere måneder været fodpaneler i stuen, og over 1 år i køkkenet)
2: At samme mand, arbejder så langt væk, at han er SÅ træt når han kommer hjem, at det er en nødvendighed, at snerre af både børn, hunde og mig...
3: At jeg har en søn på 2, der er 1 helt år forud for sin udvikling! Hvilket gør at han allerede er kommet i "trodsalderen"
4: At jeg skal have dårlig samvittighed over at lave de ting der interesserer mig, bare fordi manden ikke har nogen...
5: At jeg skal starte på seminariet om 14 dage.. JEG GIDER IKKE!!
6: At min vægt (uanset HVAD jeg gør) står på de samme 20 kg. for meget!
7: At mit underliv ikke fungerer som et kvindes underliv skal..
8: At min søn i dette sekundt fræser rundt med kosten som om det er en hest...
9: At min mand er gået med til at købe et stort ridecenter.
10: At jeg har fået stillet en "sponsorhest" til rådighed.
11: At min søn er så veludviklet, at han både kan alle farverne, og tælle til 10...
Nå slå den!
Brin it on, der må være flere som kan..
Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay... |
Katja |
20-01-2004 15:37 |
|
Ridecenter - det lyder da ellers spændende  ))
Jeg kan ikke helt lade være med at tænke på at man sidder her og selvfølgelig er der da ting som kunne blive bedre i livet - men det er vi jo lidt selv herre over!!!
Men til alle dem der har en hest - er du gal - jeg sidder da og har samme ønske - men pt. har jeg hverken tid, råd og tid - og samtidig har jeg valgt at være gravid og allerede have 2 små børn - og det har jeg jo selv valg...
Jeg kan godt forstå brokke ironien - og syntes da som sådanne at det er sjovt og godt at komme af med noget  ))
Men det havde jeg lige lyst til at skrive!!!
Rigtig god og ikke så brokket hilsen
Katja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PiaGlanni.. |
atengstedt |
20-01-2004 22:45 |
|
..don't get me started!!
(men Ok, så: jeg vil brokke mig i kor med Julie Schwartz over at heller ikke MIT underliv fungerer som et kvindes underliv skal..og det PLEJER det elles ALTID at gøre!!  Hrmpf!! Møg-underliv. 
Jeg vil ha' et NYT, vil jeg ...Eller osse vil jeg ha en UNDERVOGNSBEHANDLING  - er det ikke dét man giver bilerne, hvis der er noget galt med bunden???)
med venlig hilsen atengstedt
Hvordan ser DIN have ud?? Haveplaner udformes. Kontakt mig for nærmere info og hør hvor nemt og hvor smukt det kan gøres!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|