Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Rideferie.....
Forfatter: 
Dato:  14-01-2004 15:50
Se hvad jeg har fundet på nettet:

Rideferie i Sverige i nærheden af Borås.

Har lidt planer om at tage afsted i juni, hvis jeg ellers kan få fri.

Prisen, omregnet i dkr. bliver 4400.- og det er incl. massage den ene af dagene.
Dertil kommer togbillet eller benzin og drikkevarer udenfor måltiderne.
Der rides første dag, hele dagen afhængig af vejret. Dag 2, pakker man og tager afsted på en tur med overnatning, for derefter at blive kørt tilbage. Dag 3 er så en tur i fuld fart og dag 4 rejser man så hjem.

Det frister helt vildt meget.

Andre der kunne være interesseret?
Jeg lægger gerne bil til, men benzinen deles vi om.
Sproget er intet problem. Jeg taler svensk flydende og hjælper gerne.

Boende: Stugor med 2-4 bäddar med kokvrå och kylskåp, gemensam dusch/WC i separat stuga, 1 natt i hotellstuga.

Säsong 2004:
8-13.6, 29.6-4.7, 10-15.8, 7-12.9

Ridvana: nivå 2-3

Innehåll: 4 nätter 4 dagars ridning, helpension med måltidsdryck

Priset inkluderar inte: Resan till och från ridcentret samt drycker utöver måltidsdrycker. På kursgården ingår ingen dryck.

Pris: 5500 SEK, 5000 NOK, 610 EUR

Ankomst: tisdag

Resa: Egen bil, ca 3 mil från Borås

Lämpliga kläder: Oömma kläder att rida i, samt ombyte, varm tröja, vindtät jacka, nattkläder, regnkläder, stövlar eller kängor samt ombyte till kvällen. Badkläder, övriga personliga saker. Bra att ha: Ficklampa, kamera, en bra bok, kortlek. Ridhjälmar finns att låna. Sängkläder och handduk finns, det kan dock vara bra med en extrahandduk.

Ridning: se program i texten

Hästarna: Det finns ca 12 islandshästar som är trygga och bra och har bra tölt. De är både svenskfödda och direktimporterade från Island. På gården bedrivs även egen uppfödning så det finns även 8 unghästar.

http//:www.ridresor.com

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider