kører jeg Daiquiri "hjem".-
Min ældste datter, der egentligt først købte hende fra hendes " gamle" ejer, har taget fri fra lærerseminariet, og hjælper mig hjem med hende.
Der er bygget og maset i hendes gamle stald af Bente og hendes mand, der også er rystede over Daiquiris reaktion igår; der er blevet ombygget, så hun kan få sin gamle boks igen. Den boks hun i 8 år har haft fra hun blev fravænnet som føl.-
Vi glæder os sådan til at se hendes reaktion, når hun stiger ud i sit "rigtige" hjem igen efter 4 år.
Natten til idag, sov jeg for første gang i lang tid hele natten uden at vende og dreje mig og have ondt i maven og hjertet.
Mine kolleger har spurgt mig, om jeg har fået en hjerneblødning - fordi jeg har fortalt at Daiquiri skal tilbage - for de ved hvor hys jeg er med mine heste, og de har ofte måttet indrette sig på, at jeg har måttet tage hensyn til hestene før til dem, mine støttebørn og mine arbejdstider
Min staldvært har lånt mig sin trailer imorgen og stillet sin hjælp til rådighed - han ved også hvor godt mine heste er passet - og er meget rystet over, hvordan min hoppe reagerede igår. Han synes også, hun så skal hjem - og er indstillet på, at jeg nok går lidt i sort en tid - og vil lægge ører, øjne, hjerte og trailer til de her behov
Min yngste datter på 10 år, der egentligt har fået Daiquiri, har indset at man ikke kan få en hest, der ikke vil ha's, tager også med og afleverer hende. Vi må så finde hende en anden hest.
Og min søde mand vil tage sig af sin kone, som han ved, vil sørge og samtidig glæde sig på hestens vegne.
Tak for Jeres deltagelse.