Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

1. dag efter ferien
Forfatter: 
Dato:  05-01-2004 09:53
Gaaab ! Hvordan er I andre kommet igang med arbejdet efter ferien ?

Jeg synes vi kom godt ud af dynerne, og mødte på arbejdet og fik snakket og sladret lidt.
Men så skete det :-@
Gisp, den første opgave blev lagt på bordet, og tænk engang, jeg tog mig selv i at forsøge at "kvæle" et laaaaaangt gaaaaab 8-)

........hvordan skal det dog ikke gå, man sidder jo her og drømmer og rideture og sommerferie, og man noterer på livet løs på en PostIt og konstaterer at man IKKE kan leve at gå hjemme og holde huset og ride heste for hyggens skyld, det er altså for dårligt :-P

It you'er not making dust
you'er eating it !
0
0
Svar på denne tråd

min stakkels
Forfatter: 
Dato:  05-01-2004 09:59
mand var totalt færdig da han kom hjem i morges efter en nattevagt og 16 dages ferie,nu skal han til at vende døgnet igen det kan godt vare 1 uges tid.

anne skulle i skole og jøsses en finke,hun er så morgensur som man kan være*G*

hestene nød deres tidlige morgen mad,de var helt forbavset over at mor kom så tidligt ud*G*

hilsen berit

0
0
Svar på denne tråd

*gaaab*
Forfatter: 
Dato:  05-01-2004 11:56
Første dag efter ferien er for mig = eksamen.
Jeps, op og hop og til eksamen, heldigvigs er den fra 14-18 (så skulle jeg ikke så tidligt op)

Nå, men jeg må hellere til at gøre mig klar, få lidt mad, pakke alle mine ting - og så skal jeg ud at ride bagefter, DEJLIGT!

-susan
0
0
Svar på denne tråd

Tja... Skulle jo
Forfatter: 
Dato:  05-01-2004 12:25
have været i skole, men men men.... Ingen af bilerne kan finde ud af hvordan det nu lige er man skal starte. Så efter nogle (MANGE) mislykkedes forsøg, så gik jeg ind under dynen igen, meldte mig syg (hvilket var delvist sandt, da jeg det meste af juleferien har døjet med halsen).

Og nu skal begge biler på værksted i denne uge. Min bil kommer det i dag. Det er noget med dynamoen... Den kan i hvert tilfælde ikke rigtigt holde strøm...

Og kærestens bil fryser til, muligvis i brændstoffilteret, så det er bare rigtigt godt!! 8-)

Men ellers en god start efter ferien da!

Hilsen Tina >o<
0
0
Svar på denne tråd

Har min første "weekend"
Forfatter: 
Dato:  05-01-2004 13:09
efter ferien...

Jeg arbejder i weekenderne og var afsted 12 timer lørdag og 12 timer søndag... Hold op, hvor var det hårdt, og hvor var lørdag laaaaaaaang.... ;-)

Men nu har jeg så weekend i 4½ dag (skal møde til 12 timers nattevagt fredag aften kl. 19), så det kan jeg vist ikke klage over...

Men det var godt nok hårdt at komme igang igen og nej, hvor er det dejligt i dag at gå og nyde og huset (og RODET!!!!) helt for mig selv uden børn eller kæreste. Jeg havde helt glemt hvor meget det roder, at ungerne er hjemme hele tiden og man skal jo også lave noget sammen med dem, når de har ferie, man kan jo ikke bare gå og rydde op hele tiden...

Så denne her uge bliver sikkert den bedste uge i laaang tid, hvor jeg rigtig kan gå og nusse rundt i mit eget tempo - dejligt...

MVH Tanja
0
0
Svar på denne tråd

det er faktisk først NU....
Forfatter: 
Dato:  05-01-2004 13:09
...at min ferie begynder!
For HVAD er der måske FERIE ved juletiden, om jeg må nokspørre?!?!?? >:-(

Man fiser rundt med julestress som en hamster i et hjul - men uden at more sig lige så meget - undtagen når man sidder ned og propper i hovedet under diverse "tvangshygge-foranstaltninger" i og udenfor familiens skød (som fx i skoler, skolefritidsordninger og diverse fritidsaktiviteter som ens yngel frekventerer), som ved Gud føles trangere og trangere jo nærmere man komemr datoen for det små Basusjerns fødselsdag.. 8-)

NÆH, venner og veninder...NU er det ferie!!
Alle børn er i skole, manden er på arbejde og jeg har 2½ måned, hvor jeg "bare" skal gå herhjemme og HYYYGGE mig med heste, vildfuglefodring, kattenusning og alskens huslige opgaver...og måske et par "havelige" ditto, hvis vejret arter sig dertil.
:-)

med venlig hilsen
atengstedt

Hvordan ser DIN have ud??
Haveplaner udformes.
Kontakt mig for nærmere info og hør hvor nemt og hvor smukt det kan gøres!
0
0
Svar på denne tråd

Bare nysgerrig..
Forfatter: 
Dato:  05-01-2004 14:31
Atengsted, men hvilke opgaver vil du hygge dig med i haven???

Jeg forsømte min have en del sidste år på grund af byggeriet og vil derfor give den en "skalle" i år, hvad kan jeg gøre i vintertiden ??(ud over at gå amok og så alt muligt ubrugeligt i vindueskarmene, som jeg plejer)

Mange hilsener fra Sarah
(som også er tilbage på arbejde med SLA'er og SOP'er, og alt muligt andet, som jeg knapt kan huske hvad er)

0
0
Svar på denne tråd

Helt rart at komme i gang igen...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2004 15:13
Det går nu engang bedst, når alt er i sin vante gænge, synes jeg.

Desuden har jeg ligget på langs det meste af julen (og er nu så slatten som en honningkagemand i marts), så det sjove ved den juleferie var hurtigt overset....

Hilsen Sif
0
0
Svar på denne tråd

Fjernelse af flerårigt ukrudt..
Forfatter: 
Dato:  05-01-2004 15:29
...er en glimrende vintersyssel, al den stund at det - og ISÆR rødderne - tydeligt kan erkendes året rundt.

Jeg har cirka 200 meter gammelt markskel som gerne skulle tilplantes med sargentsæbler - men først skal der fjerne veritable MÅTTER af kvikgræs-rødder og brændenælde-ditto....samme har i øvrigt invaderet en del af hækken øst for huset og kunne passende få "tur" i samme ombæring: jorden vendes simpelthen med en gravegreb og ALLE rødder sorteres fra!

Lykkes det mig at få ryddet bare LIDT af området for flerårigt ukrudt, så er vinteren også en glimrende plantetid forudsat der ikke er dagfrost på plantetidspunktet.
(så måske vil jeg osse liiige plante 200 løvefod og 200 nellikerod ud under sydsiden af hækken ind imod frugthaven..)

Vinterbeskæring af træer og buske kan også fint udføres om vinteren - bare det ikke er ARMtykke grene man vil fjerne.
Så jeg vil gå en tur i læhegnet og stamme kirsebærtræerne lidt op en dag hvor solen skinner.

med venlig hilsen
atengstedt

Hvordan ser DIN have ud??
Haveplaner udformes.
Kontakt mig for nærmere info og hør hvor nemt og hvor smukt det kan gøres!
0
0
Svar på denne tråd

Hårdt at
Forfatter: 
Dato:  05-01-2004 15:43
være tilbage på arbejdet efter en herlig juleferie. Men det er da skønt at være tilbage på pinden og snadre med kollegerne. Vigtigst er at få lavet noget fornuftigt og løst en håndfuld opgaver i vanlig flot stil :-)
Plus der skulle sammenlignes maver mellem tre gravide kvinder her på afdelingen, skønt !

Beagle.

0
0
Svar på denne tråd

Øøøøøøj........
Forfatter: 
Dato:  05-01-2004 21:46
Hvor var det sejt at komme igang - ikke så meget det at komme det - mere tanken...... :-P

Men jeg vågnede kl. 3.30 i nat - og drømte at en stor, grum tiger jagtede mig og ville æde mig.... :-@

Jeg prøvede hele dagen at overbevise mine søde kolleger om at tigeren MÅTTE være et billede på jobbet *LOL*!!!!! Desværre havde de lige så grumme ting at berette - så none medlidenhed :-(

Nå - men ellers en ok og hyggelig dag på trods af trætheden!

Afrundet med, at min store ponyhoppe kommer retur til sit barndomshjem, hvor hun boede fra hun blev født til hun var 8 år, da vi købte hende for 4 år siden ;-)

Skide være med penge - bare hun har det godt, og vi ved hun trives til hun en dag falder om :-)

Alt i alt en ok dag :-)

Hilsen May-Britt.

Lykken er en dejlig islandsk uldtot
{>
0
0
Svar på denne tråd

Feeerieee - yeahh
Forfatter: 
Dato:  05-01-2004 22:22
Ja jeg har altså ferie nu...

Og det nyder jeg i fulde drag. Jeg har lovet at hjælpe på gården med at lukke ud - og det er altså skægt så stor forskel der er når uret ringer.

Hvis det ringer og det er fordi vi skal på arbejde - så er jeg totalt dopet og min mand har kun EN redning .... morgenkaffen...... på sengekanten sammen med kattene der vader rundt i sengen for at få deres mooar op..... uhm det er for lækkert

Men i dag da uret ringede... tænkte HESTE HESTE HÆSTE ... og så væltede jeg ud af sengen for snuble ud på potten med kattene lige i hælene... ned og lave kaffe og fodre 'rovdyrene' - op og få vand i hovedet ... tandbørsten fandt på en eller måde i ind 'skuffen' - på med staldtøjet.... duften af kaffe begyndte at få de små grå til at sætte i omdrejninger...

Og så var det ellers ud af røret med en kop kaffe i hånden ... ned til hestene ... og da mine drengene så at det var deres momse der kom - hørte jeg denne bløde dybe vrinsken - åhh det er altså bare livet ....

Og ved i hvad ... det skal jeg i morgen trallalaa og en resten af ugen... så jeg glæder mig bestemt ikke til at skulle igennem det - som i andre kæmper med nu ...

Men god arbejdslyst til jer ;-D
0
0
Svar på denne tråd

SUK suk suk
Forfatter: 
Dato:  06-01-2004 19:45
efter 4 måneders sygemelding og næsten ½ års arbejdsløshed

(hvis der da er noget der hedder det når man har 2 børn og en mand der er selvstændig erhvervsdrivende - herhjemme 8-) )

Så var igår min første dag på mit nye job :-)

Jeg glæder mig over at komme igang igen - især med at tjene nogle penge :-D og samtidig så VED jeg at omstillingen bliver UHYGGELIG :-*

Jeg ligger hårdt ud med at skulle på messe hele ugen (forberedelser incl) og da jeg slet ikke kender hverken kunderne eller varerne så bliver det SÅ HÅRDT :-P

I næste uge er chefen i Sverige så der skal jeg køre frem og tilbage hver dag - det er lige 200 km om dagen :-( og så i DET vejr 8-)

Ugen efter bliver "normal" - hvad det så vil sige 8-) og ugen efter igen er der forberedelse til næste messe :-P

Derind imellem har jeg fødselsdag, min datter har fødselsdag og jeg når ikke at ride en disse ... øv!

Så jo - jeg syntes det er hårdt at komme tilbage fra "ferien"

June

Vent ikke på prinsen på den hvide hest - rid selv!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider