Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Er det bare vores dyr, der er underlige
Forfatter: 
Dato:  01-01-2004 14:39
Er det kun mine dyr, der er underlige???

Her har vores ene kat lige været ude og inspicerere andehuset, når man nu pludselig kan gå på vandet!!!!

Hvis vi ikke havde kaldt ham ind, var han sikkert blevet derude, og tænk så hvis isen pludselig ikke kunne bære mere...

Gode historier om andre dyr med sære ideer modtages meget gerne, for jeg efterhånden bange for, at det må være os, der påvirker dyrene på en sær måde siden der ikke er et af vores dyr, der opfører sig normalt altid...

Til gengæld får vi mange billige grin :-)

Tanja
0
0
Svar på denne tråd

tja jeg ved ikke
Forfatter: 
Dato:  01-01-2004 16:07
men min 10 mdr. 40 kg. store schæfer synes det er vældig skægt at lege hyrdehund overfor min 3½ års 300-400 kg´s hest og ikke mindst indbyde til leg. Den første gang jeg var ude og gå med dem begge to samtidig, hoppede Ras (hunden) rundt omkring forbenene på Milton og indbød til leg. Da det ikke rigtig virkede tænkte Ras vist, når Milton ikke ville lege, jamen så kunne de da spise lidt græs sammen. Så han tog en tot græs ud af munden på Milton.
Katten synes aller bedst om frisk vand fra hanen, så han hopper gladeligt op i køkken- eller toiletvasken, hvis vi er der og drikke noget vand. Man er vel lidt forkælet.
En dag ser jeg Ras ligge på ryggen op ad døren med alle fire poter opad, det gjorde han meget, da han var lille, men det var første gang i lang tid, jeg havde set ham ligge sådan. Jeg vender mig om og går ind i soveværelset, der ligger katten med alle fire poter opad.....*G*

En ting er i hvert fald helt sikkert. Tager man sig tiden til at observere dyrene omkring sig, kan man få mange billige grin.
Får mig til at tænke på, når jeg er ude og observere nogle grise (et projekt jeg kører på arbejdet), sker det tit at jeg får mig et billigt grin, de kan være ganske morsomme at kigge på.....

Hilsen,

Anja :-P

Godt nytår!!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes
Forfatter: 
Dato:  02-01-2004 21:04
altid at vores dyr har været lidt sære. De ligner i hvert fald ikke ejeren ;-D Men liige at huske nogle specielle situationer. Forleden synes vores kat på ½ år at han skulle hoppe op i hundenes vandskål. Han havde bare ikke taget højde for at den var fyldt med vand, så der kom en sjaskvåd kat ind til os derefter.
Vi har også en hund der angriber støvsugeren når den er tændt. Alle de hunde jeg kender lister af når støvsugeren starter, men Kato står og gøer af den for derefter at bide sig fast i mundstykket. De kan have nogle sjove ideer de dyr.

De der tror de ved alt,
ved intet
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider