|
|
| er han ikke blevet fin ? #billeder# |
|
|
hejsa
nu har jeg så haft nice i 2½ måned og syntes selv han han har rettet sig meget. sætter lige før og efter billeder ind af ham.
jeg kan ihvertfald se en stor forskel.
i dag
før
hilsen sjanna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo det er han |
| Forfatter:  |
Sanne & Liva |
| Dato:  |
31-12-2003 16:55 |
|
han har da fået lidt fylde -bare Liva også ville det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er lidt |
Vicksen |
01-01-2004 16:01 |
|
blind men er han en nordbakke..? han er ellers rigtig køn var..! smukker hest
< img>http://www.vicksen.dk/test5.jpg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej vicksen |
|
|
nej han er ikke en nordbagge... han er en FJORDHEST
han er rødgul og har defor ikke den sorte ål og sort hår i manen. men noget meget lyst rødt istedet for.
hilsen sjanna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Nordbagge/Fjordhest.. |
|
|
Er præsis det samme, nogle fortrækker blot navnet Fjordhest frem for nordbagge eller fjollerbagge eller fjordbagge *GG*
Hygge - Lise KARTOFFEL TRÅDEN findes HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| hejsa. |
|
|
en nordbagge er sikkert magen til en fjordhest. men jeg kender ikke nogen heste hvor der står "nordbagge" på den papirer....
på min hest papirer står der altså fjordhest så det må han jo være og der er ikke nævnt et ord om nordbagge.
tror heller ikke at der findes nogen avlsforbund der avler "nordbaggere" det er vel bare et kæle/øge navn de har fra gammel tid af. men mon ikke der er nogen der har en god forklaring på ordet ? sif du må da have en god forklaring på det ?
hilsen sjanna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Når man kikker ude på nettet |
ElseG |
01-01-2004 18:06 |
|
så møder man bla. dette her:
Fjordhest (Nordbagge): Gammel norsk ponyrace, der er kendt for sit dejlig temperament samt sin store styrke.
Se: Fjordhest / Nordbagge *A .
Fjollebagge
Og så vores egen racebeskrivelse... HESTE-NETTET Hesteracer
M.K.H. Else."Man lugter ikke af hest, man dufter!!""Kjærlighed er uden vilje. Den falder lige så godt på en lort, som på en lilje!!" Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|