|
|
| Hvad har du fået i julegave?? |
|
|
Hvad har du fået?
Hvad skal byttes?
Og hvad var den bedste gave?
Kh
Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mig og john |
|
|
har fået penge,men dem havde vi fået på forskud,der udover har vi af mine forældre fået et lækkert sengetæppe.
af anne og niels har jeg fået 2 mascara og neglelak*S*
og john har fået vanter,anne har selv stået for indkøb af dem,mig og john er som sædvanlig ikke på gave med hinanden.
den bedste gave jeg har fået er fra tralle-trold,hun har inviteret mig og anne til gallashowet om lørdagen i herning,det er en stor ting som vi allerede nu glæder os meget til*S*
ungerne har fået en masse godt som vil tage en evighed at remse op,så det gider jeg ikke.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi har fået |
| Forfatter:  |
ElseG |
| Dato:  |
25-12-2003 01:58 |
|
en microovn og 15.000,- kr. af mine forældre... 
Chris´ forældre giver kun til ungerne... 
Af ungerne fik jeg den hersens lille bitte mini boreskruemaskine... 
Chris fik en trøje af dem... 
Af Chris fik jeg en lækker morgenkåbe, så jeg nu med god samvittighed kan dryse rundt langt op ad dagen, uden at få tøj på... 
Af mig fik han, hvor utroligt det end lyder, men han fik en morgenkåbe...
Ungernes julegaver vil fylde serveren ud, så det undlader jeg lige at skrive, men hold da op, de fik mange gaver
Kaspar er den der får flest, men han har også to familier og deraf 4 hold bedsteforældre... Som ikke gør forskel på, om han er deres eller en på gule plader...
Og så har Mette og jeg fået det samme som Berit og Anne...
Nemlige fra Tralle-Trold. Hun har inviteret os med til gallashowet, om lørdagen i Herning. Det er helt vildt og vi glæder os meget til det allerede nu...
M.K.H. Else."Man lugter ikke af hest, man dufter!!""Kjærlighed er uden vilje. Den falder lige så godt på en lort, som på en lilje!!" Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forstå din |
|
|
Jeg har fået 'Forstå din islandske hest' af Rikke Schultz - og den er jeg meget glad for. Ikke fordi jeg rider islænder, men fordi hun har meget god forstand på hestens bevægeapparat + så meget andet.
Og så har jeg fået gavekort til at få syet en jakke, som jeg har ønsket mig længe + en dejlig hat fra Samarkand! De er så skønne  . + et gavekort til frisøren.
Og så har vi fået Matador på dvd  Åh - det bliver skønt at se den hele igen. Jeg har den godt nok på video, men den er noget slidt efterhånden, den har været lånt ud en del.
Det var en dejlig juleaften. 'Drengene' (de er 26 og 27) var her med deres koner/kærester for første gang + min mor. Så vi var 9 incl. min mand og mig og min søster og svoger.
Men nu er klokken 3, så nu må selv jeg vist i seng
Glædelig jul!
 fra Nina Præsentation - nu med hunde!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trailerkørekort..... |
|
|
Min bedste gave var fra mine forældre. Et betalt kørekort til trailer, så nu er det bare at tage det.. det står jo desværre for egen regning at erhverve det *g*
Ellers har jeg fået de lamper jeg ønskede mig, badekåbe og 2 dejlige lækre badelagener. Div cremer og parfumer og undertøj. Tøj osv osv...
Ganske fed juleaften. Vi var kun 7 (vi plejer at være 14-18 stk) så det var ret fedt at prøve at have en stille juleaften... Så skal vi så tilgengæld have et brag af en nytårsaften, så det bliver spændende hvordan hestene tackler at vi holder nytår i deres baghave
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Åhh hvilken herlig dag... |
|
|
sikke gode gaver i har fået, så her kommer lige min liste..
- En dun dyne af mor..
- Bordeaux underlag med guldpipe af Mormor & Morfar (skal byttes, det er lige en tak for mørk i farven til min brune hest)
- Skistrømper af min hest
- Skihansker af min hund
- En lang sort top (ligner en kjole) af min søster
- Stigremme og bøjler af mine niecer, bror og kone
- Skiundertøj af Mormor og Morfar (skal byttes, har allerede 2 sæt i forvejen)
det var det men da vi også holder engelsk jul (idag) så kommer der nok også lige en lille gave idag
Håber ikke alle er forædt fra igår og forsat god jul
MVH
Sandra C
>>Forsvunden pony efterlyses - Staldmester søger praktikplads fra 1. Januar Se det hele på min præsentation "SÅ GØR DU MIG GLAD"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Noget jeg aldrig |
Illum |
25-12-2003 08:58 |
|
.. selv fik købt .
Et brunt rundsyet OS hovdetøj med tilbagetræk ( skal ikke bruges til at stramme Min smukke Ganger ind )men det er så flot .
Jeg havde også ønsket mig "Dressur med Kyra" og sandelig om min dejlige mand ikke har lært det ,
det jeg skriver op, er det jeg ønsker mig og ikke noget det ligner eller handler om det samme .
2 hvide sadelunderlag .
+ andre små ting og et nyt køkken til sommer .
Illum
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 4 ens gaver skal byttes |
|
|
Undertøj
Bormaskine af min søn og mand, håber jeg kan have den i fred.
Lysestager
Trykkoger
5 Brødrister, så der er sidste år jeg ønsker mig en brødrister, nøstegang køber jeg den selv.
Parefume
Bøger
Det var vis det hele, men også så rigeligt.
Gitte
Har en welsh sec B tilsalg, se min præsentation, eller kontakt mig for yderliger information.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| god morgen..... |
inger christensen |
25-12-2003 09:20 |
|
håber i alle har haft en dejlig jule aften.
Jeg fik mine længe ønsked kaffe/tee krus 12 stk. Dejligt at jeg endelig kan smide de gamle ramponerede ud.
Sidder nu og nyder Lund søstrene nye video om springning. Har købt den til min datter, hun blev rigtig glad for den og forlangte at blive vækket kl 8. for så kunne hun nå at se den inden hun skulle ud og træne. Det er bare lidt ærgeligt at hun også lige har fundet ud af at hun også har vundet den i wendybladets konkurence.
i må have en rigtig god og hyggelig dag i ro og fred.
imc
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et STORT ønske blev opfyldt.. |
|
|
... hos os. Et digitalt videokamera!!!
Vi havde talt om at vi ville give hinanden noget fælles i julegave, og jeg havde egentlig tænkt mig noget dagligdags og praktisk - men Mogens overtog helt styringen, og meddelte mig, at så ville han stå for gaveindkøbet "for så ville det trods alt være en overraskelse for én af os". Så det fik han jo lov til
Han har så - uden mit vidende - været på rundgang hos mine forældre, min bror og min moster og onkel (det er dem i min familie, vi er på gave med), og samlet penge ind, og kameraet blev købt allerede i november. Det viste sig i øvrigt, at ALLE i begge familier vidste det - og glædede sig til at se mig "pive" juleaften. Og jeg skuffede dem da heller ikke
Der udover fik jeg et par varme ridehandsker, 2 par strikkede sokker (skønt!), et lækkert mor-hjemme-strikket mohair halstørklæde med tilhørende pandebånd, et gavekort til nye gårdlamper - og det var vist det!
I eftermiddag skal vi ud og køre i hestevogn - vi har lovet at hente vores naboer og deres julegæster, og så skal jeg videofilme!
Nu skal jeg bare have fundet ud af, hvordan skidtet virker.
Hilsen Sif
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gode gaver |
|
|
I årets "tøsegave" fik jeg viskestykker, servietter, dækkeservietter, lys og en lækker creme.
Så fik jeg en bog - som nok skal byttes (skal lige sniglæse et par sider og se om det er noget.)
En Holmegård vase - som jeg ikek rigtigt ved om skal byttes. den er smuk, men jeg har så sjældent brug for sådan en.
En lækker sæbe med en lille parfume til.
og et par fine Raadvad sakse - og to chokoladeskildpadder *SS*
Imponerende høst synes jeg selv - når man tager i betragtnign at det ikke er min egen familie jeg holder jul med
Min bedste gave fik jeg dog fra mine forældre - en mail, med en invitation til at komme og besøge dem til foråret - alt betalt. Nu må jeg se hvor længe jeg kan få ferie, men siger jeg til nu, kan jeg da nok få 3 uger. Lige hvad man trænger til i foråret - 3 uger i Mexico, med total forkælelse og luksus!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min høst |
|
|
Af Michael fik jeg:
Poul Krebs - Usund Skepsis
Ralph Lauren - Romance parfume
BH fra Wunderbra
Mine forældre:
Fuglehus i teaktræ (fælles med Michael)
Siemens støvsuger (fælles med Michael)
6 par gode strømper
Min søster og svoger:
Meget lækre vinterstøvler
Badeolie
Michaels mor og mand:
TP i 80'er udgaven
bodylotion og noget duftspay
Michaels søster og svoger:
Kinaskak i træ
af et vennepar:
4 Rosendahl morgenmadsskåle (fælles med Michael)
2 t-shirts (fælles med Michael)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine gaver... |
Idenion |
25-12-2003 13:11 |
|
Kæresten: En kæmpe gaveæske parfume "Lancôme Miracle" med masser af parfume,showergel og lotion  -og et elektrisk varmetæppe da han er træt af at høre på mig klage over jeg tit fryser  Nå ja og så fik jeg en skijakke og mine Rectiligne springstøvler i før-julegave for ca 2 måneder siden
Fik derudover en 3-kops 'Bodum'-stempelkande jeg havde ønsket mig med tilhørende mælkeskummer (jubii hjemmelavet Café Latte *nams* ),et sæt skiundertøj samt hotdrinksglas fra Bodum af hhv min mor og min søster..
Og en masse refleksting til Force (fra Force og Signe i julegave  )
Nå ja og så fik jeg sæsonens nye LÆKRE SOS-windbreaker i lyseblå af min far i før-julegave -ja valgte den godt nok selv men en gave er det da
Hmm fik osse lidt andre ting men det var de gaver jeg lige kunne huske
-alt i alt nogle lækre gaver til mig i år.....
Hmm ved ikke lige hvad den bedste er,er glad for alle gaverne...
Overvejer dog om gaveæsken med parfume skal byttes til en anden parfume og kun 'Miracle' showergel da jeg har næsten en hel Miracle parfume i forvejen 
Nå ja og så skal de der hotdrinksglas fra Bodum byttes til et sæt fra Grand Cru jeg har forelsket mig i med morgenmadsskåle og kaffeglas
-MONICA- Wish You all a merry X-mas and a happy newyear 2004 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gode gaver |
|
|
Først en glædelig jul til alle
Prøver lige om jeg kan huske det hele
Først den aller bedste:
Martin har i mit skab fundet Gabriella's sko som jeg har gemt (hun blev aflivet først i november), den har han så højglanspoleret på arbejdet så den er bare FIN!! Den skal laves til billedramme med min dejlige hoppe i  Fik også bluser og cd af ham.
Af Moar fik jeg: Kagespatel fra Raadvad Silke, lagner, Harry Potter 4 (har dem alle nu  )og sikkert noget mere som jeg ikke kan huske lige nu
Fik indspændingstøjler og skridttæppe til Luna-hesten af svigerne (dejligt)
Og af min veninde fik jeg en lækker grime med lamsepels også til Luna-hesten. Og et kort der var så sødt at jeg sad og tudede
Fik også noget skønt hjemmelavet skrammel fra min brors dejlige unger, det kan man altid bruge
Tror hellere jeg må slutte her.
Glæder mig til at komme ud til Luna-hesten og putte alle hendes nye ting på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| økonomi jul og bedste gaver |
|
|
Jeg har fået et par hjemmelavede ørenringe af min datter, og et hjemmemalet viskestykke af min søn, begge dele lavet med hjertet.
Rene og jeg er blevet hysterisk økonomiske, og venter til udsalget med at smide et par tusinde i huset.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har fået |
|
|
En frituregryde af Mike.
En taske af min mor.
En æske med uslebne ravstykker i af min lillebror.
Et hjemmelavet lys med glimmer af Casper på 3 år.
En halskæde af Camilla på 4½.
En pude med fingre og fødder af Camilla.
En nøglering med et billede af Casper, fra Casper.
Børnene fik en heeeel masse. Det var så slemt at Camilla sukkede hver gang det var hendes tur til at pakke en gave op. Stakkels børn
De der tror de ved alt, ved intet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fik rigtig mange gode ting |
|
|
Af kæresten fik jeg et 258 mb ram kort til mit digital kamere(kanon godt, var sur over der ikke kunne være så mange billeder) og en cd brænder.
Ellers fik vi:
12 rødvins glas
12 hvidvins glas
2 grå duge med mønster
En dims til at komme sæbe i og en til at komme tandbørster i, rigtig flotte, sådan nogle glas nogle.
Og jeg fik:
af min veninde en billet til ørkenens sønner på 3. række, kanon gave, plejer kun at give hinanden for 100 kr. Men denne billet kostede 295 kr. Det er godt nok først d. 29. maj vi skal se dem, men så har vi noget at glæde os til.
Af de andre fik jeg:
Gavekort til Monthako på 200 kr (rideudstyr)
Gavekort til 1 måneds leje af min hest der hvor den står (det var lige mine forældre der synes det var sjovt. Det var også bare godt fundet på. Så nu har jeg den lige gratis i januar )
Lyse stager til kugle lys (er helt lys tosset)
Suppe terrin og skåle
Suppegryde
CD med Lars H.U.G den nye
Hmm kan ikke huske mere lige nu.
Men det var helt vildt så mange gaver der var i år. Vi var 6 mennesker og vi fik ca. 16 gaver hver
. Der var ikke engang børn med...
Tina
Super teamet Tina,Ársól og Christopher
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Undertøj til 1200,- |
|
|
Som jeg kræfigt overvejer at bytte, super lækkert Marie JO undertøj bh til 700,- og trusser til 50,-!!!!! Je var i en mindre chok tilstand for de penge kunne jeg få 2 gode SÆT... så jeg ved ikke helt..
´Blev dog meget glad for det samt et par Golden Dress fløjels ridebukser i sorte med fulbag - det var dne allerbedste gave af dem alle
Byttes har jeg en DVD, nogle trusser, en trøje samt et par småting som ikke er rigtig str.
Rigtig glædelig jul og godt nytår Ønskes du af Lise KARTOFFEL TRÅDEN findes HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi havde jo |
|
|
brugt en masse penge på gaver inden jul.... Morten og pigerne fik hesten Noelle og Noelle fik et lækkert nyt dækken fra MASTA..
lillejuleaften, måtte vi i huj og hast ud og købe en ny vaskemaskine i punkt 1 (AEG)
nå men af mine piger fik jeg en pidestal med en nuttet lille kyssepige til at stå oven på...
Sviger ; en Chloe deo
Mortens søster , sovse varmer (fælles)
mine forældre; et 20 tommer tv til sove værelset... faktisk havde de bilen fuld af tvér..pigerne fik et hver også... så nu er der ikke nogen der kan blive sur over program valget... 5 tv til 4 personer...dejligt...
Sussie
western klubben Holy Smoke  lykken er en 4 hjulstrækker med spræl i Holy Smoke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gaveræs og byttefræs |
|
|
Jeg har bare fået den bedsteste gave af dem alle i år
Vores stokerfyr og gulv varme blev koblet til
På selveste juleaftens dag
Så nu skal jeg aldrig fryse futterne mere
Rene og jeg er ellers ikke på gave da vi hellere vil købe dyrere fællesgaver, men dét var en gave af dimensioner
Så har jeg fra min mormor fået penge
fra min mor fået en blender og en georg jensen julepynts dims, som jeg bytter begge dele
fra min lillebror et gavekort til "rigtig rideudstyrsbutik"
fra Renes moster 1 plaid i lækker lækker velour
fra "svigerne" en morgenkåbe i samme kvalitet, den er bare lyserød, så jeg skal lige ha´en anden farve
og så har jeg fælles med Rene fået en udluftnings dims til badeværelset, som er elektronisk fugtstyret 
fra min svigerinde og svoger...
Desuden har jeg fået trusser - og dem kan man jo altid bruge
Mine unger fik også HELT VILDT mange gaver og heldigvis er det kun 1 enkelt ting fra dem hver der skal byttes til rigtig str.
June
Vent ikke på prinsen på den hvide hest - rid selv!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen hesteting |
PJ |
26-12-2003 13:13 |
|
Jeg holder ikke rigtig jul - det har mine forældres rædselsfulde juleaftner kureret mig for - men lidt gaver er der jo altid..
For engangs skyld overhovedet ingen hesteting...
Fra mine forældre: Skeer og sovseske fra Arne Jacobsen for Georg Jensen.
Fra min bedste ven: En hel week-ends arbejdskraft - og det trænger, her skal nyt køkken sættes op...
Fra Kæresten: DVD´er: Hero (kinesisk) og Buffy - the vampire slayer (bio-filmen) - de store gaver venter til udsalget...
Fra min "yndlings-rideundervisnings-elev": To flasker god rødvin.
Fra veninde Lotte: Stor, flot pilefletkurv med flere forskellige gode øl.
- Og så vandt jeg mandelgaven...DVD med BBC´s geniale Narnia-filmatisering The Lion, the Witch and the Wardrobe...
PJ
Why slowmo when you can Flymo - icelandic horses!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|