Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Hippolyt til hunde
Forfatter: 
Dato:  21-12-2003 11:00
Hej..

Er der nogen der har erfaring med hippolyts Movilan dog?
Vi har en dansk/svensk gårdhund på 10½ år, og han er ligesom lidt stiv, sådan lidt over det hele, han er også blevet utrolig følsom når vi klapper ham, lige pludselig piver han, og det er altså ikke hårdt vi klapper :-)
Jeg har lige købt en "frakke" til ham, så han ikke fryser, da vi selv tror at det er lidt gigt, vi synes ikke han er dårlig , så dyrlægen har vi ikke været hos.
Har i nogle forslag til fodring af en hund på 10½ år, og hvad med det der Hippolyt?

God jul til alle :-)
Hilsen M-B
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  21-12-2003 11:13
givet min hund tilskud af Artroflex fra dyrlægen; dvs et glucosaminprodukt med lidt smertestillende i. Det fåes i håndkøb (hedder vist noget andet nu) og det virker bare super godt. Efter 14 dage var min hund faktisk smertefri og med en så lille hund er det ikke en dyr kur (min hund vejer 30 kg og en bøtte til 150 kr rakte til lidt over en måned..)

0
0
Svar på denne tråd

Gigt....
Forfatter: 
Dato:  21-12-2003 11:19
Hejsa.

Jeg kender ikke produktet (og kunne heller ikke finde det på deres hjemmeside ??), men hvis det er gigt kan du ikke fodre dig ud af problemet. Et godt foder kan dog hjælpe i samarbejde med evt. gigtmedicin.
Hvis hunden ligefrem piver når i klapper ham ville jeg ikke betænke mig på at tage en snak med dyrlægen om det.
Held og lykke med den lille vuf - og glædelig jul.

MVH
KarinP

Håndsyet bringesele sælges.... Se mere her
0
0
Svar på denne tråd

Har ikke erfaring med det produkt
Forfatter: 
Dato:  22-12-2003 14:21

og heller ikke personligt med produktet jeg giver dig et link til, men jeg har hørt rigtig meget godt om det, så du kan da prøve at kigge på det.

Hokamix

Det kunne jo umiddelbart godt lyde som gigt, men hvad siger dyrlægen?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider