Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

løn???
Forfatter: 
Dato:  19-12-2003 12:09
Hej alle

jeg undrer mig tit over hvad andre i samme fag som jeg får i løn, er udd. laborant(industri), hvad får i andre i løn og hvor arb. i??

kh marlen
0
0
Svar på denne tråd

Lønstatistik
Forfatter: 
Dato:  19-12-2003 13:08
De fleste fagforeninger har en lønstatistik man kan rekvirere.
Prøv at spørge dem.

Den jeg får fra CA er opdelt på køn og stilling og ansættelsestype, dimmittendår og landsdel.

Den fortæller at jeg får for LIDT!

Mvh Tina
0
0
Svar på denne tråd

Jaaah, den fortæller også
Forfatter: 
Dato:  19-12-2003 17:06
jeg får for LIDT :-* Er du laborant og din arbejdsplads har en laborantklub, kan du spørge medlemmerne i bestyrelsen om de har det gule hæfte med statistikkerne for løn efter uddannelse (laborant, bioanalytiker, tekniker, kemo mm.), landsdel, antal beskæftigede år mm. Den er fra HK laborant !

Ganske udmærket ! Vi lavede også en undersøgelse internt i virksomheden for laboranterne. Den viste at laboranterne i R&D tjente mere end dem i produktionen.

Så spørg dig frem og forhandl med din leder næste gang du skal forhandle løn. Vi forhandler ikke løn, vi får bare et stykke papir med en redegørelse for hvorfor vi har fortjent/ ikke fortjent lønstigning. I mit tilfælde blev det til 500 kroner mere sidste år......
Ellers kan du bruge den når du evt. vil søge nyt job, så kan du sætte lønnen til efter håndbogen !

Beagle.
0
0
Svar på denne tråd

Min søster..
Forfatter: 
Dato:  19-12-2003 21:43
Min søster er lige blevet uddannet laborant på novo nordisk, og har lige fået job der.

Jeg ved at hendes startløn er på 23500,- synes godt nok det er pænt betalt :-)

Driv ikke en hest med hug
men med havre

Knus Rikke & Bianca

0
0
Svar på denne tråd

Det er en
Forfatter: 
Dato:  20-12-2003 20:12
rigtig pæn startløn din søster vil få på NovoNordisk ! Det er også en god virksomhed med gode personalegoder og en god personalepolitik ! Har også selv tænkt på at søge job på NovoNordisk, jeg bor kun 250 meter fra NovoNordisk i Bagsværd. Men synes ikke stillingerne har været noget for mig og mine kvalifikationer....
Der er stillinger som er interessante for mig helt ude i Måløv i betonbygningen, men jeg er ikke interesseret i at tage den lange tur frem og tilbage.

Beagle.

0
0
Svar på denne tråd

Beagle !
Forfatter: 
Dato:  21-12-2003 16:59
Ja det er en rigtig pæn løn hun får på Novo. Og hun er bare så glad for at være der. Og de er glade for hende.

Hun var egentlig allerede ansat inden hun var uddannet så de har åbenbart kunnet lide hende.. Og så afsluttede hun hendes uddannelse med et 11-tal..

Driv ikke en hest med hug
men med havre

Knus Rikke & Bianca

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider