Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Hvad læser man når man er......
Forfatter: 
Dato:  18-12-2003 10:25
....en fortravlet husmor på snart 50, med to gamle unger (over de 18 år) og en hårdtarbejdende husbond der har samlet ind til en hel zoo snart...???

min kære mor skal have et abbonnement på et blad, men jeg ved ikke hvilket... hvad læser I?

-miki-

Læs mere om hestene og mig her Alt om stævner, resultater, billeder osv
ALT OM KRYBBEBIDNING
0
0
Svar på denne tråd

min svigermor læser
Forfatter: 
Dato:  18-12-2003 10:45
Hjemmet. Hvad med ugebladet søndag.

Jeanette
0
0
Svar på denne tråd

prøv at
Forfatter: 
Dato:  18-12-2003 10:58
sige til din mor... at I havde en diskusion på jobbet eller skolen om hvad quinder i en moden alder læste, og hør hendes mening.. så får du da af vide om det er euroman(staves) eller familie journalen...bolig magasin eller sladder...

Sussie/ som er til sladderblade, de er gode til lokumslæsning, man får nogle slemme mærker hvis man ryger ind i en novelle LOOL

western klubben Holy Smoke (y)

;-D lykken er en 4 hjulstrækker med spræl i ;-D

Holy Smoke
0
0
Svar på denne tråd

mine forældre
Forfatter: 
Dato:  18-12-2003 11:09
har abonnement på Skalk, det er et godt blad hvis man interesserer sig for dansk arkæologi, historie og kulturhistorie.

Jan og jeg køber Se og Hør de sendes videre til mine forældre, min mor køber Søndag og min moster køber Familie Journalen og så bytter de rundt.

Hvis "moden" er 50, så er mine forældre vist ved at være "overmodne" de er begge 75 ;-)

Sundancer

Sukkerkatten er genopstået
The beginning of wisdom is silence. The second step is listening.
0
0
Svar på denne tråd

Et lille pip
Forfatter: 
Dato:  18-12-2003 11:35
Hejsa!

Ja, jeg runder snart de 47, er jeg så moden??

Men jeg læser helst Femina...det er ved at slå Alt for Damerne, som ellers har været mit ynglingsblad i mange år. Se og hør, familiejournalen, Ude og Hjemme m.m. appelere slet ikke til mig, det er for mig blade for generationen FØR mig!

Men det handler nok mest om hvad type din mor er...er hun modebevidst og "ung", med lyst til at læse om andre kvinder og samfundsmæssige forhold for kvinder, mode o.s.v.? Eller er hun til småkager, blomster og HAR indrettet sit liv/hjem for good?

Mvh Dorte

Sind har det som faldskærme, det virker kun når det er åbent >o<
0
0
Svar på denne tråd

åh ja... hvad er min mor...
Forfatter: 
Dato:  18-12-2003 11:43
...hun er lige blevet færdig som pædagog og både hende og min far er sådan lidt "hippe"... I ved.. smart nyt hi-tech hus med indbygget akvarie i væggen og kæmpe amerikaner køleskab osv osv...

Så jeg vil sige at de er med på moden uden at gå over stregen... det er så svært, for blade som eurowoman og in er nok for hipt for hende og femina, søndag og familiejournalen er noget jeg forbinder med mormor... så det er nok ikke lige sagen...

Ja det er altså lidt besværligt.
-miki-

ALT OM KRYBBEBIDNING
0
0
Svar på denne tråd

Hvad med
Forfatter: 
Dato:  18-12-2003 11:57
Bo Bedre..?
Hvis nu begge dine forældre er indretningsinteresserede...

PJ

Why slowmo when you can Flymo - icelandic horses!
0
0
Svar på denne tråd

Hvad med...
Forfatter: 
Dato:  18-12-2003 12:40
"Hest & Rytter" :-D

Nå ikke - måske du ved hvad hun er interesseret i?

Personligt gider jeg ikke abbonnere på div. blade. Halvdelen er ikke andet end annoncer. Jeg kigger dem igennem, hvis jeg får chancen, men ligefrem at betale for alle de dødsyge annoncer - Nej tak ;-)

Der er jo mange blade at vælge imellem, hvis det altså skal være, håndarbejde, bolig, dameblade o.s.v.

Hvad med en god bog i stedet for?

0
0
Svar på denne tråd

hvad med
Forfatter: 
Dato:  18-12-2003 12:53
illustreret videnskab, national geographic, Hund, Dyrenes beskyttelse eller et andet interessant blad i den genre?

Logo, design, tegning m.m. udføres. Se min præsentation for galleri.
0
0
Svar på denne tråd

her er mit råd
Forfatter: 
Dato:  19-12-2003 06:46
det kommer selvfølige an på alder men jeg har arb med ældre mennesker og der er Billedebladet altid været det de var mest glad :-D
0
0
Svar på denne tråd

her er mit råd
Forfatter: 
Dato:  19-12-2003 06:46
det kommer selvfølige an på alder men jeg har arb med ældre mennesker og der er Billedebladet altid været det de var mest glad for :-D
0
0
Svar på denne tråd

Issabella´s
Forfatter: 
Dato:  19-12-2003 09:47
Hej
Hvad med Issabellas, det er da sådan meget alround rundt omkring hus og have.

Hilsen LeneJ

>o<Lyset for enden af tunnlen er ikke altid et modkørende tog >o<
0
0
Svar på denne tråd

National geographic...
Forfatter: 
Dato:  19-12-2003 10:18
...var et blad jeg SELV ville blive glad for at få - men jeg er (endnu da) også kun 39..
Begge mine forældre læser med glæde illustreret videnskab - det er jo lidt der henad??

Begge er blade, som man ikke "normalt" kan købe i kioskerne - det tror jeg er en god idé.
Hvis man en dag bare VIL have et kiosk-blad - så kan man jo bare købe ét??

Blade der kun udsendes i abonnement er sværere at komme omkring hvis trangen til læsestof pludselig skulle opstå.

HVIS din fru moder er haveinteresseret så kan jeg VARMT anbefale det engelske haveselskabs månedsskrift "The Garden" - evt med supplements-bindet for den virkelige fag-idiot "The Plantsman".

INGEN af De danske haveblade - slet, slet ikke Isabella's >:-( - når "The Garden" til sokkeholderne!!

Tillige får man som abonnement på The Garden tilbudt billetter til de store engelske haveudstillinger før alle andre - og GRATIS frø fra Englands botaniske haver: der dukker en lille bog op, der oplyser om hvilke frø fra spændende og/eller eksotiske vækster der i ÅR er til uddeling. Man bedes markere 60 forskelllige slags i prioriteret rækkefølge. Heraf får man de 30 tilsendt med samt en liden pamflet om hvordan man får skidtet til at spire!
(y)

(Hmm...man kan SLET ikke høre, at jeg er gartner, vel?? :-D)

med venlig hilsen
atengstedt

Hvordan ser DIN have ud??
Haveplaner udformes.
Kontakt mig for nærmere info og hør hvor nemt og hvor smukt det kan gøres!
0
0
Svar på denne tråd

dem holder min far...
Forfatter: 
Dato:  19-12-2003 11:54
....det er der der ikke rigtig nogle ide i *g*

Tror jeg ender med at give hende et hjemmelavet gavekort på et årsabbonnement og så må hun selv vælge. Det er nok bedst!

-miki-

ALT OM KRYBBEBIDNING
0
0
Svar på denne tråd

ridehesten
Forfatter: 
Dato:  20-12-2003 18:21
Så kan hun bedre snakke med om de 4- benede ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Min mor på 50..
Forfatter: 
Dato:  20-12-2003 19:37
læser Ude & Hjemme og Femina.. og en sjælden gang imellem Ugebladet Søndag som jeg virkelig forbinder med Mormor læsning..

Hun hader derimod Se & Hør, Kig Ind og alle de sladder blade jeg aldrig ville støte med så meget som én krone.

Men Femina var måske en ide??

Rigtig glædelig jul og godt nytår
Ønskes du af Lise ;-)

KARTOFFEL TRÅDEN findes HER
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider