...var et blad jeg SELV ville blive glad for at få - men jeg er (endnu da) også kun 39..
Begge mine forældre læser med glæde illustreret videnskab - det er jo lidt der henad??
Begge er blade, som man ikke "normalt" kan købe i kioskerne - det tror jeg er en god idé.
Hvis man en dag bare VIL have et kiosk-blad - så kan man jo bare købe ét??
Blade der kun udsendes i abonnement er sværere at komme omkring hvis trangen til læsestof pludselig skulle opstå.
HVIS din fru moder er haveinteresseret så kan jeg VARMT anbefale det engelske haveselskabs månedsskrift "The Garden" - evt med supplements-bindet for den virkelige fag-idiot "The Plantsman".
INGEN af De danske haveblade - slet, slet ikke Isabella's

- når "The Garden" til sokkeholderne!!
Tillige får man som abonnement på The Garden tilbudt billetter til de store engelske haveudstillinger før alle andre - og GRATIS frø fra Englands botaniske haver: der dukker en lille bog op, der oplyser om hvilke frø fra spændende og/eller eksotiske vækster der i ÅR er til uddeling. Man bedes markere 60 forskelllige slags i prioriteret rækkefølge. Heraf får man de 30 tilsendt med samt en liden pamflet om hvordan man får skidtet til at spire!
(Hmm...man kan SLET ikke høre, at jeg er gartner, vel??

)