Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Pressening og skinnebensbeskyttere
Forfatter: 
Dato:  09-12-2003 10:26
Tihi der er altså ingen grænse for hvor pudsige ting der kommer ud af at have en familie med absolut ingen forstand på heste - men meget engageret alligevel.

Min far har indvilget i at hente hesten fra ansager. Vi skal bare putte hende op i traileren så skal han nok køre den :-P

Nu er jeg gået helt over gevind med at passe på hende, så jeg har - efter en maaaasse palavren om dem - købt et sæt transportgamascher. Og et fleecedækken havde jeg købt da vi skulle til stævne 2 dage før hun kom til skade - så hun bliver rigtig fin og pakket ind efter alle kunstens regler.

Så er det det sjove kommer. Min kære far og jeg var lige hen over planen, og jeg nævner at jeg har jo udstyret til hende herhjemme.
"ja har du skinnebensbeskytterne klar?" Og fra en tidligere episode hedder dækken pressening.

Så hun bliver fin - med pressening og skinnebensbeskyttere
FNIS :-D
Vrinsk fra Malene

Katte er temmelig sarte skabninger, og de kan rammes af mange forskellige lidelser, men jeg har aldrig hørt om en, der led af søvnløshed

Min hjemmeside

Rideudstyr til salg - bid, pandebånd mm
0
0
Svar på denne tråd

Fædre og udstyr
Forfatter: 
Dato:  09-12-2003 11:50
haha........ Min Far er også HÅBELØS til udstyr. Jeg viste ham 3 gange mine nyindkøbte strygere i Ludger Beerbaum modellen.

og hver gang sagde han så:

"Og Det er så bandager... som skal sidder på forbenet... skal de sidde nede ved hoven Tina ?"

Og hver gang fik jeg forklaret hvor de så skal sidde.... Meeeen lige lidt hjalp det. Hehe.

mvh. Tina

Ponyer..... fordi alting er sjovere i de små højder :-P

Begge mine ponyer udlånes til godt hjem!!!
0
0
Svar på denne tråd

men de prøver da hehe
Forfatter: 
Dato:  09-12-2003 11:54
Jeg kan også forklare herfra og til verdens ende - og det hjælper kun indtil næste gang tsk tsk

Hovedtøj og grime er forresten også 2 ting der er meget svære at skille ad. "Jamen det er det den har på hovedet ikk??" Jotak men der er stadig en væsentlig forskel ikk........

Hehe

Vrinsk fra Malene

Katte er temmelig sarte skabninger, og de kan rammes af mange forskellige lidelser, men jeg har aldrig hørt om en, der led af søvnløshed

Min hjemmeside

Rideudstyr til salg - bid, pandebånd mm
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider