Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

arbejde i børnehave....???
Forfatter: 
Dato:  08-12-2003 19:19
Hej her til sommer får jeg min studenter hue og vil derfor gerne ud og arbejde lidt bagefter... jeg vil utrolig gerne i en børnehave eller plejehjem med ved ikke rigtig hvordan jeg "støver" disse job op...? er her nogen der ved noget om hvor man skal søge, og i hvor god tid man skal være...???
0
0
Svar på denne tråd

Plejehjem
Forfatter: 
Dato:  08-12-2003 21:41
det er bestemt ikke så svært.

I sommertiden gør de fleste plejehjem og ældrecentre brug af mange ufaglærte afløsere.

Du går simpelthen bare hen og finder en områdeleder på stedet. Siger du er frisk og så er den hjemme (tja for de fleste - de skal jo mangle ;-) )

God vind!

Vrinsk fra Malene

Katte er temmelig sarte skabninger, og de kan rammes af mange forskellige lidelser, men jeg har aldrig hørt om en, der led af søvnløshed

Min hjemmeside

Rideudstyr til salg - bid, pandebånd mm
0
0
Svar på denne tråd

Som Marlene siger,
Forfatter: 
Dato:  08-12-2003 22:05
hvis du ikke kan lide bare at dukke op, så skriv en uopfordret ansøgning til de steder du godt kunne tænke dig at arbejde.

Du kan også prøve at gå ind på din lokale AF's hjemmeside, de har tit pædagogmedhjælper stillinger, du kan også lægge et cv ind.

Ellers kan tage ned på AF (arbejdsformidlingen) og se deres opslag.
Tænk at livet koster livet.
0
0
Svar på denne tråd

Det er en rigtig
Forfatter: 
Dato:  08-12-2003 22:34
god ide at have et cv (dataliste) med, når du går rundt til de forskellige.
Det er det jeg har bedst erfaring med, for de kan se dig med det samme og hvis de er interesseret i dig, er det rart for dem, at de også har dine oplysninger på skrift.

Der er så mange der sender uopfordrede ansøgninger med posten, så det giver tit pote at møde op personligt i stedet for.

Som regel kan man få lov at tale med den personaleansvarlige.

Held og lykke med at finde jobbet :)

Hilsen Rikke

Hjemmeside

TIL SALG
Heste-ting - Møbler - Lamper - Tøj str. 40-46
Se på min hjemmeside under "Salg"

Min søsters dejlige vallak er til salg - se på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Telefonbogen..
Forfatter: 
Dato:  09-12-2003 09:25
.. for din kommune er et godt sted at starte. Find adresser på børnehaverne i kommunen og så af sted. Mød personligt op - der er for nemt at afvise dig pr. tlf. eller bare at lægge den uopfordrede ansøgning nederst i bunken, hvis den sendes med posten.
Hvis du kommer på besøg, så vælg et tidspunkt der ikke ligger lige omkring middag, da det er en travl tid i børnehaverne - gerne mellem kl. 9 - 11, da har de fleste nok mest tid til at "snakke". Søger du i en skolefritidsordning skal du nok regne med at komme dumpende ved 13 tiden for at få mest ud af dit besøg.
Medbring CV (dataliste).
Pædagogmedhjælperstillinger hænger faktisk ikke på træerne (som mange tror) - der er rigtig mange ansøgere, og du er nødt til at sælge dig selv rigtig godt - så vær frisk, hav nye gennemtænkte ideer med, vis at du tør tage initiativ og ansvar ved at møde op og sige: "her er jeg - og jeg er den bedste!"

Der er næsten altid mangel på vikarer i institutioner - så måske kunne det være din indgangsvinkel til et fast job??

Held og lykke med jobsøgningen!

Mvh. Lotte_L

Vi nægter ofte at acceptere en ide, udelukkende fordi det tonefald, hvormed den udtrykkes, ikke tiltaler os.
- Friedrich Nietzsche -

Min side

MSN: pagansfaery@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider