Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

scor.dk
Forfatter: 
Dato:  05-12-2003 11:34
Nogen der er betalende medlemmer af scor.dk? Skriv lige til mig privat, please??

Det her er sikkert strengt forbudt, men hvis det går som jeg frygter (eller gør jeg ;) )kommer der snart et drama at følge med i ;)
Mvh Mette

B-) "I virkeligheden som i drømme er intet helt som det synes"- Dean Koontz
0
0
Svar på denne tråd

hehehe
Forfatter: 
Dato:  05-12-2003 15:12
Jaa draamaa!!! Jubii, øv jeg ikke er medlem... ;-)

Mvh. Katja
>o< Alt det, der irriterer os hos andre,
kan føre os til en forståelse af os selv
>o<
0
0
Svar på denne tråd

Mettebo....
Forfatter: 
Dato:  05-12-2003 15:15
Hej

Jamen hvad er der galt da??

Vh Rikke
0
0
Svar på denne tråd

øv også nysgerrig
Forfatter: 
Dato:  05-12-2003 15:22
hehheh kan vi ikke få noget af det forbudte?????

På sådan en kedelig fredag eftermiddag er jeg ved at revne af nysgerrighed.

Camilla med heste-hunden

Der er friske billeder af hypsen
0
0
Svar på denne tråd

Nysgerrig
Forfatter: 
Dato:  05-12-2003 15:35
Jeg er også nysgerrig!!!!!

Hilsen Diana

Min hjemmeside.
0
0
Svar på denne tråd

jeg er medlem
Forfatter: 
Dato:  05-12-2003 19:11
jeg er såmænd medlem *hehe*'

har os skrevet til hende for flere timer siden men intet svar

mvh. Tina

Ponyer..... fordi alting er sjovere i de små højder :-P

Begge mine ponyer udlånes til godt hjem!!!
0
0
Svar på denne tråd

arj!!!
Forfatter: 
Dato:  05-12-2003 19:34
del lige sladderen hva!! nu er vi jo dødnysgerrige!! :D

Logo, design, tegning m.m. udføres. Se min præsentation for galleri.
0
0
Svar på denne tråd

Fnis altså Tina/ Stella&Tøsen...
Forfatter: 
Dato:  06-12-2003 00:42
... er du også en af de skumle mennesker der har medlemskab til scor??? Fnis det har jeg også ;-D og jeg har også skrevet til hende men har heller ikke fået svar.
Man er da lidt nysgerrig...

Tina

Super teamet Tina,Ársól og Christopher
0
0
Svar på denne tråd

det er sikkert en kæreste....
Forfatter: 
Dato:  06-12-2003 01:09
...eller en måske kommende der skal udspioneres *gg*

Jeg er godt nok ikke medlem selv... er træt af at folk forventer noget af mig, bare fordi de har skrevet et brev *suk*

-miki-

Læs mere om hestene og mig her Alt om stævner, resultater, billeder osv
ALT OM KRYBBEBIDNING
0
0
Svar på denne tråd

Sladder
Forfatter: 
Dato:  06-12-2003 11:58
Pretty Fancy: *G* Du er en mester i Drama

Det er nemlig kæresten der nu er opdaget (længe leve oversigt) i at søge sexpartner på scor.dk......

Så Grrr... Det jeg gerne ville finde ud af, var om han mener det? Altså om en af de søde piger her fra HN kan lokke ham i fordærv? Altså ingen grisefy. Hvis han bare går med på den er det alt nok for mig.

Hvis jeg ikke lyder specielt traumatiseret, er det ikke fornægtelse, men simpelthen erkendelse for, at det ikke er mig der kommer til at gå glip af noget*S*

Tak for alle de mange henvendelser i øvrigt*SS*

Hvad mener I? Er det at gå over stregen?

0
0
Svar på denne tråd

jamen dog
Forfatter: 
Dato:  06-12-2003 13:03
Jamen dog jamen dog.

IIhhhh altså, jeg syntes måske han er lidt overstregen, men hvad skriver han derinde, og har han gjort noget?
Mødes han med dem, eller skriver han bare for at underholde sig selv, og tage lidt pis på de liderlige tøser?

Lad os høre....hva har du fundet ud af

Rikke

min hjemmeside
mine tegninger...

Intet er umuligt for den, som ikke skal gøre det selv
0
0
Svar på denne tråd

Jeg mener...
Forfatter: 
Dato:  06-12-2003 13:16
At der skal være plads til andre ting end lige kæresten i et forhold MEN... at søge sexpartnere på internettet er klart for mit vedkommende at gå over stregen!!!

Om han mener det eller ej så synes, at bare dét han har brugt tiden til at lave sådan en annonce er at gå over grænsen.. dog kan det være for at blive bekræftet i at "fremmede piger" stadig har interesse i e fyr som ham??

Personligt ville jeg blive vred og såret.. (hmm har prøvet det, såå... jeg ved hvad jeg taler om)

Hygge :-)

Min præsentation er nu opdateret med tekst og billeder!!!

(i)Super lækre Billi Bi støvler sælges, helt som nye. Kig HER og giv et bud!
0
0
Svar på denne tråd

Intet endnu
Forfatter: 
Dato:  06-12-2003 13:25
Har ikke fundet ud af noget endnu... Har ikke sat planen i gang.

Han skriver ikke decideret at han søger noget - i det felt hvor man kan skrive ønsker osv, men "annoncen" står under sexpartnere søges...

Nogen enlige mødre her, der ved hvad man kan vriste ud af faren og kommunen?? Ved godt man ikke skal være sammen af økonomiske årsager, men det er svært at overskue ligenu, da jeg ikke kan se, hvordan mit liv ville forme sig uden ham...

Elsker ham jo også stadig. Han er jo mit barns far - og hun er så afsindig glad for ham...

0
0
Svar på denne tråd

Helt ærligt
Forfatter: 
Dato:  06-12-2003 14:05
Hvad med bare at fortælle ham, at du har opdaget annoncen og så finde ud af hvad han har gang i?
Så har du måske en mulighed for at få opklaret om han er utilfreds med jeres forhold, om han bare har brug for noget opmærksomhed eller noget helt andet.

Så har du en reel chance for at få talt tingene igennem og komme videre, inden han måske får gjort noget dumt.

Selv at forsøge at presse ham ud i utroskab for at få bekræftelse for din mistanke er det mest smålige, uigennemtænkte og umodne. Hvis han går over stregen, vil du være lige så meget skyld i at jeres forhold går i stykker som han - du har jo selv tilskyndet til det.

Ha' en hypper dag ;-)
Diane

Fremgang bygger ikke på de kundskaber du har, men på hvad du kan bruge dem til.
----------------------
Jeg leder efter min gamle hest, Coco's Løvstjern, se efterlysning og billeder her
----------------------
Har du hørt om den store HN fest, der afholdes 5. juni 2004 i KBH? Ikke? så kig her
0
0
Svar på denne tråd

bliv tosset
Forfatter: 
Dato:  06-12-2003 14:26
du skal IKKE lokke nogen til at skrive til ham!

Fortæl du har fundet annoncen. Det må sgu da være nok!

mvh. Tina
som var blevet TOSSET hvis det var min kæreste

Ponyer..... fordi alting er sjovere i de små højder :-P

Begge mine ponyer udlånes til godt hjem!!!
0
0
Svar på denne tråd

Diane:
Forfatter: 
Dato:  06-12-2003 14:30
Helt sikkert. Vil måske ikke lige kalde det ugennemtænkt. For hvis jeg gør det, vil der ligge ret mange tanker bag.

Hvis vi havde et forhold, hvor man uden problemer kunne snakke om den slags, ville jeg nok heller ikke komme dertil. Men har skam overvejet at spørge ham... Skal bare lige have det tænkt i gennem først*SS*

Tror vores forhold er på vej ind i en blindgyde. Som jeg så Atengsted havde skrevet - selv om man elsker hinanden er det ikke alt der kan løses (eller noget i den stil). Her er det måske bare det at leve sammen, der kan være et problem efterhånden. Men som skrevet. Jeg elsker ham, men har ligenu svært ved at se lys for enden af vores forhold*S*

0
0
Svar på denne tråd

Helt ærligt
Forfatter: 
Dato:  06-12-2003 14:39
... så synes jeg, at det er en yderst dårlig idé!

For det første er det ikke så smart, at du går rundt med en mistanke ... Spørg ham dog, hvad han har gang i.

Måske har han slet ikke "gang" i noget - men har hørt om "scor.dk" fra venner eller kolleger og er blevet nysgerrig.

Man kan jo ikke søge på noget som helst - uden at logge sig på som bruger ....
Jeps! - jeg forsøgte lige selv. *GGG*

Men hvis man er tilstrækkeligt nysgerrig - så melder man sig måske til?
SÅ nysgerrig var jeg trods alt ikke. ;-)

Men lad os nu sige, at du får een eller anden pige til at svare på hans "annonce" - og han så svarer hende ...

Vil du så alligevel nogensinde vide - om han gjorde det fordi det var hans reelle ønske at finde en ny kæreste - eller fordi han blev smigret - eller fordi han måske ville "småflirte" lidt med hende - uden egentlig at ville gøre mere ud af det?

Nej

Hvis du virkelig er ude på at "teste" ham - så grib det anderledes an - og vær forberedt på, at du kan skabe et mistillidsforhold mellem jer.
Du ER allerede begyndt - så pas på, hvad du gør, hvis du stadig gerne vil beholde ham.

Forøvrigt - så kom jeg lige til at tænke på:
HVAD om nu at HAN er blevet lokket til at blive medlem på "scor" - for at udspionere en ANDENS kæreste??? :-@

WEIRD!!! *GGG*

NU er jeg selv blevet helt forvirret. *LOL*

Hej fra
Nina
0
0
Svar på denne tråd

mettebo
Forfatter: 
Dato:  06-12-2003 14:43
Jeg forstår godt hvad du mener. Men hvis du laver dit lille "nummer", så er du i gang med at slukke lyset. Og så kan du ligeså godt slukke det uden alle de smerter et sådant nummer vil medføre.

Det lyder til den er gal med jeres kommunikation? Kommunikation er det vigtigste i et forhold. Hvis man kan kommunikere kan man være forskellige på mange områder uden at dette vil påvirke forholdet negativt. Kan man ikke kommunikere, så vil selv små ting efterhånden hobe sig op. Du har et barn med ham siger du? Er tingene gået skævt herefter? Er det således, at det hele er gået op i at få dagligdagen til at køre, så i efterhånden har glemt hinanden?

Jeg har en fortid med at glemme kommunikationen, når tingene ikke længere var lyserøde, så begyndte jeg stille og roligt at skabe min egen tilværelse og skubbede min partner længere og længere væk. Indtil en morgen jeg vågnede, kiggede på kæresten og tænkte "hvem er han". Så røg han ud, og det hele startede forfra med den næste. Nu har jeg lært, at man hele tiden skal huske at have partneren som en del af sit liv.

Jeg synes du skal droppe tankerne om scor.dk og i stedet begynde at tænke over hvordan du kan få rettet op på jeres forhold. Tanker i den retning er givet meget bedre ud, for måske vil resultatet her blive, at i kan blive sammen...

Ha' en hypper dag ;-)
Diane

Fremgang bygger ikke på de kundskaber du har, men på hvad du kan bruge dem til.
----------------------
Jeg leder efter min gamle hest, Coco's Løvstjern, se efterlysning og billeder her
----------------------
Har du hørt om den store HN fest, der afholdes 5. juni 2004 i KBH? Ikke? så kig her
0
0
Svar på denne tråd

Mettebo
Forfatter: 
Dato:  06-12-2003 14:48
I et forhold lægger man kortene på bordet og taler åbent og frit frem! :-)

Man bliver måske ikke altid så pokkers populær af det man lukker ud 8-)

Men ærlighed frem for alt!!!

Så lad være med at tænke!! Spørg !!!

Lad være med at sige "hvis nu" og lave din fremtid færdig, så længe man elsker kan man ikke afslutte et forhold, det kan man først den dag følelserne er væk!!

Jeg har jo også udbasuneret mit problemforhold herinde, og vi kæmper - hver dag!!- udfra at vi elsker hinanden, vi elsker vores børn, og vi er begge superegoister så frihed er et meget stort krav fra os begge.... åbenhed har været et nødvendigt "onde" at få lært - og det har lært mig at spørge først og handle og reagere bagefter!

Det får man også den mest naturlige reaktion på!

SÅ lån barnet ud, og sæt jer og TAL til hinanden, og hold ikke op selvom det er svært at sætte ord på alting... det vil også lette processen HVIS du vælger at sætte punktum for forhold eller fremtidige problemer.

Jeg krydser fingre for at du tager "bladet fra munden"

June

8-) Ægteskab på tysk = EHE = Erara Humanium Est - som på dansk betyder: DET ER MENNESKELIGT AT FEJLE 8-)
0
0
Svar på denne tråd

jeg vil nødigt erkende....
Forfatter: 
Dato:  06-12-2003 14:52
...det, men jeg kunne have fundet på det samme. Dog tror jeg at Diane har ganske ret når hun siger at du ikke skal gøre det og i stedet konfrontere ham med sagen!

Bare tænd computeren... hiv ham med derind og spørg ham om han kender den der person på oversigten... så se om han erkender at det er ham. Måske er du så heldig så det ikke er ham??!!

Men så et helt andet spørgsmål... Hvordan fandt DU ud af at han var på scor??? *g*

-miki-

Læs mere om hestene og mig her Alt om stævner, resultater, billeder osv
ALT OM KRYBBEBIDNING
0
0
Svar på denne tråd

Diane:
Forfatter: 
Dato:  06-12-2003 14:53
Jeg tror du har ret. Timmi er blevet det vigtigste i mit liv, og han er blevet "andenvioliln" hvis du forstår hvad jeg mener.

Vil ikke gå videre med det. Var sikker på jeg ville i går, men i dag må jeg indrømme, at jeg nok hellere vil kæmpe for det, end finde den lette undskyldning.

Jeg elsker jo det fjols...

Desværre er vi på to ret forskellige steder i vores liv. Han er 19 og flyttede hjemmefra for at flytet sammen med mig. Derfor står vi nu i den klassiske "rydde op" konflikt som jeg kan se mange andre også står i... Nogen der har fundet den vise sten på det felt??

NinaL: tror også at det er sådan det er kommet. Og han skriver, som sagt, ikke at han direkte søger noget. Jeg lavede nemlig en profil ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Tak alle
Forfatter: 
Dato:  06-12-2003 16:07
Tror mysteriet er løst.
Han lavede en profil, for at tjekke en anden profil. Spurgte ham da han stod op*S*

0
0
Svar på denne tråd

Mettebo
Forfatter: 
Dato:  06-12-2003 17:28
Jeg tror heller ikke du skal mistænke ham for den slags

for i har jo lige fået ilder sammn.. og et barn..
0
0
Svar på denne tråd

Vicksen
Forfatter: 
Dato:  06-12-2003 17:43
Vi har ikke ilderen mere. Vi ringede til opdrætteren og fortalte at han tilsyneladende slet ikke trivedes. De ville gerne have ham tilbage. Så han er vist blevet avlshan et eller andet sted.

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  06-12-2003 18:12
:-(
0
0
Svar på denne tråd

Mettebo...
Forfatter: 
Dato:  07-12-2003 22:52
Uha...lyder fuldstændig som det forhold jeg lige er gået ud af...fordi han var mig utro!!!

Jeg syntes du skal konfrontere ham med det, det gjorde jeg med det samme jeg fandt ud af det (kl. 2 om natten hvor jeg ringede til hans arbejde og flippede ud!!!)

...og forresten, jeg er også Scor-medlem...men er blevet det EFTER forholdet ;-)

Mvh...

Rikke L
hesteterapeuten.dk

"At turde er at miste sig selv for en tid - ikke at turde er at miste sig selv for altid"
Søren Kierkegaard

Se de nye billeder i min præs fra mit seneste fotojob
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-12-2003 23:04
Hov, læste ikke lige tråden helt færdig inden jeg svarede længere oppe *S*

men iøvrigt...hvorfor fortæller han dig det ikke at han laver en profil for at checke for en anden?? Når han ikke har noget at skjule, så er det da bare at melde ud.... :-)

Mvh...

Rikke L
hesteterapeuten.dk

"At turde er at miste sig selv for en tid - ikke at turde er at miste sig selv for altid"
Søren Kierkegaard

Se de nye billeder i min præs fra mit seneste fotojob
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider