Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

skal sidde på min vildhest
Forfatter: 
Dato:  05-12-2003 08:52
i dag, og jeg er ikke særlig lykkelig ved situationen. Jeg har ikke siddet på en hest siden marts, og jeg ser allerede død og ulykke.

Spøg til side. Min nye staldveninde, som kom i sidste uge, kom op på hende i går, og idag er det så min tur. Jeg tager kamera med. Så må jeg se hvor langt jeg når. Staldveninden har en ridegjord, som passede hesten, for sadlen jeg havde på hende, gled rundt, da jeg prøvede at forcere hende med min tunge bagdel igår.

Så kryds lige fingre for mig. Jeg håber at jeg kan holde jul hjemme og ikke på sygehuset ;-D

Jeanette
0
0
Svar på denne tråd

Det kan være
Forfatter: 
Dato:  05-12-2003 09:26
vi kan komme til at ligge på stue sammen !!!. hihi

Skal selv i gang med 4 års hoppen her i weekenden, og hun er f....... stor af en haflinger at være, 152 cm i stg. Så jeg frygter også det værste, men håber det bedste.

Det er ligesom de gamle "lemmer" falder lidt hårdere til jorden. Jeg ved ikke om det er tyngde kraften der har ændret sig. Høhø.

Så skal vi ikke krydse alt hvad krydses kan for at alt går godt, og at vi kan holde jul i familiens skød uden gipsben o.lign.

God fornøjelse.
Kærligst

Kirsten :-D
Lykkelig haflingerejer og avler !!!

Lad være med at læse mellem linierne, der står alligevel ikke noget !!!
Jo mere jeg lærer mennesket at kende, jo mere holder jeg af dyrene
0
0
Svar på denne tråd

ihhhhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  05-12-2003 09:41
hvor spændende..... jeg elsker at krybe op på en ny hest... det er et adrendelin kick.... jeg krydser fingre for jer... jeg har jo min Noelle der skal rides til her i foråret og marshall til i 2005 så det bliver bare skønt..

Sussie

western klubben Holy Smoke (y)

;-D lykken er en 4 hjulstrækker med spræl i ;-D

Holy Smoke
0
0
Svar på denne tråd

Et godt citat...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2003 10:36
som jeg ikke helt kan huske, men humlen er:

Når unge mennesker falder af kan de risikere at brække noget.
Når folk i min alder falder af....splintrer de.

Jeg røg selv af en unghest for et par år siden.
Hvad blev der af den der "hovsa-ups-boing-boing" - gummifjedrende fornemmelse fra de unge år?

Jeg faldt nøjagtigt som en stor sæk kartofler. Ingen bløde buer men direkte lodret ned og blev så liggende ca 5 min mens jeg gennemgik alle lemmer for voldsomme skader.
Der var dog ikke noget særligt. Der røg lidt skind og det gjorde ondt at grine i en månedstid (ømt ribben), men jeg fik indfanget hesten og så diskuterede vi det med at efterlade rytteren bare for sjov.....og så var den faktisk mere artig bagefter end nogensinde før. Den kunne pludselig flytte sig for ben og gav hovedet for første gang (Vi var stadig på skridt-niveau).

Så knæk og bræk til jer....

Mvh Tina
0
0
Svar på denne tråd

her er lidt billeder
Forfatter: 
Dato:  05-12-2003 13:55

Det er min staldveninde Ann, som sidder deroppe. Jeg var også deroppe, men Ann er altså ikke så god en fotograf. Billederne var helt mørke.

De er fra i formiddags, nede på banen. Og hun skal tabe sig lidt mere, men hun får kun 1 KG foder, plus hø og halm. Det hjælper nok når hun begynder at komme under rytter. Der er jo grænser for, hvor meget longe hesten og jeg kan lide :-D

Jeanette
0
0
Svar på denne tråd

Jeanette...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2003 16:24
Tabe sig mere?? Og jeg sad lige og synes at hun var for tynd *ggg*

Men mine heste har kronisk sommergræsmave.. tykke og dovne (nå ikke) heste ønskes *gg*

Kh
Gitte

Jeg har en hingst og en vallak - Jack og Balder.

Se min nye lækre hjemmeside KæledyrsKompagniet
0
0
Svar på denne tråd

synes bestemt
Forfatter: 
Dato:  05-12-2003 18:46
heller ikke den ser tyk ud. Husk at det er som regel nemt for dem at tabe sig, men det kan være svært at fede dem op

Hilsen

Liva og Sanne
0
0
Svar på denne tråd

Nærmere for tynd
Forfatter: 
Dato:  06-12-2003 12:03
Det er jo en haflinger og ikke en fuldblod i løbstræning.

Selvfølgelig har det også noget at gøre med manglende muskelsætning på en unghest, men jeg ville nok holde den en anelse mere trivelig.
Selvfølgelig ikke for meget, sadellejet forsvinder hurtigt på disse hestetyper, men liiigen en anelse rundere over ryg og bagpart.

Mvh Tina
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider