Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Sidste nye katte-mode! *lol*
Forfatter: 
Dato:  28-11-2003 23:29
Ja så er vi klar med det hotteste til katte - et fikst rør hjemmestrikket af den rare "kattemor"

)

Tihi mon katten er træt af min nye hobby??? (hun følger dog meget interesseret med når pindende går og garnet løber hen ad sofaen hehe - man skal nogen gange tage sig i agt for løstsiddende potebevægelser

Vrinsk fra Malene

Katte er temmelig sarte skabninger, og de kan rammes af mange forskellige lidelser, men jeg har aldrig hørt om en, der led af søvnløshed

Min hjemmeside

Rideudstyr til salg - bid, pandebånd mm
0
0
Svar på denne tråd

symaskine
Forfatter: 
Dato:  28-11-2003 23:37
Hæ hæ. Kan lige se det for mig. Men prøv så at sidde ved symaskine med en nysgerrig kat foran, meget spændende med den der nål der farer op og ned. Poten er klar. Ret nervepirrende.
Sprit
0
0
Svar på denne tråd

Min røde kat
Forfatter: 
Dato:  28-11-2003 23:44
Basse ønsker sig meget et dress som det William har på her, sakset fra den norske side om nogle tossede katte:

Flere billeder her

Er der ikke en der kan sy sådan en fancy dragt til ham?

Mvh PiaR
Uden appetit skal man hverken spise eller elske.

TAF Hovedstambogshoppe efter Schwadroneur sælges
0
0
Svar på denne tråd

Altså Malene
Forfatter: 
Dato:  29-11-2003 08:45

Du skal da strikke huller til benene - og så skal den være lidt længere - så har du et bodysuit til missen.

Det er en skam jeg ikke vidste at du var så ferm til at strikke sidste år, hvor jeg manglede en til at strikke hønsestrik : min hane frøs tæerne i sneen :-).
Nu ligger han i rævens mave og fryser ikke mere - vrææææl.

Jeg synes nu ikke missen ser ud som om den værdsætter dine forsøg udi modens verden helt så højt?

Har du overvejet en halevarmer til længere hen på vinteren? :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider