|
|
| Davids hestransport |
|
|
Har nogen tlf.nr til Davids hestetransport?
Er der noget med, han er god til "problem"heste?
Vi søger en god en, der kan hjælpe med læsning og kørsel fra Vassingerød v. Lynge til Charlottenlund Dyrehospital - til en pragtfuld hingstebasse, der desværre har fået nok af transporter efter kørsel først fra Spanien til Holland og igen fra Holland til DK  Han er ved at kaste op, bare han ser en transport nu
Det er vigtigt der ikke på nogen måde bliver anvendt vold - hesten er klog og meget god - men skal lige bruge lidt tid på at overbevises om, at det kun er en kort tur
Kan I hjælpe?
Hilsen May-Britt. Lykken er en dejlig islandsk uldtot Stabil, rar ung pige, der vil ride let ( skridt og trav ½ time de første par mdr. ) søges til min dejlige hoppe på 140 cm. Hun står i Lynge.
Tlf: 5172-5845.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har han ikke |
|
|
telefonnummeret inde på sin præs?
Han er kæmpe god. Har brugt ham en gang for nogle år tilbage og kender flere der har været begejstret for ham!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er det ham her? |
| Forfatter:  |
Helle - Mimi |
| Dato:  |
27-11-2003 12:19 |
|
Er det den her David du søger?
david
Hilsen Helle - Mimi
De som er kloge og som har hjerne begriber aldrig nogenting.
Peter plys
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo tak :-) |
|
|
Hej begge!
Jo TAK!!!!!!
Jeg anede ikke, han havde en præs., jeg ledte uden held på MP.
Hilsen May-Britt. Lykken er en dejlig islandsk uldtot Stabil, rar ung pige, der vil ride let ( skridt og trav ½ time de første par mdr. ) søges til min dejlige hoppe på 140 cm. Hun står i Lynge.
Tlf: 5172-5845.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ved ikke med dem |
Tina (Stormy) |
27-11-2003 12:41 |
|
Jeg havde solgt en meget flink 2-års til en dame på Fyn der bestilte dem til at hente ham.
Han var ret uvant med at køre hvilket jeg fortalte dem.
Men hesten gik lige så fint op ad den stejle rampe og drejede ind på plads (han skulle stå yderst) så det var jo bare dejligt.
Da han er ankommet hos den nye ejer ringer hun og spørger om hvordan han så ud da han tog hjemmefra.
For nu mangler han alt skindet på bagsiden af forbenene.
Det viste sig at han stod midt i vognen da hun fik ham så de har haft ham læsset af og på igen og undervejs må han være styrtet på rampen eller lignende.
Det skal lige indføres at det var en megt blid og sød hest der kunne trækkes i en sytråd og havde stor tillid til mennesker...bestemt ikke en panik-type.
Nå, men de læsser hesten af og afleverer den i mørke til ejeren dr først ser dens tilstand inde i staldens lys.
Transportøren havde ikke nævnt noget med et ord.
De første 3 uger med sin nye hest kunne hun så bruge med sæbevand og salve og penicillin.
Så jeg er ikke så imponeret af firmaet !!
Mvh Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kun positive oplevelser |
Diane Ellefsen |
27-11-2003 13:41 |
|
Både med David og hans samarbejdspartnere.
- Først trailerlæsning af trailertræt vallak, fantastisk effekt. Da han skulle på pension læssede vi ham selv, uden nogen problemer overhovedet.
-Så min nye hest hjem fra Jylland. Min hest var glad og veltilpas, selv efter d. 8 timer lange tur - ingen transportgamascher, ingen sår.
-Så problemer med Falk, der skulle køre den til dyrlægen. Umuligt at få den læsset. David kom til hjemturen, hesten var oppe på 2 minutter.
-Så kørsel til mit nye opstaldningsted, læsset på 2 minutter.
- Og det bliver David der kører ham i morgen, når han skal flyttes igen.
Ha' en hypper dag  Diane Fremgang bygger ikke på de kundskaber du har, men på hvad du kan bruge dem til. ---------------------- Jeg leder efter min gamle hest, Coco's Løvstjern, se efterlysning og billeder her---------------------- Har du hørt om den store HN fest, der afholdes 5. juni 2004 i KBH? Ikke? så kig her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Birthe & Jørgens hestetransport.... |
pauillacine |
27-11-2003 13:54 |
|
...har jeg god erfaring med. 
Jeg har også haft en transportræd hest, men der var ingen problemer når jeg kørte med Jørgen....han var helt rolig og gik pænt op i bilen
-¤-
Med venlig hilsen Pauillacine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil anbefale Mikkels Hestetransport. |
|
|
Dem har jeg brugt to gange nu og de er rigtig gode til heste også problemheste.
Mvh. Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har kun hørt |
Else Gadgaard |
27-11-2003 17:00 |
|
M.K.H. Else."Man lugter ikke af hest, man dufter!!""Kjærlighed er uden vilje. Den falder lige så godt på en lort, som på en lilje!!" Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan kun anbefale David |
|
|
Det som ingen anden kan( og det ikke engang "MIG"  ), det kan David med min Basse. Så herfra kan han kun anbefales mega meget.
Venligst Dorthe Sus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg mener da |
|
|
ikke at davids transporter er særlig høj??! Da vi skulle have en problemhest af sted gik den næsten direkte op, da der ikke rigtig var nogt farligt ved den transporter: lys og lav rampe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Markedspladsen... |
|
|
Har også kun hørt godt om David.
Han har forresten en annonce på markedspladsen her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan også kun |
Céleste |
27-11-2003 23:42 |
|
give David den bedste anbefaling! Han kører med stor forsigtighed og er kanon god ved henstne!
Håber det er gået godt May-Britt.
C
If ever I need religion I'll worship Chocolate." © Céleste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er også med på en anbefaling.... |
|
|
David kan noget med heste som jeg ikke har set nogen andre kunne.
Han giver hesten alle chancer for at få en positiv oplevelse ud af turen (rolig kørsel og omgang med hestene, og så har han en evne til at læsse heste som jeg ikke har set andre steder).
Min hyps som absolut ikke syntes det var sjovt at køre (ville ikke op - og stressede totalt under transporten) stiftede bekendskab med David første gang for et par år siden. Hyppen har idag ingen problemer med at køre i Davids lastbil (spadserer lige op, og sveder og stresser ikke det mindste), og ja selv trailer har han fået det bedre med efter at David har læsset og kørt med ham.
Så hermed de allervarmeste anbefalinger.
Mange hilsner
Pia
"A horse can lend it's rider the speed he or she lacks - but the rider who is wise remember it is no more than a loan" "The soul that beholds beauty becomes beautiful"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej.... |
David |
28-11-2003 00:33 |
|
Da jeg mest kommer her på HN for sjov (man er jo selv rytter) så er min præsentation lavet mest om mig selv  men tak alligevel til Helle for at finde mig  hvis nogen gerne gerne vil vide mere om mit firma er de selvfølig meget velkommende til at ringe til mig på 40 28 30 81 eller maile, man kan også finde mig på www.hestetransporten.dk eller på markedspladsen under bil trailer og transport
Til Tina : Det lyder for mig umiddelbart usandsynligt at det skulle være mig der havde kørt den, da jeg næsten aldrig køre mellem Jylland og Fyn, normalt ville jeg henvise sådan en tur til en anden. men du må meget gerne sende mig en mail med oplysninger om dato, til/fra og hvordan bilen så ud, for hvis hesten er kommet til skade i min bil så vil jeg da meget gerne vide det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| David..... |
|
|
Hej David!
Dit nr er videregivet til Jette - det var hende der skulle bruge dig - og hun har sikkert allerede ringet
Pas godt på hendes skønne fyr - han skal være min svigersøn *LOL*!!!!
Hilsen May-Britt. Lykken er en dejlig islandsk uldtot 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|