Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Ang. hang til chokolade under mens -forklari
Forfatter: 
Dato:  22-11-2003 22:00
Godaften alle sammen

Ja jeg synes efterhånden at vi har haft nogle sjove indlæg om dette emne, så nu vil jeg bidrage med noget særdels fornuftigt :-D jo jo den er god nok...

Jeg sad nemlig for lidt siden og læste i kærestens M! blad, og sørme om der ikke står noget meget klogt i sådan et mandeblad.

På forsiden af bladet reklamerer de med:
"Chokerende facts, 100 ting du skal vide om kvinder. Alt det du burde vide men ikke turde spørge om".

Og inde i bladet under punkt 80 står der følgende:
"At kvinder har mere hang til chokolade end mænd, skyldes stoffet serotonin der er et antidepressivt middel, som findes naturligt i kroppen. Specielt under menstruationsperioden mister kvinder for meget af stoffet, hvorfor de kompenserer ved at spise chokolade".

Så kære medsøstre nu er der en fornuftig forklaring på hvorfor der bare skal chokolade ned i denne periode, og hvorfor man kan føle sig lidt trist til mode.
0
0
Svar på denne tråd

Huuurrraaaa...
Forfatter: 
Dato:  22-11-2003 22:06
den er godtaget og sikke en god undskyldning for at spise chokolade "jeg er lidt depressiv idag, skat. Henter du ikke lige en guldbarre" ;-D

Så behøves jeg ikke flere dårlige undskyldninger resten af det her år :-)

June

8-) Ægteskab på tysk = EHE = Erara Humanium Est - som på dansk betyder: DET ER MENNESKELIGT AT FEJLE 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Jeps....
Forfatter: 
Dato:  22-11-2003 23:43
så skal der spises chokolade med god samvittighed!!
Jeg tror dog at jeg spiser mere end jeg har mens!!

Jeg læste desuden et sted, at det er iorden at trøstespise, så længe man vidste hvorfor! Jeg kan hurtigt komme på et par meget gode grunde!!
Mvh. Tine

Arbejde søges, se min annonce her Deltids job søges
<
0
0
Svar på denne tråd

Serotonin
Forfatter: 
Dato:  22-11-2003 23:55
Er det ikke også Serotonin der bliver frigivet ved seksklimaks?

Derfor siger man at chokolade er et substitut for seks.

Er der nogle der ved om det holder stik? Jeg har nemlig en god veninde der ææææælsker chokolade og jeg driller hende med at hun får for lidt seks *GG*

Men det er rigtigt: Under menses har jeg stor hang til chokolade ;-D Og nu er jeg undskyldt.

♥Tina & Badullen♥ 

Mødre er engle under oplæring

0
0
Svar på denne tråd

Så er min slankekur
Forfatter: 
Dato:  23-11-2003 00:00
fundet!! -Jeg finder mig sgu da bare en kæreste!! Så kan han også hjælpe lidt til budgettet!!!
Jeg tror bare det er lidt svært at finde en, når man sidder på HN 24x7!!
Mvh. Tine

<
0
0
Svar på denne tråd

Næ, hør nu her, Vicky!
Forfatter: 
Dato:  23-11-2003 00:23
Det går virkelig ikke!
:-@
Altså een ting er problemet med at FINDE kæresten imens man er online på Hn 24 timer i døgnet!

Men man KAN da umuligt dyrke ordentlig 6 mens men "taler" med andre mennesker over HN!??!
Og det eneste der er værre end dårlig chokolade er da dårlig 6!
(n)

Så er det MEGET nemmere at spise en god plade chokolade ind imellem indlæggene!!
(y)

(tænker med gru på, at jeg også dårligt ville have tid til mit arbejde, hvis jeg skulle substituere AL min chokolade med 6??!! ;-D)

med venlig hilsen
atengstedt

Hvordan ser DIN have ud??
Haveplaner udformes.
Kontakt mig for nærmere info og hør hvor nemt og hvor smukt det kan gøres!
0
0
Svar på denne tråd

He he, Atengstedt
Forfatter: 
Dato:  23-11-2003 01:21
Kan godt lide din udtalelse om at dårlig seks er værre end dårlig chokolade ;-)

Jeg har dog altid påstået at Hellere en god trekant end en ond cirkel ;-D men det kunne godt være jeg skulle tage det op til overvejelse igen. *GG*

Ej, nu går der vist for meget X-rated humor i det her så jeg må hellere stoppe mens legen er god og gå i seng med et godt stykke chokolade!

♥Tina & Badullen♥ 

Mødre er engle under oplæring

0
0
Svar på denne tråd

Atengstedt..
Forfatter: 
Dato:  23-11-2003 10:23
Jeg vil lige overveje!! Du har en god pointe, men min vægt (og ridestøvler) siger, at det vist er tid tilat holde lidt igen! Og så kunne 6 jo bare være en super nødløsning? -Hvis manden så også kunne lave mad og hente mig ved hesten, så kan jeg godt gå på kompromi med 6'en! -Tror jeg. Det kan være der bliver spist en lille 'lade når ingen ser det!
Mvh. Tine

<
0
0
Svar på denne tråd

"påvers.."
Forfatter: 
Dato:  23-11-2003 12:57
er vi da ikke herinde vel :-D

Så jeg vil bare høre om det så er iorden at kombinere seks med chokolade :-P .... så er det både sjovt og lækkert og man får stillet begge behov på én gang..

det er rent kinderæg ;-D

June

0
0
Svar på denne tråd

Chokolades lyksagligheder
Forfatter: 
Dato:  23-11-2003 15:35
Inspireret af indlægget sad jeg lige og søgte på alle de gode egenskaber ved chokolade, og det er jo helt fantastisk hvad sådan et stykke chokolade kan gøre ;-D ;-D ;-D

Måske skulle man ændre "et æble om dagen holder lægen borte" - til "et stykke chokolade holder lægen borte" i stedet for.
Men lad nu være med at spise ALT for meget chokolade - jeg skal jo også have noget at lave når jeg bliver stor :-D :-P

Her er den forjættende artikel, håber det virker, det er ikke så tit jeg prøver at sætte links ind
Chokolade er godt!

Mange venlige hilsner

Pia
;-D
0
0
Svar på denne tråd

tinaU kan du
Forfatter: 
Dato:  23-11-2003 15:52
ikke bare skrive SEX

så kan jeg forstå det :)

jeanette
0
0
Svar på denne tråd

jeanette
Forfatter: 
Dato:  23-11-2003 16:24
da vi tidligere har haft nogle "oplevelser" med seksfikserede mennesker herinde
(og det er vi jo ikke 8-) )
er "man" blevet enige om at skrive det på en anden måde, enten som tal eller som tal skrift, for ikke at komme frem som søgning under Jubii eller google f.eks

Så skulle vi gerne kunne have vores dejlige hesteforum i fred uden forstyrrende seksfikserede mennesker iblandt.

I guder jeg vrøvler stadig efter i fredags 8-) må ha´ noget chokolade ;-D

June

8-) Ægteskab på tysk = EHE = Erara Humanium Est - som på dansk betyder: DET ER MENNESKELIGT AT FEJLE 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Chokolade
Forfatter: 
Dato:  23-11-2003 20:10

Kom lige i tanker om denne her :

Kakao bliver udvundet af kakaobuskens bønner.
Bønner er grønsager.
Sukker bliver udvundet af sukkerroer.
Roer er også grønsager.
Altså er chokolade en grønsag.

Og grønsager må man spise alt det man kan af! ;-)

0
0
Svar på denne tråd

knase knase
Forfatter: 
Dato:  23-11-2003 21:00
okay min mand sidder og ser en thriller i fjerneren så jeg sidder her og hænger istedet for (hvis jeg ser såén noget "bras" så sover jeg ikke i dagevis) 8-)

og jeg "komfirmerer" lige et stykke af en chokobar :-P

Og jeg må jo sige at det er nogle forjættende facts I kommer med.

Men Piaeng, jeg kan ikke se i artiklen at chokolade skulle være et substitut for 6 ?:-) Det havde jeg ellers tænkt mig at forklare manden :-D når nu han vælger at se TV uden mit selskab :-D

Og den med roerne....... er den nu gangbar..... så er det måske derfor jeg tager på om sommeren, det er alle de roemarker jeg har og som jeg rider forbi flere gange om ugen, de hopper simpelthen på sidebenene imens jeg passerer 8-)

Det gør chokoladen ihvertfald ;-D

Hmmmm... 8-)

June

0
0
Svar på denne tråd

Jeg troede, det var
Forfatter: 
Dato:  24-11-2003 02:57
Theobrominen i chokolade, som virker beroligende? Den er ihvertfald på dopinglisten, så heste må ikke få chokolade inden løb.

Jeg kan nemlig kun lide hvid chokolade (som faktisk ikke Er chokolade, den har aldrig set en bønne!), og så den gode dyre mørke med pebermynte... (som jeg ikke køber, jeg er rig... jeg er rig... jeg er NÆrig! Ved I nok!).

Men det med chokolade og menstruation, det er et gammeltkendt faktum- bare ikke årsagen hertil. Jeg kan henvise til "Jakobsens: Den lille tynde""- som er en gammel kødbaseret slankekur. Heri tillades chokolade for kvinder "ved blødningstide".
:-)

MVH
xtiny

Hvis man ikke er et skridt foran- er man et skridt bagefter...

0
0
Svar på denne tråd

Marianne S - Du er en perle..!! :o)
Forfatter: 
Dato:  24-11-2003 03:28

Hej Marianne S

1000 tak for en god og gangbar undskyldning..!! :-)

Jeg har nemlig ALTID hang til chokolade..!!

Men med de analyser, der ellers er i den her tråd, så tør jeg jo dårligt at stå ved det. ;-)

Men jeg er vild med grøntsager, og de er sunde..!! :-)

Vi tager den lige igen:

Kakao bliver udvundet af kakaobuskens bønner.
Bønner er grønsager.
Sukker bliver udvundet af sukkerroer.
Roer er også grønsager.
Altså er chokolade en grønsag.

Og grønsager må man spise alt det man kan af!

Jahuuuuuuu.....!!! :-) :-)

Venlig hilsen

Jakob (DH)

0
0
Svar på denne tråd

June..
Forfatter: 
Dato:  24-11-2003 17:16
Det er rigtigt, men det var alle de andre gode ting chokoladen også gør ;-D (y)

Hvor har vi samlet mange gode grunde til at spise chokolade-grøntsager :-D Sådan noget må vi bestemt gøre lidt oftere!

Mange venlige hilsner

Pia
;-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider