Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

en fjordhest "to the rescue"
Forfatter: 
Dato:  17-11-2003 12:07
Jeg har haft en rigtig dårlig periode på ca 1 1/2 måned hvor jeg ikke synes min ridning har fungeret overhovedet.
Jeg har en dressurpart, rider på dressurhold på rideskolehest og får springundervisning, så alt i alt er jeg gået skuffet hjem 4 gange om ugen i den periode.
Jeg har været ved at overveje om det måske var på tide at holde nogle måneders pause fra hestene, da den ene dårlige ridetur efter den anden nærmest havde gjort det til en sur pligt at skulle ud at ride...

Men så skete der noget. Jeg skulle til springtime. Den hest jeg normalt springer på var optaget, og da det var en travl dag på rideskolen måtte jeg tage hvad der var tilbage - og det var altså staldens tykke dreng, fjordhesten James :-)

Og sørme om ikke den ene time på ham gav mig modet tilbage. Vi sprang maks 40 cm, skidtede over ligeså mange forhindringer som vi sprang over, men hvor var det dog fantastisk!
Jeg grinede som et fjols hver gang det lykkedes os at hoppe over noget - og såmænd også når det ikke gjorde.

Med et var det blevet sjovt at ride igen, og jeg glæder mig som et lille barn til næste gang jeg skal ud på hesteryg. Jeg skal bare hygge mig, lade være med at tænke på hvordan det ser ud eller om hesten går super pænt, bare nyde det igen.
Og selvfølgelig er James blevet min nye foretrukkne springhest - øøøh, -pony. Vi stiler efter en LD :-)

-susan
0
0
Svar på denne tråd

Dejligt
Forfatter: 
Dato:  17-11-2003 12:25
Nogle gange skal der bare de mindste ændringer til før man ser anderledes på det.

Og når det så er noget man ikke de fjerneste forventninger til, har det det med at blive rigtigt godt :-)

♥Tina & Badullen♥ 

Mødre er engle under oplæring

0
0
Svar på denne tråd

Den lille fjordmand!
Forfatter: 
Dato:  17-11-2003 15:04
Ja, lilel James er ikek så ringe endda. Jeg rider også på Mattssons og når Sarah (ridelæreren) rider ham i skoven, så er det ligefør at ham viser de andre heste bagsko. Jeg kan love dig for at han kan flytte de små ben. Han ligner et rigtigt lille krammedyr.
Jeg må nu holde mig til de store modeller, da jeg er for langbenet til den lille gule.

mvh

Marie
0
0
Svar på denne tråd

pelsdyr er in
Forfatter: 
Dato:  18-11-2003 11:37
jeg kan ikke andet en smile over dit indlæg... det er lige nøjagtig sådan jeg har det når jeg rider min hafling.. jeg sidder og griner højlydt helt for mig selv.. hun er bare så sjov.. men hvad tænker folk ikke når de passerer en leif lalleglad der må fnise indenstænkt til vi er kommet forbi.. jeg tror såmen også at hippie smiler fjoget..

aldrig har jeg moret mig så kosteligt, over hvad ?? aner det ikke...

Sussie

western klubben Holy Smoke (y)

;-D lykken er en 4 hjulstrækker med spræl i ;-D

Holy Smoke
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider