Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

købe børn i Bilka ??
Forfatter: 
Dato:  06-11-2003 22:38
Hvorfor kan man egentlig ikke det???

Vi så idag den kærest lille unge, en lille pige på ca 1½ år, gud hvor ville jeg gerne have haft hende med hjem, min datter mente også det var den rigtige alder at få dem i. Også selv om hun hylede ved kassen.
Hmm jeg som ellers ikke er særlig til børn :-P

Jeg må være ved at blive slap, og gammel.

men jeg kunne nu lige se den afdeling med rollinger med priser på og byttegaranti
;-D

punktum- punktum-komma-streg.

der findes ingen dumme mennesker !!! De er bare uintiligente.
0
0
Svar på denne tråd

Hihiii
Forfatter: 
Dato:  06-11-2003 22:43
Jytte. :-)

Dén kan jeg ikke lade være med at kommentere!! ;-D

Jeg har tit fået "stjålet" min indkøbsvogn, hvis jeg har vendt ryggen til den ...

Jeg fik alletiders glimrende "råd" af en bekendt:

Sæt et par trætte tvillinger i vognen - og du er stensikker på, at der ikke er nogen, der løber med den! *LOL*

Hej fra
Nina
0
0
Svar på denne tråd

HAHA...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2003 08:37
Det har faktisk altid været en "stående vits" mellem min lillebror og mig - hvem af os der var købt i Kvickly eller Netto...
Der er selvfølgelig størst prestige i at være købt i Kvickly *GG*..

Tricket med tvillingerne virker - du må gerne låne mine en gang imellem, NinaL *hihi*....

Mvh. Lotte_L

Vi nægter ofte at acceptere en ide, udelukkende fordi det tonefald, hvormed den udtrykkes, ikke tiltaler os.
- Friedrich Nietzsche -

Min side

MSN: pagansfaery@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Som jeg altid har sagt....
Forfatter: 
Dato:  07-11-2003 09:04
God ide Jytte. Så er der en chance for mig også.

For jeg skal først have børn "den dag man kan trække dem i en automat, og der er 18 års fri returret"

- Købe dem i Bilka går dog også an, så længe returretten ikke bortfalder :-P

Ha' en hypper dag ;-)
Diane

Fremgang bygger ikke på de kundskaber du har, men på hvad du kan bruge dem til.

----------------------
Jeg leder efter min gamle hest, Coco's Løvstjern, se efterlysning og billeder her

0
0
Svar på denne tråd

børn..
Forfatter: 
Dato:  07-11-2003 11:48
fremragende ide - så kan man lige vende og dreje og se dem an inden man slæber dem med hjem. Oplagt til alle os som ikke helt stoler på der kan komme noget godt ud af vores genmasse ;-D ;-D

Ane

Kan man ikke med ord på den ene ellen den anden måde forklare bare antydningen af, hvad der får en hest til biddet, tvivler jeg på, at man kan "forklare" hesten det i sin træning.
Peter Amris
0
0
Svar på denne tråd

glimrende ide
Forfatter: 
Dato:  07-11-2003 12:18
Hvis jeg så kan få dem i 6-7 års alderen, så vil jeg da godt have et par stykker :-)

18 års returret, lyder egentlig også tiltalene ;-D

Sundancer

---"Somehow, nature compensates. Ducks fly, and swim, and float, but they walk funny.."---
0
0
Svar på denne tråd

Pudsigt -
Forfatter: 
Dato:  07-11-2003 12:56
Det var faktisk min kærestes forklaring, da børnene spurgte, hvor børn kommer fra... :-D

Han svarede uden at fortrække en mine: Dem henter man i Bilka. Når de siger i højtaleren, at lille Jonas på 5 år mangler sin far og mor, ja, hvis det er så er sådan en, man har lyst til, så går man op og henter ham. Hvis man gerne vil have dem lidt mindre, så tager man en af barnevognene, der står parkeret udenfor cafeteriat i Bilka :-)

Man kan også være heldig at de bare følger efter en hjem fra McDonalds. Der kan man så stille sig ud ved legepladsen eller til boldrummet og sige: "Sko på,venner, nu skal vi hjem" og så ser man, hvor mange, der følger med...

Han synes selv, at han var temmelig genial, da han fandt på det.

Ungerne så nu temmelig skeptiske ud, vendte sig om mod mig og sagde: "Passer det, Tanja???", og da jeg var ved at bryde sammen af grin er jeg bange for, at jeg ødelagde kærestens "geniale" påfund :-)

Synd for ham egentlig, når han nu selv synes han var så sjov...

MVH Tanja
0
0
Svar på denne tråd

I sidste uge
Forfatter: 
Dato:  07-11-2003 13:50
mødte jeg et par forældre fra vores fritter ordning i Kvickly. De har 4 børn og allesammen var med.

På vej ind i butikken hører vi over højttaleren at Lasse mangler sin mor og far. I tøjafdelingen hørte vi at Lea manglede sin mor og far. I parfumeriet manglede Lasse igen sin mor og far og 5 min. efter var det en af de andre søskende der var blevet væk.

På det tidspunkt da Lasse blev væk for 2 gang stødte vi ind i dem og der stod de og "slog" om hvis tur det var til at hente ungen ;-D

Jeg tror på at hvis det var muligt at sætte ungerne til salg derude i ny og næ så havde de gjort det uden betænkningstid!

Jeg har heldigvis "hjemmelavede" børn, og skal ikke nyde noget af andres uopdragne unger... ;-) jeg nøjes med mine egne!!

June
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2003 17:42
Jeg blev ellers kigget ret underligt på, da jeg kommenterede et par halvstore ungers køren-med-hinanden i indkøbsvogn: "Nåh - var det hvad du kunne få på tilbud?"

Teenagere har INGEN humoristisk sans 8-)

VH Kirsten Ø
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider