Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Rimeligt urimeligt *G*!
Forfatter: 
Dato:  06-11-2003 00:04
Stakkels min mand 8-)

I lørdags fik han ikke aftensmad.

Min mindste hund fik hans mad.

For jeg var sådan set blevet sur over, at jeg syntes, han snakkede grimt til den og over at han skubbede den ned fra sofaen, fordi han selv ville ligge der :-*

Faktisk var jeg selv en anelse sur på hunden, da den netop et par dage før havde ædt min fugl - selvom den havde mad liggende i dens madskål, som den ikke gad spise :-P

Men min mindste hund elsker chokolade - og den havde måske lige netop den dag ærgret sig heftigt over, at der ingen chokolade lå, som den kunne stjæle ?:-)

Nu er det jo sådan, at jeg normalt elsker BÅDE min mand og min hund.

Men min hund er jo et lille uskyldigt væsen ( næsten ), og kan ikke gøre for, at naturen nogle gange går over optugtelsen :-P

Og jeg kunne ikke lige gøre ved, at jeg havde feber, knaldondt i halsen og knolden og netop havde fået menstruation, der gjorde hyleondt - og jeg var derfor ret ukampdygtig over for andet end fred, ro og den slags.

Og så var det, at jeg ikke lige kunne tage, at manden talte grimt til min hund!!! Så jeg "kom til" at servere aftensmaden ( trist - en af både hans og hundens livretter - kyllingefiletter i flødesovs med ris ) for hunden istedet for ham.. :-o

Normalt havde jeg fundet en fornuftig løsning, der ville tiltale alle mere eller mindre - men det kunne jeg ikke lige tage mig af på det tidspunkt!

Og egentligt er jeg stadig ved at omkomme af grin, når jeg tænker på mandens ansigtsudtryk, da den skinbarlige virkelighed gik op for ham ;-)

Det helt gode er jo så lige her - at han også selv kan grine af det! Og at han selvfølgelig fik serveret livretter de næste dage.-

MEN : hvordan i alverden er det lige, at man pludselig lige ikke kan tage ting, man ellers tager i stiv arm ?:-) Bare pgra feber, menstruation osv.... ( og jeg havde så også lige mit aflastningsbarn, der er udviklingshæmmet og med Damp - og fik ordnet mine 3 heste - og hygget om familien ) - måske var det på tide at få sagt fra - inden noget pludseligt bliver for urimeligt!

Kender i det at påtage sig en masse - uanset sygdom mv - og pludseligt flyder bægeret over med den berømte dråbe, der for mig blev at hunde blev talt grimt til ?

Hilsen May-Britt.

Lykken er en dejlig islandsk uldtot
{>
0
0
Svar på denne tråd

Tja- jeg kan kun
Forfatter: 
Dato:  06-11-2003 00:34
sige, at *kattene* var tæt på at få Nørdens aftensmad, da han var kørt hen for at hente mere kattemad en tur på højst ½ time, og ikke var vendt tilbage efter 1½- og at Nørdeleven selv måtte hente tallerken og bestik ind på bordet igen, da han efter min mening snarere havde *kastet* tingene på bordet fremfor at dække det... >:-(

Ja, det er vist ved at være PMS tid igen, og min tålmodighed fordamper som en vanddråbe i Sahara, og det grimme knurrende dobermannsagtige uhyre farer frådende rundt i huset med skumklatter, skræmte katte, mand og barn flyvende rundt i de fire verdenshjørner. GRRRR...

Ja, jeg er faldet ned igen, Nørden fik genopvarmet mad- og kattene fik deres tørfoder. Det er faktisk ret pinligt, at man kan ryge helt ud ad tangenten for småting, som man ellers tager med (nej ikke ophøjet ro ;-D ) noget mere fatning.

Desværre kender jeg ikke rigtigt nogen effektiv kur mod at påtage sig for meget, så filmen knækker. Heldigvis gik det *kun* ud over din mand, der dog kunne se humoristisk på det- og ikke børn, hunde eller andre uskyldige forbipasserende. ;-)

MVH
xtiny

Hvis man ikke er et skridt foran- er man et skridt bagefter...

0
0
Svar på denne tråd

hehe - minder mig om Bridget Jones
Forfatter: 
Dato:  06-11-2003 07:03
LOL - tænk at give hunden mandens aftensmad. Jeg er ikke sikker på reaktionen hjemme hos os.....

0
0
Svar på denne tråd

det kunne jeg
Forfatter: 
Dato:  06-11-2003 08:14
sagtens finde på !!!

Jeg har indtil flere gange "aflyst" aftensmaden i sidste sekund ved at servere det for hunden - eller for skraldespanden i stedet for...

- en enkelt gang har jeg også SERVERET det for manden - lige i øjet og med ca 200 km/t - det kostede et flækket øjenbryn da en plastik tallerken rammer ret hårdt. Og han var for fuld til at dukke sig!

(og mærkeligt nok så fandt jeg resterne af det der havde været i tallerkenen bag køleskabet og alle mulige umulige steder i flere måneder efter 8-) )

Jeg er også på vej ind i den periode, hvor jeg kan mærke at jeg konstant tager 3 DYBE indåndinger for at dampen ikke skal stå ovenud....

(er det snart fuldmåne- HYYYYL ;-D )

Igår tillod manden sig at sige mig imod da vi snakkede ønskesedler, og vi er ikke helt gode venner endnu :-*

Jeg tror som kvinde at vi må leve med at bægeret i perioder flyder MEGET nemt over, og andre behandlinger end at afreagere på mand og omgivelser tror jeg ikke virker - det hjælper dog mig lidt at ride en tur - ALENE!! ;-D

June
0
0
Svar på denne tråd

pas på piger
Forfatter: 
Dato:  06-11-2003 08:28
Mænd kan glimrende huske et chock, når det går ud over deres mad. Jeg har nu kendt min mand i 18 år, og han kan stadig lige komenterer at jeg har givet hunden hans mad, fordi han kom for sent hjem.

Min hund kan også lide chokolade, han tager for sig af retterne, i går med (toffiefi) måtte til købmanden og købe nye æsker, da det var ungernes, der stod for skud. Jeg ville ikke tage ham med til hestene, jeg synes engang imellem at han skal have lov til at være alene hjemme, og det gik ud over ungerne.

Husbonden og jeg var i Bauhaus, for at købe nye gulve. Jeg valgte grå klinker og min mand ville have de røde klinker. Jeg fik min vilje, men jeg ved også at jeg vil høre det resten af min levetid :)

Men det blir hårdt for hunden, for han skal fremover være i bryggerset, når han skal være alene, da han lige skal markere et strint, når jeg forlader ham. Det nye gulv er en slags pergo, som ikke tåler den slags.

Jeanette
0
0
Svar på denne tråd

Dryp, dryp, dryp ....
Forfatter: 
Dato:  06-11-2003 08:40

Mon ikke vi allesammen kender til "dråben, der fik bægret til at flyde over"?

Måske skulle man ønske sig et "papkasse-rum", hvor man kan afreagere ved at sparke og slå til de §#¤"%&/##!§/ kasser ...?

Det er billigt - det kræver bare et sted, hvor man kan udfolde sig. ;-)

Men bortset fra det, så tænker jeg tit på noget:

Hvis man behandlede sine venner, som man behandler sin familie -
SÅ havde man ingen venner!!! :-@

Fredelige hilsener fra
Nina
0
0
Svar på denne tråd

PMS-tid... Uha uha.... *s*
Forfatter: 
Dato:  07-11-2003 01:01

Så gør man nok klogt i at holde lav profil... *ss*

Men hunde HAR altså ikke godt af at få chokolade og flødesovs...

Venlig hilsen

Jakob (DH), Den (over)modige..! ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Jakob ( DH )
Forfatter: 
Dato:  07-11-2003 08:22
He he - prøv du at overbevise min monsterhund om, at chokolade, flødesovs, burfugle og hestelort IKKE er mad ;-)

Hilsen May-Britt.

Lykken er en dejlig islandsk uldtot
{>
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider