Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Afstemningsleder søges!
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 15:49
Da vores afstemningsleder gennem lang tid TinaR har måttet prioritere hensynet til den næste generation, søger vi en ny (eller evt. 2) afstemningsleder(e) til {> pasning af afstemningsboxen på Heste-Nettet.

"Jobbet" indebærer at du bliver udstyret med mailkontoen afstemning@heste-nettet.dk, hvor forslagene til ny afstemninger strømmer ind fra brugerne. Samt med et ekstra menupunkt under DitHN, hvor du via nogle rullefelter kan oprette ny afstemninger - altså helt uden teknikviden.

Ifølge TinaR's erfaring medgår der 2-4 timer ugentligt med at sortere/udvælge/oprette ny emner til afstemninger og besvare forslagsstillerne, som selvfølgelig gerne vil vide status for deres forslag.

Hvis du skulle være interesseret i at blive Heste-Nettets kommende (y) (n)-ansvarlige bedes du sende en mail til aktiv@heste-nettet.dk eller stille spørgsmål i denne tråd.

Ved at poste efterlysningen her på Senior-Nettet går vi selvfølgelig ud fra at alle henvendelser kommer fra modne, stabile personer med en bred horisont mht. heste og den danske hesteverden :-P

Henrik (Heste-Nettet)

Vil du være med til at præge Heste-Nettet? Lige nu er der mange muligheder for at være med!
0
0
Svar på denne tråd

Hold da op!
Forfatter: 
Dato:  04-11-2003 01:30
De interesserede er ved at falde over hinanden for at komme til.. ;-D

Nå, jeg vil nu heller ikke - men hvordan var det nu lige med det ismuleforum, Henrik ? :-)

PJ

Why slowmo when you can Flymo - icelandic horses!
0
0
Svar på denne tråd

Nu skulle vi jo lige ..
Forfatter: 
Dato:  04-11-2003 08:05
... have mulen oven vande igen efter alle vores driftsproblemer. Men i løbet af de næste 14 dage skal vi nok komme dertil.

Og jo, vi har modtaget et antal meget kvalificerede henvendelser vedrørende jobbet som afstemningsleder. Så nu skal vi til at vælge eller trække lod mellem dem ?:-).

Henrik (Heste-Nettet)

Vil du være med til at præge Heste-Nettet? Lige nu er der mange muligheder for at være med!
0
0
Svar på denne tråd

Det svære valg er truffet ...
Forfatter: 
Dato:  05-11-2003 20:47
... og (Ta daa!) Heste-Nettets ny afstemningsleder er Camilla Lund, Himmelfjer.

Vi takker også for de øvrige henvendelser og håber at vi ender med at kunne bruge nogle af disse i forbindelse med andre kommende opgaver af lignende art.

Vi håber at I vil indsende mange ny forslag til Heste-Nettets afstemninger, så Camilla får et godt materiale at udvælge fra.

Henrik (Heste-Nettet)

0
0
Svar på denne tråd

Der skal lyde et tillykke
Forfatter: 
Dato:  05-11-2003 21:16

....med udnævnelsen herfra... :-) :-) :-) :-) :-)

Hvormange var der at vælge imellem????

M.K.H.
Else.

"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

"Kjærlighed er uden vilje.
Den falder lige så godt på en lort,
som på en lilje!!"

:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)
0
0
Svar på denne tråd

Og ét til
Forfatter: 
Dato:  05-11-2003 22:38
Det tror jeg er et glimrende valg (hvilket jeg naturligvis siger uden at kende navnene på de andre ansøgere). Camillas evner i den retning skal jeg i hvert fald ikke betvivle.

Endnu da... ;-D 8-) (Ja, jeg ER ond!)

God arbejdslyst, Camilla :-)

VH Kirsten Ø
0
0
Svar på denne tråd

Tak, tak....
Forfatter: 
Dato:  05-11-2003 23:49
...Jeg bukker og nejer! :-)
Så må vi jo se, om jeg kan finde ud af det. Ellers må I jo komme efter mig! :-)

Camilla

"Allthough we run in a herd, we are always alone."
0
0
Svar på denne tråd

Himmelfjer
Forfatter: 
Dato:  06-11-2003 00:06
Hej du ;-)

Og tillykke emd udnævnelsen!

Skønt med en, der gider give et nap og ikke kun nyde ;-)

Tak for det :-D

Hilsen May-Britt.

Lykken er en dejlig islandsk uldtot
{>
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har fået
Forfatter: 
Dato:  06-11-2003 16:14

mail med et tilbud herfra, som jeg nok får utroligt svært ved at sige nej tak til, til den tid.... :-) :-)

Glæder mig allerede til at få nærmere besked om, hvad det egentligt går ud på... Så indtil da, får i ikke mere at vide herfra.... :-) :-) :-)

M.K.H.
Else.

"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

"Kjærlighed er uden vilje.
Den falder lige så godt på en lort,
som på en lilje!!"

:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider