Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Danny gik på eventyr!
Forfatter: 
Dato:  17-10-2003 13:49
Jeg ville bare gerne snakker lidt om Danny. (min besværlig traver) Han var bare så dygtig idag. En nabo ned af vejen har en ridebane og inviteret mig til at tage Danny derned for a træne ham istedetfor at bare arbejde i folden. Og det gik bare dejligt. Vi fik passet hovedtøj ordentlig til ham og så longelinien og tre af os gik sammen for en sikkerheds skyld. Han blev lidt nervøs over en transformer box, men da jeg bare trakket luften dybt, kigget ligeud, og gik still emed ham. og han hurtigt slabbet af igen. han nok kunne godt ha tænk sig at løbe efter en bil som kørt forbi, men jeg kunne godt hold ham.

jeg er bare så stolt af min ballade dreng. ned og longeret lidt på banen (skridt, trav, og lidt gallop) og så hjem igen. det var nok mig som var mest træt.

Jeg kan godt sige jer at jeg er stolt nu. :-)
0
0
Svar på denne tråd

hej bexie
Forfatter: 
Dato:  17-10-2003 14:09
det var da dejligt :-)

en god ting er at låne en bane,det syntes jeg du skal benytte dig af alt det du kan,for mange heste er vanskelige når man tager dem og arbejder med dem på folden,da det jo er deres fristed.

hilsen berit
0
0
Svar på denne tråd

bunden er også bedre
Forfatter: 
Dato:  17-10-2003 14:13
nu at vi kommer ind i koldt vejr, er der risikoen for rigtig hårdt bund i folden. så er det endnu bedre at tage ham derned med en dejlig blødt bund. og så kommer han også at lære at virkelig opføre sig ordentlig på vejen og at gå helt pænt med mig.

jeg tror nok der kommer en brugbare hest ud af ham med lidt mere tid. næste gang går vi med sadel på.

jeg er bare så glad lige nu!
0
0
Svar på denne tråd

Dyyygtiiig hest!!
Forfatter: 
Dato:  17-10-2003 18:08
Giv Danny et klap fra mig!
Dejligt at høre, det går fremad med hans opdragelse til ridehest!
(y)

med venlig hilsen
atengstedt

NU er der nye billeder på præsentationen igen!!
0
0
Svar på denne tråd

tak :-)
Forfatter: 
Dato:  17-10-2003 18:34
han stå ved rebet klar til at komme ind i aften. jeg tror han glader sig til hans næste eventyr. han kan nok godt lide at få mor til sig selv. plus nogle ekstra. :-)

undskyld. jeg er bare så stolt. næste gang skal han have sadel på. vi skal nok også prøve nogle tur i skoven nu at vi ved han er til at styre.

ønsker bare jeg havde fået nogle billeder. det skal jeg nok gøre næste gang... forhåbentlig.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider