Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Lalleglad
Forfatter: 
Dato:  16-10-2003 00:22
Her sidder jeg, blev mor i August(8/8 kl 9.15) og nyder at mit lille vidunder ligger trygt i sin vugge og sover.

Jeg føler ikke at jeg har fattet meningen med livet, før nu.
Faktisk har jeg fået unaturlig mange følelser og har slet ikke styr på mine tårer.
Midt i en film kan jeg begynde at tude ved tanken om, at det kunne ha været min datter eller at det bliver min datter.

Troede egentlig at alle de hormonforstyrrelser forsvandt efter fødslen...men har måtte erfare at de er kommet for at blive
:-D
Her er jo ikke bare tale om at jeg bliver en smule ked af det eller en smule glad. Næhhhh nej, jeg tager en rutchebane tur på hele følelsesregistret.

Men hvor er det skønt...utroligt hvor facineret jeg kan blive af en næse 8-)
Det er ubeskriveligt, en digter kan ikke genfortælle hvad jeg føler når min smukke datter kigger mig dybt i øjnene og....tada...smiler {>

Sidder bare her og smiler og er lalleglad, ved folk der ikke vil ha´ børn hvad de går glip af?
Hvordan kan nogen være grusomme mod så dejlig en skabning >:-(?

Her er lige nogle spørgsmål:
Hvorfor filan hedder det "nybagt mor"???

Hvad ville du gøre hvis nogen gjorde dit barn fortræd, nu tænker jeg på noget af al den grusomhed verden har at byde på: voldtægt og pædofili :{-(?
Jeg håbede mens jeg var gravid, at jeg fik en dreng pga. piger altid er "jaget vildt".
Personligt ville jeg begå selvtægt :-* .

Hmmm, må lige ind og tjekke at min datter stadig ligger i vuggen og at hun ikke bare er en uanstændig skøn drøm {>
0
0
Svar på denne tråd

Undskyld....
Forfatter: 
Dato:  16-10-2003 01:14
...men jeg kunne altså ikke lade være... :-) :-) :-)

Et billede, der er lige til at blive "skruk" af... :-)

Jeg kan sagtens følge dig i hele din beretning... Og selv her 15 år efter min førstefødte, så kan jeg stadigt komme til at kikke på ham og tænke de samme tanker om, hvad pokker der sker i fremtiden og få tårer i øjnene over at have fået tre herlige unger...

Og "GUD NÅDE" den der kommer til at gøre en af mine fortræd... Jeg tager gerne min straf for at have begået selvtægt, bare det kan skåne mine unger...

M.K.H.
Else.

"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

"Kjærlighed er uden vilje.
Den falder lige så godt på en lort,
som på en lilje!!"

:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)
0
0
Svar på denne tråd

Else....
Forfatter: 
Dato:  16-10-2003 02:59
Hvordan kommer jeg med i den der pylreklub????...Yderst interessant klub :-)...helt fint at du har sat Emma her ind...altid skønt at se hende {>
0
0
Svar på denne tråd

helt normalt
Forfatter: 
Dato:  16-10-2003 08:31
jeg har ikke hørt nogen der ikke har det som dig i perioder... og ja jeg vogter som en løvemor..har 2 piger på 13 og 10½.. tænk hvor mange pinsler man selvvalgt har påført sig... min den store er i jylland på camping med sin faster og hendes familie, og jeg føler mig bare så amputeret jo flere dage der går.. mon det nogensinde går over..næ siger min mor.. hendes børn er 51, 48 og mig på 39 så deeeeeet kan åbenbart trække ud...

dejlig unge du har det..men jeg bliver ikke skruk.. jeg er glad for min genvundne frihed, til at kunne noget alene igen...

Sussie

western klubben Holy Smoke (y)

;-D lykken er en 4 hjulstrækker med spræl i ;-D

Holy Smoke
0
0
Svar på denne tråd

jeg kunne lige....
Forfatter: 
Dato:  16-10-2003 08:45
....forestille mig sussie at se dig som skruk.....he he ;-D stor mave og op i sadlen eller ud på dansegulvet i en storstilet line-dance LOOOOOOLLL....
Ej godt ord igen...jeg kan godt følge dig med friheden,mine unger er osse ved at være oppe i den alder hvor man begynder at kunne slappe af og jeg skal bestemt heller ikke have flere (kan heller ikke lave flere)

Rigtige mænd rider western
0
0
Svar på denne tråd

hmmmmm JØRN
Forfatter: 
Dato:  16-10-2003 09:09
pas nu hellere på du...... på søndag er er opvisning i line dance på westernmessen og her kan begyndere også prøve, og så tror jeg, at den lille undseelige Jørn skal opråbes over højtaleren som deltager ik... :-* LOOOOOOOL det kunne være sjovt...

bortset fra det..hvornår kommer du i sadlen igen ??? vi skulle jo gerne nå en tur mere...

Sussie

Holy Smoke
0
0
Svar på denne tråd

LoooooooooooooooooL
Forfatter: 
Dato:  16-10-2003 09:23
mig på dansegulvet ! !
Du må da være vanvittig !
Jeg skal til undersøgelse på mandag og håber på at få lov til at begynde genoptræning....så mon ikke jeg er tilbage i sadlen igen sidst på ugen (satser jeg på)
Jamen vi skulle da ha været i Hedeland i denne uge for vejret har jo simpelthen været kanon godt og havde det ikke været for gipsen havde jeg taget en fridag og var selv kørt derud...men du siger bare til og så er jeg klar...
Jeg kiggede også lige på kalenderen da jeg så hvornår i havde skovtur nede hos jer for det kunne da være fedt at deltage,hvis man altså nu når jeg ikke er medlem af jeres klub....

Rigtige mænd rider western
0
0
Svar på denne tråd

igen Jørn
Forfatter: 
Dato:  16-10-2003 11:17
du skal være velkommen med på turene... også til julefrokosten

Sussie

Holy Smoke
0
0
Svar på denne tråd

Sfinks
Forfatter: 
Dato:  16-10-2003 15:07
Lige nøjagtigt på samme måde har jeg det, når jeg sidder og ser en film, hvor børn bliver gjort ondt. Det knuger i brystet og er meget tæt på at stortude, men kan som regel holde det til en lille tårer.
At sidde og kigge på hende i sengen, når hun ligger og sover og hele brystet knuger sig sammen og et kæmpe løfte om altid at holde hende fri fra verdens onder. At give hende et knus, så er hele min dag redet. Når hun løber stor grinende igennem stuen, fordi hun har lavet ballade {> DET er ægte kærlighed og kan slet ikke beskrives, så andre end mødre kan forstå det.

Du får lige et par billeder af MIN Emma :-)

Ca. 36 timer gammel og igang med at samle krafter til at køre hjem fra hospitalet

Ca. 14 mdr. og en rigtig ballademager

Hun er nu 18 mdr. og stadig lige lækker {>

Camilla
0
0
Svar på denne tråd

Sådan set helt normalt ;-)
Forfatter: 
Dato:  16-10-2003 22:57
For ser du:

mine unger er de ultimativt kønneste, klogeste, dejligeste og mest charmerende børn i universet!

Faktisk har jeg hver gang jeg har født, haft virkeligt og for alvor ondt af de stakler, der måtte vente 9 mdr. på "kun" det de fik :-( Og sådan set synes jeg stadig væk, det er en smule synd, alle andre forældre var lidt uheldige set i forhold til mig ;-)

Nu er mine børn jo efterhånden i den alder, hvor i hvert fald 2 af dem ikke længere vil kaldes "børn" - og den tredie synes også ordet egentligt er mindre rammende.... :-D

Men jeg si'r dig:

Hvis nogen eller noget vover at true eller gøre mit afkom noget som helst andet end godt - så si'r jeg stakkels dem :-* Tro mig - indtil videre har en lærer og et par potentielle mobbere gjort deres erfaringer i den retning! Meget usmart!

Og jeg mener faktisk i ramme alvor, at jeg ville være i stand til at begå mord for mine børn om nødvendigt!

Til gengæld har jeg til enhver tid set det som min pligt og mit ansvar at ruste mine børn til verden de lever i på godt og ondt! Og indset at ansvaret er mit og ikke nogen andens.-

Til gengæld synes jeg, vi alle har et ansvar for at gøre verden til et bedre sted at leve i for alle verdens børn.

Der er en masse ringere stillede børn derude, der har brug for lige netop DIN indsats!

Hilsen May-Britt.

Lykken er en dejlig islandsk uldtot
{>
0
0
Svar på denne tråd

Øv...en dejlig
Forfatter: 
Dato:  17-10-2003 02:06
unge :-D..jeg kan slet ikke vente til alt det dejlige der skal ske med min Emma....uhaaaa...så skal hun kravle, så skal hun lære at tale....Weeeeeeeee. Jeg bliver helt elektrisk ved tanken :-P
Glæder mig bare til at se hendes personlighed vokse støt og roligt, glæder mig til at lære dette lille nye menneske at kende..for alvor {>. Sjovt nok, glæder jeg mig altså til hun bliver teenager....har et par triks i ærmet :-D.
Anyway vildt dejlig Emma du har dig der :-)
0
0
Svar på denne tråd

søde, dejlige pinsler
Forfatter: 
Dato:  17-10-2003 02:14

Jeg tror også at alle mødre har det ligesom mig, det var bare fordi jeg blev så overvældet af alle mine følelser, jeg skrev indlæget :-)
Jeg ville for alt i verden ikke undvære de fremtidige "pinsler" som Emma måske vil påføre mig {> :-P

Lige nu nyder jeg hendes afhængighed af mig, men vi er også gode til at sørge for at vi får tid for os selv(mig og min kæreste).
Først os selv hver for sig(vi bruger tid hver for sig på vores hobbyer), så os som par(tjaa gæt selv :-o) og så os som forældre.
Emma har allerede været passet 2 gange, det var da rart, men også viiiildt kedeligt...mystisk
8-).
0
0
Svar på denne tråd

Se der tager du fejl...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2003 02:21
Du synes jo ganske tydeligt at dine børn er de ultimative, men du har jo heller ikke mødt min Emma, så ville du indse din fejltagelse ;-D

Men jeg mener ligesom dig at være i stand til at begå mord på den mest bestialske måde hvis nogen forulemper min vidunderlige datter.
Ja de stakkels børn skal virkelig udrustes til en grusom verden:-(
For dårligt...ville egentlig også gerne vide hvad der bliver af den barnlige uskyld...stort tab for verden :-(
0
0
Svar på denne tråd

HOVSa.......
Forfatter: 
Dato:  17-10-2003 02:24
Mine 3 svar blev vist ikke placeret korrekt....svarene i følgende rækkefølger er til
1. Camilla
2. Hippie leé
3. May-britt
Undskyld :-o
0
0
Svar på denne tråd

Kender det
Forfatter: 
Dato:  17-10-2003 10:49
Så "pirates of the caribian", god film, men der er en enkelt scene (5 sek) hvor et lille barn er bange og vil ha sin mor... Så var den film ødelagt...
Har aldrig nogensinde vidst man kunne føle sådan for nogen. Det er så primitive følelser - så stærke og rå på en eller anden måde.

Timmi (Timian) er 3 ½ måned nu og jeg er klar til mord, selvtægt, skamferinger og (suk - nu ligger hun i kravlegården og har fået fat i sin sut... Svært at få den i munden når man har fat i gummiet :D) host... og hvad der ellers måtte være af hævngerninger hvis nogen nogen sinde kunne finde på at skade hende. Utroligt der ikke er flere voldsmænd der lider en frygtelig skæbne...

Så nu kræver minityrannen opmærksomhed*S*

B-) "I virkeligheden som i drømme er intet helt som det synes"- Dean Koontz
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider