Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Min kæreste kan ride...
Forfatter: 
Dato:  14-10-2003 16:04
og hvor er det bare fedt! Igennem 5 år har jeg måtte høre på den tid jeg brugte på min hest....hvilket jeg bestem ikke gjorde,så hesten blev solgt til fordel for 2 køreheste så han også kunne være med (y) Vi fandt 2 Fjordboller, men først skulle de rides og da de er uadskildelige måtte vi begge tage undervisning i går. Det gik rigtigt godt, han kunne få den til at gå frem (hun er meget stædig, når hendes makker gik den anden vej!) og holde balancen gik også godt. Kunne holde hende i trav nææææsten en omgang ;-D (selv ridelæren havde problemer)
Han red enda hjem fra ridehus. I aftes da vi skulle sove sagde han så.......i morgen, skal vi så ride om kap i skoven {>
Hertil vil jeg tilføje at hestene er 11 år og knapt tilredet og min kæreste nærmer sig de 50 år og rigtige mænd vejer jo ikke under 100 kg....... :-P :-D

Hilsen Malena

Motorcykelsæder ombetrækkes!

Klik ind på www.ombetraek.dk
0
0
Svar på denne tråd

Ah, dejligt!!!
Forfatter: 
Dato:  15-10-2003 09:00
Endnu et par stykker, der har fået øjnene op for Fjordhestenes værdi som familieheste :-)

I skal nok få glæde af dem - det er bare så dejligt at kunne følges ad, både på og bag de små gule...

I øvrigt så rider min mand også engang imellem. Han er 190 cm høj, og vejer på den tunge side af de 100 kg. Det går helt fint - men han holder sig også til de store hopper. Lille Felix ER altså for lille til ham.

Hilsen Sif
0
0
Svar på denne tråd

de er fantastiske
Forfatter: 
Dato:  16-10-2003 15:36
... de mænd.
Min kæreste synetes at ridning var noget pjat, altså lige indtil han satte sig op på dyret. Pludselig blev det mægtig interessant, den gjorde jo som man sagde og naturen fik da pludselig en anden tiltrækningskraft.
De fleste mænd er viist født med en lille cowboy i maven.

Min venindes mand gik fra, at heste var noget der lugtede og var alt for dyrt i brug, til at være hesteejer og styrte rundt til diverse jyde heste shows og dyrskuer. Han er helt besat af foderplaner, kræser om hestene derhjemme og har sat sig ind i hvordan man rider ordentligt så han kan kommentere konen når hun rider.

Jeg vil påstå at en mand ikke er en rigtig mand før han har siddet på en hest og har indrømmet at det ikke er så galt igen!!!
0
0
Svar på denne tråd

Heldige Jer
Forfatter: 
Dato:  16-10-2003 16:26
Min kæreste holder stadig fast ved at være fuldstændigt uinteresseret i heste. Og det på trods af at vi bor på et ridecenter! Tsk tsk...

Han er i det mindste ikke bange for dem mere. Har da også været oppe at sidde på en hest - sådan mest for at lukke munden på mig. Men nej, ingen interesse overhovedet :-(

Julie From Petersen & Lillefix
Digelsgård Ridesportcenter
Laver du smykker? Stort udvalg af materialer og bøger på
Irene From Design
0
0
Svar på denne tråd

Også.....
Forfatter: 
Dato:  18-10-2003 00:46
min dejlige snack(kæreste)kan ride. I starten var han ret bange og nervøs, jeg trak ham et par omgange. Han blev mere og mere modig og kastede sig hovedkuls ud i trav og tog røven på mig ved en dag at gallopere
{>
Han vil også gerne ride på vores Damp-kræ, når hun igen er kommet til fornuft. Når vi får vores eget skal vi ha endnu en hest så vi kan ride sammen (y) {>
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider