Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

arbejdsdage 2004
Forfatter: 
Dato:  23-03-2007 18:38
Hvordan finder man ud af hvor mange arbejdsdage man har haft i 2004?? Jeg har smidt min gamle kalender og min timeplan ud og skal nu bruge præcis hvor mange dage jeg har været der i løbet af det halve år jeg var der... Er der nogen der ved om man kan finde ud af det et eller andet sted??
0
0
Svar på denne tråd

Måske,...
Forfatter: 
Dato:  23-03-2007 18:56

Hejsa.

Måske du kan klikke på det klokkeslet der er nederst i højre hjørne af din PC-skærm. Der kan man klikke årstallet tilbage til 2004, og månederne burde da være med de rigtige antal dage...

Mvh. Pia

* LYNGHOLMS GRANAT *

- GULD til Fjordheste DM i Kørsel 2006

- GULD til Fjordheste DM i All Round 2006

- BRONZE til Fjordheste EM i Kørsel 2006

Læs mere her:

www.123hjemmeside.dk/oesterled

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-03-2007 19:21

Hej Pia.

Det var ikke på den måde jeg mente det. Jeg mener hvor mange dage jeg har været der ud af de måneder. Dvs. -sygedage -studiedage -alm. fridage -afspadsering m.m. Jeg har prøvet at kigge på mine lønseddler fra dengang, men der fremgår ikke hvor mange dage jeg har været der. Måske kan jeg ringe til dem og høre om de gemmer vagtskemaer så lang tid tilbage... Tror jeg gør det på mandag. Men tak for svaret.

0
0
Svar på denne tråd

ggg
Forfatter: 
Dato:  24-03-2007 01:25
Kan du se hvor mange timer du har været på job i 2004? så kan du renge det ca ud. hvis du arbejdet 37 timer om ugen og har arbejdet 1036 timer, har du været på arbejde i 28 uger = 140 dage.

Venlig Hilsen

Anni og Hannibal!!

Klik dig ind på min hjemmeside

Åengensponygård

Hestepassere søges, se hjemmeside.

0
0
Svar på denne tråd

bilag gemmes i 5 år
Forfatter: 
Dato:  26-03-2007 12:05

Hvis du kontakter din gamle arbejdsplads kan de helt sikkert hjælpe dig.

Virksomheder skal gemme bilag i min. 5 år, så de burde stadig have dine timesedler/vagtplaner, som er brugt som grundlag for lønudbetalingen.

*** Små gule, der kan og vil ***

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider