Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

HJÆLP!
Forfatter: 
Dato:  22-03-2007 16:20

Jeg købte min hest d. 16-5-06 jeg vidste at den havde haft brækket en torntap da den var mindre, men var blevet erklæret sund og rask af tidligere dyrlæge. Som tiden gik og vi havde startet nogle stævner, begyndte den at opføre sig mærkeligt. Jeg fik den handels undersøgt da jeg besluttede at jeg ville ha en anden. Det viser sig så at hesten har kissing spice af grad 2, dyrlægen mener den har haft det igennem hele livet måske medfødt. den var kun 5 år. jeg kontaktede tidligere ejer, og hun ville ikke ha noget med sagen af gøre! jeg kunne se det gjorde mere og mere ondt så jeg tog den tunge beslutning og fik ham aflivet d. 5-3-07 jeg står nu med ingen ting og har mistet 20.000 er der noget jeg kan gøre???

HJÆLP MIG, ELLER BARE ET PAR SVAR KAN GØRE MIG GLAD IGEN.

Hilsen Mette

0
0
Svar på denne tråd

desværre...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2007 19:57

jeg tror ikke du kan gøre så meget.

du har fådet oplyst at hesten har haft en skade og derfor burde du selv ha sørget for en eventuelt røngten undersøgelse inden købet.

IMC.
HESTE TRAILERE UDLEJES.
henv. 20285450
(reserveret til roskildedyrkuet og derfor ikke ledig i disse dage).
0
0
Svar på denne tråd

Desværre
Forfatter: 
Dato:  23-03-2007 09:14

Du skulle da have haft taget foto af den ryg.

Du var bekendt med at den havde haft brækket en torntap, og det er en selvfølge at få taget billeder af dette.

Sorry, ikke sjovt, og dyre lærepenge.

Rodeo show er en glasur, der dækker over en rådden og forrået holdning til brug af dyr.

.

Riders Cup 2.-6. maj i Tybjerglille, Sjælland

0
0
Svar på denne tråd

Desværre
Forfatter: 
Dato:  03-04-2007 22:57
Da hesten er blevet aflivet kan du desværre ikke gøre noget. Dit eventulle bevis i en evt sag er der jo ikke mere. Men ved ikke om du havde haft nogen sag mens hesten var i live.
Trøst dig med at for hesten gjorde du det bedste, og det kan ikke gøres op i penge.

Kh Suzi
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider