Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

HJLÆP ! Mindsteløn ?
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 16:16

Heej (:

Jeg er en pige på 16 , som lige har scoret mig et virkelig fedt hestejob til sommer . Hvor jeg skal ride somguide på ture og passe heste . Men min løn er utrolig lille .. Så derfor ville jeg høre om der er nogle herinde som ved hvad en mindste løn til en pige på 16 år i arbejde med heste vil være ?

Håber at i vil hjælpe mig :P

Hilsen Stephie , hestetossen :)

0
0
Svar på denne tråd

Hej Stephie
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 17:05

Der er desværre ikke noget der hedder mindsteløn, når det er et job, som ikke er omfattet af en overenskomst..

mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

desværre...
Forfatter: 
Dato:  08-02-2007 17:42
der er ikke noget der hedder mindsteløn i dk - sådan rent lovmæssigt - det er noget din fagforening forhandler sig frem til på dine vegne

Fuldblodshoppe udlånes - se mere på min præsentation

Heste og ponyer tages i ridning, tilridning og kommision

Sadler sælges - se præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Tak for hjælpen !
Forfatter: 
Dato:  09-02-2007 16:49

Tak for hjælpen (:

Jeg har bare fået en løn på CA. 1500.- i ugen , hvilket vil svare til 32.- i timen .. Det svarer til det halve af hvad jeg er vant til .. Så det var lidt surt at få at vide :/

- Stephie .

0
0
Svar på denne tråd

Forkælet
Forfatter: 
Dato:  09-02-2007 19:04

Tjahhh det handler jo om udbud og efterspøgsel! Fedt hestejob = mange interesserede!

Må tilstå jeg synes du er noget forkælet hvis du ikke en gang er tilfreds med 32 kr. i timen for drømmejobbet! Du bealer formodenlig ikke en gang skat af din løn.

Tag det med oprejst pande og husk på det danske ordsprog:

Arbejdet bærer lønnen i sig selv!

Sune

0
0
Svar på denne tråd

mindsteløn
Forfatter: 
Dato:  11-03-2007 19:09
Jeg synes det er en god løn - ved sådan et arbejde skal du ikke regne timelønnen ud, den er meget sjældent over 50 kr ved sådan et job og en i din alder. Vil du ikke have det skal du bare sige til ;)

Mvh Louise
*
I'm suffering from amnesia and deja vu at the same time.
I think I've forgotten this before.

*
Sød dressurhest søger part i Odense V/Blommenslyst - Klik her!
0
0
Svar på denne tråd

10vildeheste
Forfatter: 
Dato:  11-03-2007 19:30

Jo, der er noget der hedder mindsteløn i Danmark, men det gælder kun hvis arbejdspladsen har overenskomst med et fagforbund. Og det er jeg slet ikke i tvivl om ikke er tilfældet for Stephie - derfor har hun ikke krav på en mindsteløn.

Mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider