Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

Hest i KBH
Forfatter: 
Dato:  28-01-2007 18:17
Jeg har ikke nogen hest lige for tiden, solgte min elskede Junker for 3 år siden da jeg skulle på højskole og vidste jeg efterfølgende ville flytte til kbh, men jeg går med tankerne om at jeg skal have mig en ny om noget tid..

Hvad giver i for opstaldning?

Er det muligt at finde løsdriftsstalde, der vil tage andet end islændere ind? (har kigget lidt på dba og hestenettet, og der vil de somregel kun have islændere så vidt jeg kunne se).

En halvpart kunne måske også være en mulighed, hvor meget koster det normalt?

Og hvordan får i det så til at hænge sammen at være studerende, og have en hest?

Hvad er efter jeres mening bedst - små eller store stalde?
0
0
Svar på denne tråd

hest i KBH
Forfatter: 
Dato:  01-02-2007 19:43

Hej

Jeg har hest i KBH, nærmere bestemt Amager hvor der er fyldt med heste :-D
Jeg står i en selvpasser stald, hvor vi deles om mange af tingene. boksen koster 1050, men så kommer der foder, undervisning osv. Alt i alt bliver der ca til 3500 med alt( forsikring, undervisning,smed osv) Men det kan godt gøres billigere.
Der er et par steder på Amager der tilbyder løsdrift til alle slags heste. Han hedde Dirch, og kan findes herinde et sted. Har tit ann. under opstaldning. Ellers skriv så skal jeg finde det til dig.

Halvparter koster som regel ml 300 og 800 kr alt afhængig af antal dage og opstaldningssted.

Min far hjælper mig en smule økonomisk, og så arbejder jeg ved siden af studiet.

Jeg kan bedst lide stalde på 6-8 heste. Ikke for lidt og ikke for fyldt.

Du må gerne ringe hvis du vil vide lidt om hesteamager.

Kh Suzi
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider