Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

Lastbil-priser
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 21:55

Er der nogen der kan tallene på hvad I betaler i vægtafgift, samt forsikring på jeres små hestetransportere?

0
0
Svar på denne tråd

min...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 15:42

koster 4719,06 i vægtafgift, forsikring er jo meget forskelligt afhængig af din status som bilist og hvilket selskab du vælger. Jeg giver 8200,- for ansvar som ny bilejer i mit selskab, som er billigt i forhold til andre selskaber. Min er en VW LT35 til lille kørekort (3500kg med egenvægt på ca 2675kg).

- nuggi -

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 20:49

Mener at min koster ca 4500 kr i vægtafgift og da den står i min fars navn (som er elitebilist) koster den omkring 4000 kr i forsikring (ansvar).

Det er en mercedes 410 D til lille kørekort.

Den er til salg

Mvh Kit

Bedækning tilbydes af super lækker hingst efter "Olympic Ferro" (vundet OL sølv for hold til Holland med højeste point) og med "Castro" som morfar (elite hingst i DV)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg gav cirka
Forfatter: 
Dato:  02-01-2007 12:26

36 - 3800 kr. for vægtafgift og ca. det samme i forsikring. Min var en Ford Transit til lille kørekort

Hilsen

Line

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....

0
0
Svar på denne tråd

tusind--
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 17:20

Tusind tak.

Der er altså mange ting der skal med i beregning og overvejlser når man vil skifte sin trailer ud med lastbil ;)

Ny hestetrailer sælges/ evt byttes m lille lastbil
0
0
Svar på denne tråd

drivkraft..
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 20:13

Jeg kan se at Line's er noget billigere i vægtafgift. Line, hænger det muligvis sammen med at din kører på benzin?? Jeg betaler ihvertfald en 'udligningsafgift' på lidt over 1000,- da min kører på diesel..

- nuggi -

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider