|
|
| HMMMM.... |
| Forfatter:  |
CJulie |
| Dato:  |
18-02-2004 16:31 |
|
Vil bare lige høre, om jeg er den eneste, der har haft STORE problemer med forsikringsselskabet Alm. Brand??
Jeg havde købt ny (og første hest), da jeg fik anbefalet Alm. Brand af sælger og alt, hvad der kunne gå galt, gik galt.. De havde mistet mine papirer, sagde de, og tre dage senere... VUPTI... Dukkede de op ud af det blå og konsulenten havde haft mine papirer i tre uger, uden at gøre noget.. Derefter er jeg så uheldig at miste min højt elskede hest efter fem dage, og dagen før han bliver aflivet, kommer konsulenten og tilser ham og kalder ham for en pæn pony og han ku sagtens stige i væredi..
Helt ærligt, ponyen var døden nær, og han kalder ham flot...
Desuden kalder de at tage tre (3!!!) ben og gå en tur for fyldestgørende undersøgelser...
Hvad siger det ikke om Alm. Brands konsulenter??
Jeg spørger bare..
Er der andre, der har oplevet noget lignende??
Det er aldrig sjovt at miste en ven, lad dem derfor ALTID leve i mindet! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så du tv igår? |
Bluebell |
18-02-2004 16:54 |
|
Alm. Brand landede på absolut sidstepladsen i de fleste "kategorier"....de har vist fået noget at tænke over! Jeg tror de har et problem med at deres vurdering er meget afhængig af den enkelte konsulent.
Selv har jeg dog kun godt at sige om Alm. Brand. I de situationer hvor jeg har haft brug for dem har de dækket alt uden problemer; hus, hest osv.
Hilsen
Bluebell
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm..... |
Louise E |
20-02-2004 10:41 |
|
Jeg har kun gode erfaringer med dem. Jeg så ikke udsendelsen, desværre. Jeg ville dog ikke betænke mig ved at forsikre hest gennem dem igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske... |
isheste |
26-02-2004 12:24 |
|
er det et spørgsmål om, som der nævnes, den enkelte konsulent. Jeg fik omgående udbetalt min lisforsikrein på min hest, der døde inden han havde været forsikret der 1 år. 29.000,- kr + refusion af forsikringsbeløbet.
Lotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ingen klager her |
|
|
Jeg har haft det fint med alm. brand. Når jeg sender en dylægeregning ind går der et par uger så får jeg min check.
Konsulenten jeg havde ude til min gamle hest var dygtigt og venlig, han var vist selv avler.
så ingen klager herfra. Hvordan det står til i andere kredse ved jeg jo af god grund ikke.
Men det er da træls for dig at have oplevet sådan en inkompetance.
Hilsen LeneJ Lyset for enden af tunnlen er ikke altid et modkørende tog 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg giver... |
|
|
...  til Alm. Brand.
Jeg har tegnet dyrlægeforsikring på den ene af vores heste. Den hest er SÅ uheldig/sart, så vi har indtil nu haft dyrlæge på den så tit at forsikringspengene betaler sig selv hjem.
Alm. Brand har aldrig brokket sig når de har fået sendt endnu en regning.
Så ingen brok herfra!
Venligst Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heller ingen brok her fra |
inger christensen |
03-03-2004 20:04 |
|
har to gange med kun et års mellemrum fået livs forsikring udbetalt på heste. Har altid fået en dygtig og meget grundig undersøgelse i forbindelse med ny forsikring af heste og ponyer. I forrige uge skulle vi have ny tegnet fosikring af min datters nye låne pony. Forsikrings agenten som har vores område var på kursus, men alligevel var han så flink at bruge fredag aften på ponyen, for det var jo ikke rart at have den stående uden forsikring.
Vi har aldrig haft problemer med udbetaling af forsikrings sum samt udbetaling af de 60 % dyrlæge forsikring.
imc
min højde passer til mig det er min højde der ikke passer til min vægt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| og så det negative |
|
|
jeg har haft min hest forsikret i alm. brand i næsten et år nu. hed der viste hesten frem da jeg købte den var konsulenten fra dette område så ikke noget bøvl der. men da han så fik en eraktion på ormekuren og det resulteret i 2 gange dyrlæge (en gang aften) sagde de bare nej, vi dækker ikke følger af ormekur. i den police jeg har står der ikke noget om fælger af ormekur, kun at de ikke dækker selve ormekuren.
så det er ikke altid de er så gode
knuzz
ps så er de også hunde dyre. jeg har en hest med fuld dyrlæge forsikring og en af mine venninder har to heste begge med fuld dyrlægeforsikring, og hun betaler mindre end jeg. hun har et andet selskab. jeg har ikke engang rådtil at forsikre ham for så meget som jeg har givet for ham, på min su.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alm. Brand |
|
|
Har vi også haft problemer med. I vores område er vores konsulent ikke så stabil, så det med at få papirer væk, udeblive fra aftaler osv. kender vi udemærket til (HAR HAFT samme konsulent som Cjulie) Nu har vi skiftet til KDH, da de er mere interesseret i at få og beholde deres kunder.
Hos alm. brand har vi bla. stået med et dødt føl som BURDE være forsikret, men konsulenten havde fået papiret væk!!!Men heldigvis kendte Alm. Brand os, da vi op til flere gange (faktisk dagligt) havde rykket for policen. Det hele endte med at vi - med noget besvær - fik vores penge!!! En anden gang betalte jeg for forsikringen og fik policen flere månder efter!!!Sidste gang vi blev trætte af dem, var da de udeblev fra 3 aftaler - det var sidste gang kom til at tage røven på os......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|