..det er virkelig en ærgelig situation du er kommet i der!
Men det er altså generelt at grossisten/producenten skal have sit produkt ind og vende igen, for at kunne vurdere om kunden skal have sine penge retur, varen ombyttet eller hvad..
Folk lyver med næb og kløer idag for at få deres vilje (det ved jeg godt ikke er din situation, da der er en fejl i varen)
Der hvor jeg arbejdede førhen, kom der engang en dame ind med et par TOTAL afblegede og junior-agtige, førhen: grønne ridebukser i en str. 36-38, som stank heftigt af skyllemiddel og påstod det var en fejl i varen.
Hvad hun egentligt havde gjort, var at vaske bukserne for varmt og med skyllemiddel - så folk kæmper og jeg tror at det er ren kotúme (staves) idag, at leverandører skal efterse deres varer inden de udbetaler noget som helst.
Det er bare ærgeligt, at det rammer andre ret hårdt.
En anden ting er, at butikker faktisk ikke er forpligtiget til at låne substitutter ud til kunderne mens de venter, det er kun en ekstra service for kunden og som regel et problem for butikken fordi der altid er en håndfuld personer, der behandler tingene som @!#$.
Håber på det bedste for dig,
Mvh Sara P.