Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

Dårlig wrap
Forfatter: 
Dato:  08-11-2005 15:29
Hej, hvad gør man når man som privat person har købt wrap af anden privat person og wrappen ikke lever op til det lovede?
Den 1. wrap balle jeg åbnede straks ved hjemkomsten var hvid (muggen?) på 1/3 del af oversiden og langt ind = udsmid, det kan jo ske.
MEN Jeg har nu åbnet/brugt 7 balle (35 kg.'s) og kun een har været helt uden hvid pletter.
Har jeg overhovedet nogen reklamationsret?
Jeg har selvfølgelig ikke (dumt!) fået regning/kvittering, det var en kontant handel.
MEN det er da godtnok surt at hestene ikke gider æde wrappen (2800 kr pist væk) så helt god kan den ikke være den "super gode lækre hestewrap", min hest plejer ellers at være glad for wrap det er også surt at jeg nu må købe nyt wrap til hele vinteren, når næsten alt wrap er afsat.
ØV Mvh Pia*
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2005 00:34
Det er lidt svært når du vælger at købe "orange" - prøv dog at kontakte dem du har købt wrappen af, det kan jo være at de er til at tale med, så du kan få noget andet i en ok-kvalitet.

Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd

Når vi har solgt
Forfatter: 
Dato:  09-11-2005 20:41
noget, så siger vi at hvis de finder en dårlig, så skal de altså komme og få en bytter.
0
0
Svar på denne tråd

Når vi har solgt
Forfatter: 
Dato:  09-11-2005 20:42
noget, så siger vi at hvis de finder en dårlig, så skal de altså komme og få en bytter.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider