Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

Hesteforsikring
Forfatter: 
Dato:  31-10-2005 15:58
Er der nogle der kan hjælpe mig med hvor (hvilket firma) man skal forsikre sin "kommende" hest og til en rimelig penge?
0
0
Svar på denne tråd

Kongeriget danmarks heste forsikring
Forfatter: 
Dato:  31-10-2005 17:34
KDH Louise
Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves

Hellere lykkelig af dumhed end klog af skade.

At undre sig over noget er hjernens første skridt mod opdagelse
0
0
Svar på denne tråd

hvad gør I ?
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 09:34
Tak for svar! Hvilken forsikring er "normal" ved hest/pony i 25.000-kr. klassen? Tegner I f.eks. selvstændig sygeforsikring?
0
0
Svar på denne tråd

Altså...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2005 11:07
Hvis jeg havde været sig, så havde jeg valgt en liv- og uanvendelighed på omkring samme beløb som hesten er købt for. Desuden er en sygeforsikring en god ide - havde selv til at starte med ikke tegnet den, men det fik jeg hurtigt lavet om på. Det er således med forsikringer, at man tegner dem i håb om man aldrig får brug for dem, sån er det jo også lidt med sygeforsikringen. Du får måske aldrig brug for den, men hvis nu du gør, så er den god at have. Hvis jeg var dig ville jeg også lige undersøge markedet inden du vælger. Der er jo Både Alm. Brand, Topdanmark og Tryg som også forsikre heste. Var selv ganske tilfreds med Alm. Brand. Her har du tlf. Tryg 70 11 20 20 Topdanmark 70 13 79 13 Alm. Brand 35 47 47 47 Håber du finder ud af det. Susanne
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har min
Forfatter: 
Dato:  02-11-2005 12:43
forsikret i KDH. jeg har ham livs- og uanvendligheds forsikret for det samme beløb han blev købt for, men da han er over 10 år er det andre priser. Jeg har ham også sygeforsikret, med selvrisiko. Jeg synes det er en rimelig pris jeg giver for de 3 ting i kvt.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider