|
|
| Hund på egen grund |
|
|
Min utålelige nabo påstod at vores hunde ikke må gå løse på vores egen grund, er der nogen der ved om det er rigtigt, han ville politi anmelde os. Hvilket vi sagde han var velkommen til, men det var da meget rart at vide om han har ret.
Karin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvorfor ? |
|
|
Det tror jeg bestemt ikke kan passe, så ville de fleste danske hundeejere da have et grande problem.
Det er selvfølgelig vigtigt at i er 100% sikre på den bliver på jeres egen grund.
Hvorfor mener han ikke de må det ? Generer de på nogen måde ham ?
Mvh Gunvor
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Han mener |
|
|
de bruger hans have til toilet, nu er det bare sådan at de ikke bare får lov at rende rundt uden opsyn, de er med mig ude om morgenen når jeg ordner stald, og jeg går tur med dem som noget af det første, de er med på arbejde hele dagen og bliver gået tur med igen om aftenen, Vi ser tit andre hunde på vores grund, men han mener det er vores, selvfølgelig kan de da være gået ind en gang eller to, men at påstå de overs..... han have er i hvertfald ikke sandt, han er i det hele taget frygtelig, derfor synes jeg vi tager ret megeet hensyn, så vi slipper for at høre på ham. Nu vil han så politi anmelde for de må ikke gå løs på vores egen grund.
Spændt på om politiet virkelig skal bruge deres tid på sådan noget pladder.
Karin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lad ham |
|
|
bare anmelde så, kan ikke forestille mig de gider bruge tid på det ( håber jeg sandelig ikke ) sålænge
de er på jeres egen grund kan han ikke gøre NOGET som helst.
Kan da godt forstå i bliver irreterede men det bedste er nok bare at ignorere ham.
Mvh. Gunvor
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu har |
|
|
politiet så ringet, man må godt have sin hund løs på egen grund, godt at vide.
De lød som om det synes det var rimelig træls at skulle spilde tid på sådan noget pjat, desværre kunne vi jo ikke vedkende at vi genere nogen, så den stakkels politimand bliver nok nødt til at skrive rapport, ak ja.
Karin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet