Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

Hjælp feriepenge
Forfatter: 
Dato:  16-03-2005 08:24
Er der ikke et klogt hovede, som kan hjælpe mig med udregning af min feriepenge, jeg er bange for at min tidliger arbejdsgiver har snydt mig.

Jeg kan evt. scannne min sidste lønseddel til dig.

Hilsen Marianne

Een gang Fuldblod... altid Fuldblod!!!
0
0
Svar på denne tråd

Feriepenge.
Forfatter: 
Dato:  16-03-2005 09:22
Du har ret til 12,5% af din brutto løn (før skat og div. fradrag) i feriepenge. Af de 12,5% skal skal der så trækkes 8% i Sp-bidrag (tror jeg nok det hedder) og du skal betale skat.

Mvh.

Trine SH
0
0
Svar på denne tråd

Du skal kontakte
Forfatter: 
Dato:  18-03-2005 19:55
din fagforening mhp. om hvorvidt det udbetalte beløb er korrekt. Er det ikke det skal de de fremsender krav til arbejdsgiver om at denne indbetaler dine resterende feriepenge på feriekonto.

Er du ikke medlem af en fagforening skal du kontakte Feriekontoret under Arbejdsdirktoratet og bede dem om at hjælpe dig.
Tine
0
0
Svar på denne tråd

arbejdsgiveren
Forfatter: 
Dato:  24-03-2005 12:00
jeg ville i første omgang kontakte den tidligere arbejdsgiver og fortælle dem at du tror de har anvist dig for lidt, så kan de regne det ud, evt. sende dig en opgørelse hvordan de har gjort det.

Du bliver nød til at give dem en chance for at rette op på fejlen inden du kontakter fagforeningen.

Hilsen Helle
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider