Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

 Ny i transport af heste
Forfatter: 
Dato:  12-02-2020 17:34

Hej derude,

nu har jeg kigget de forskellige Forum tyndt og bliver ikke klogere så nu spørg jeg selv. Jeg har nok kunne finde nogle svar men de er fra for omkring 10 år gamle og ved ikke om reglerne er lavet om siden.


1 hvad er bøden for at køre med overlæs, og hvor mange gange får man bøde før de tager kørekortet. ? Skal have det hele vejet men indtil det er gjort er der chance for at køre med overlæs og vil gerne vide hvad der sker hvis vi bliver stoppet. Ham der skal køre med hesten har trailer kørekort .

2 hvordan er regler om at køre med en andens hest når vedkommende ikke er med i bilen?


 


SKAL RIDNING VÆRE EN FEST , RID FJORDHEST <3 ELVIS <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nogle svar...
Forfatter: 
Dato:  13-02-2020 00:12

1.

www.sikkertrafik.dk/presse/ pressemeddelelser/overlaes-paa- traileren-er-dyrt-og-farligt
Trailerkortet skal være erhvervet før 2009, eller være et BE (det kan Googles)

2.

Jeg går ud fra, at dit spg verd. privat transport....
Jeg har forstået, at ejer skal være med.

 

For mere præcise svar, bør du kontakte Tungvognafdelingen i din politikreds. Alternativt en kørelærer, som er godkendt til hestetrailer kort.

 


Vårbyghalm Morten Koch 12 kr./stk - ca 12 kg.

Vi har lidt sort havre også.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Regler
Forfatter: 
Dato:  18-02-2020 11:20

Nej, ejeren behøver ikke at være med - men du skal have hestens pas med. Og du må ikke tage penge for at have hesten med :)

 

www.fritidsmarkedet.dk/artikel/ 94341-hestetransport-der-er-kun-en- regel-du-skal-kende

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider