Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

 Køber forlanger udgifter dækket
Forfatter: 
Dato:  04-09-2019 18:24

Jeg havde nogen ude og kigge på min hest i går som var til salg, jeg har dog ændret mening og jeg ønsker ikke at sælge til dem.
Nu vil de så sende mig en regning på deres udgifter til bro og kørsel.

 

Kan de det?

0
0
Svar på denne tråd
 
 De kan da...
Forfatter: 
Dato:  04-09-2019 23:03

... Godt sende en regning, men hvis I ikke har en aftale om, at du skal dække deres udgifter, skal du selvfølgelig ikke betale den.

 

DE har valgt at køre over broen mm. for at kigge på hest, så den udgift er deres egen. Det er en del af "fornøjelsen" ved at kigge på heste, at man kommer lidt rundt i landet. For egen regning.


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

1
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-09-2019 16:01
Det lyder som en god beslutning ikke at sælge til dem, sådan nogle smålige mennesker ville jeg heller ikke sælge til.

Selvfølgelig skal du da ikke dække deres udgifter, tænk at de overhovedet kan få tanken! Jeg er faktisk lidt forarget på dine vegne. Desuden, hvis man ikke har råd til en tur over broen, så har man vist heller ikke råd til at have hest...
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  06-09-2019 17:11

Selvfølgelig skal du da ikke dække deres omkostninger for at køre ud og se på en hest. Iøvrigt kan de jo have set på 20 heste på samme tur og afkrævet alle ejere kompensation. De må have misforstået et eller andet omkring køb af hest fuldkommen.

Pris du dig lykkelig over, at du har besluttet dig for ikke at sælge til dem. Der er jo absolut ingen grund til ligefrem at opsøge problemer.

 

Mvh

 


Tina

 

 

Autoriseret hesteinseminør

 

Lionell DVH 571 - grand old man og still going strong

 

Gode palomino, varmblodsheste, føl og plage sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke - at du ikke solgte.
Forfatter: 
Dato:  08-09-2019 08:19
Undskyld mig.

Men, de har valgt at besøge dig.
Medmindre du har bestilt dem til at komme, og aftalt at betale konsulent honorar fordi de er professionelle - så vil jeg sige tillykke at du ikke har solgt til dem!

Men jeg tænker på, om de vil fortælle hvor indgangsportalen til deres parellel dimension er?
Det må være et forunderligt sted de er fra, som fungerer helt anderledes end min verden.

Knæk og bræk med hesten.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Betale for at se hest...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2019 12:48

Efter at have solgt min vallak er jeg også ude og lede efter en ny hest.

Jeg kigger lidt på ehorses og der er et par stykker, som tager penge for at vise hesten frem.

 

En praksis jeg nok selv burde have brugt mig af, da jeg så havde slippet for et par useriøse fremvisninger...

 

Selvfølgelig er det da surt for dem, at du vælger Ikke at sælge til dem, men det er jo spillets regler. Den kunne jo også være blevet solgt imens de kørte retur - det kan også ske...

 

Så synes da, hvis de vil have penge for bro mm. Så skal du bede om penge for fremvisning af hesten. Noget for noget.

 


Fysioterapi og træning til ryttere

Sadel fitter for WOW sadler

http://www.wowsaddles.com

Facebook - Lauenborg fysioterapi

www.lauenborgfys.dk

www.staldlauenborg.dk

2
0
Svar på denne tråd
 
 Altså..
Forfatter: 
Dato:  13-01-2020 08:29

Altså kan jeg godt forstå den evt køber, de kommer hele vejen over til dig for at kigge på hest, og du har så fundet ud af at du ikke vil sælge alligevel....

 

Jeg læser mig til at du alligevel ikke vil sælge din hest, og at det ikke har noget at gøre med præcist denne køber.


mvh

 

Julle

 

DIN hest - DIT ansvar !!!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider