Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

 Hesteadvokater.dk
Forfatter: 
Dato:  26-03-2014 23:20

Jeg blev virkelig snydt i et hestekøb - og ringede til Advokat Lars Michael Randskov, http://www.hesteadvokater.dk, han vejledte mig først i, hvordan jeg selv kunne gribe sagen an.

 

Det viste sig ikke at være tilstrækkeligt, hvorefter han overtog kommunikationen med min sælger.

 

Mit problem blev løst uden en retssag, men skulle den have været i retten, da oplyste mit forsikringsselskab, at min indboforsikring havde retshjælpsdækning, som ville dække advokatsalæret i retten.

 

Det var virkelig en lettelse, at få en dygtig advokat til at overtage kommunikationen med min sælger, da jeg var helt og aldeles følelsesmæssig tyndslidt.

 

Advokaten skar igennem al følelsesmæssig forvirring og koncentrede sig om det aftalte og købekontrakten, og hvor godt eller dårligt jeg var stillet i forhold til den. Jeg var heldigvis stillet langt bedre end jeg først antog, hvorfor alt nu er i skønneste orden.

4
1
Svar på denne tråd
 
 Dejligt, men
Forfatter: 
Dato:  27-03-2014 15:01

når folk poster sådanne ting sidder man altid tilbage med følelsen af gerne at ville vide hvad twisten gik ud på ?

 

For juridisk retfærdighed og anstændighed er jo ikke altid det samme.


The grass was greener....

 

Mvh Janni

5
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider