Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

 vedr. ridecenter
Forfatter: 
Dato:  03-11-2013 12:16

Nogen kloge mennesker herinde som kan hjælpe mig:-)

 

 

vi bor på en erhversgrund da min mand er selvstændig og i et område der hedder ehversvgrunde. Tiden har så gjort at vi kun er to tilbage hernede og derfor har vi så købt bygninger og lejet jorden omkring af naboen. vi havde i juli sagen om dyrehold i nabo høring og så vidt vi ved fra naboerne er der ingen der har givet indsiglse til hestehold på matriklen. Men v har intet hørt fra kommunen stadig selvom svarene skulle være ved dem 7 juli ?? er det ikke længe.

 

 

men nu snakker vi så om man skulle lave et ridecenter her da vi har mulighed for at bygge en hal om til ridehal og masser af muligehder for at lave bokse, men da vi er bosiddende i byzonen, samt erhvervsgrund er jeg i tvivl om vi må have mere end de 4 heste på matriklen, nogen der har erfaringer ??

 

ham der sidder med sagen sagde da jeg var derinde for at søge om lille hestehold da det nok ikke var nemt da det var i byzonen og at der lå en lokalplan fra 1971 om erhverv i området:-(( 1971 der er sket meget siden må siges.

 

 

nogen der kunne tænkes at vide om det er muligt eller det er helt håbløst at få lavet sådan en byzone om til land eller afvige fra lokal planen når det er erhvervsmæssig hestehold ??

 

 

ingen grund til at køre derind og tirre ham mere end nøsvendigt hvis nogen sidder med svaret:-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 kender ikke reglerne
Forfatter: 
Dato:  04-11-2013 07:21

men mit råd er at sætte en konsulent fra den lokale landboforening på sagen.

Ja de koster lidt men kender alle paragraffer.

 

brugte selv en da vi for 7 år siden købte gård- og det var dem der fik sagen igennem hos kummnunen mht byggetilladelser etc

 

Karina

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider