Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

Hvordan står jeg som køber ?
Forfatter: 
Dato:  16-04-2013 14:05

Jeg bestilte i starten af marts en vare fra et firma.

Jeg betaler for varen den 9. marts efter korrespondance med sælger - og sælger bekræfter få dage efter at pengene er modtaget.

Så går det hele ligesom lidt langsomt og jeg modtager simpelthen ikke min vare.. Sælger skriver flere gange og lover at varen vil blive sendt, men så kommer der konstant et eller andet i vejen.

Jeg skulle oprindeligt bruge varen i påsken og sælger havde lovet mig at da ville jeg i hvertfald have modtaget den. Men nej heller ikke...

Nu er jeg altså ved at være træt af diverse 117 undskyldninger og har i dag skrevet til sælger at jeg vil have en dato for hvornår varen vil være hos mig.

Jeg tror ikke sælger er ude på at snyde mig - men synes simpelthen det her er vildt dårlig service. Jeg har fuld forståelse for at en vare kan blive forsinket, men på intet tidspunkt har sælger kontaktet mig - det har altid være mig der har skrevet når jeg ikke modtager varen til aftalt tid.

Nu har jeg så overvejet at få jeg ikke svar fra sælger senest fredag i denne uge, så vil jeg annullere handlen. Men hvordan gør jeg det ?

Vi har kun skrevet sammen per mail - så kan selvfølgelig skrive en mail. Men hvordan sikrer jeg mig at sælger returnere mine penge ? Og hvad gør jeg hvis sælger ikke lader høre fra sig - eller ikke returnere mine penge ?

Goodbyes are not forever

Goodbyes are not the end

They simply mean I'll miss you,

until we meet again.

R.I.P. Dixie, Sille & Labsen <3

0
0
Svar på denne tråd

Handel
Forfatter: 
Dato:  16-04-2013 18:23

Jeg mener faktisk at du kan få din bank til at tilbageføre pengene.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider