hej. Jeg håber I kan hjælpe mig.
jeg fik en fantastisk lækker frieser af min tidligere kæreste. Aftalen var så hvis vi gik fra hinanden, sku hesten ha et nyt godt hjem, så x'en kunne få pengene tilbage. (da det var en dyr hest) btw.
Da det er svært at sælge valgte x'en at sætte hesten ned på det stutteri hvor vi købte frieseren, de ville så sælge den for os og når den var solgt, fik vi de penge vi sku ha og de det, det ville koste at sætte den i ridning osv.
De solgte hesten til en i sverige (det cå 5 måneder siden) MEN, vi har aldrig set skyggen af pengene.!!! Vi har TIT forsøgt at kontakte stutteriet, men når de ser det er os der ringer, vælger de ikke at tage deres tlf. og hvis vi ringer med hemmeligt nr. OG FÅR FAT I DEM, siger de, de overfører dem nu. MEN de gør de ikke...
Jeg formoder hun selvfølgelig har fået hesten sat over i hendes navn og tror da hun har hendes på det rene, da det jo egentlig ikke er hende, der har gjort en fejl.
Mit spørgsmål er nu., hvad kan vi gøre? Da vi naturligvis enten vil havde den fantastiske hest tilbage, eller have vores penge tilbage!
HJÆÆÆÆLP :'(