Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

indsendelse til hestepas, hjælp.
Forfatter: 
Dato:  28-11-2011 19:59

Håber at kunne få lidt hjælp herinde, da jeg er lidt i tvivl. kan ikke finde det jeg søger inde på landscenterets side.

jeg fik jo chippet min gamle hest her i sensommeren i forbindelse med vaccinationen, og skrevet papirer til pas. men fik af flere grunde ikke sendt papirene ind.

de er blevet skrevet af dyrlægen og kan ikke se nogle steder at der er en tidsfrist på det. og har hele tiden tænkt jeg bare skal nå det godt inden jul

der står dog noget på erklæringen om udelukkelse fra konsum.

jeg fik den med så kunne jeg tænke lidt på om jeg ville gøre det eller ej sagde hun.

er det for sent at sende det med også? der står noget om 2 dage i bunden men det er skrevet så jeg ikke helt forstår hvad der menes.

og går ud fra jeg bare sender det hele ind på den adresse der står (agro food park 15, skejby 8200 Aarhus N), og sender de så en regning når jeg får pas retur, eller hvordan betaler man?

0
0
Svar på denne tråd

Hestepas
Forfatter: 
Dato:  28-11-2011 20:24

Hej

Du sender bare pariperne ind til passet. Det skal du gøre nu så hesten kan være registreret pr. 1/1 2011.

Med hensyn til udlukkelse af konsum, skal du ikke medsende erklæringen fra dyrlægen.

Jeg sidder lige med passet på min egen hoppe og her befinder denne erklæring sig på side 42.

Så derfor vil jeg mene det samme vil gælde for din hest så når du modtager passet går du ned til din dyrlæge som underskriver erklæringen og du ligeså og hesten er udtaget af konsum.

Du modtager regningen for passet sammen med passet, jeg vil lige gøre dig opmærksom på at ejercertefikatet og passet kommer i hver sin kuvert.

Mette

carpe diem - grib nuet

Sov sødt Kingo

31.10.1991 - juli 2008

Sov sødt Cæsar

2003 - 2009

Sov Sødt Simone

29.4.2008 - 12.9.2010

Vi savner jer!!

HF Student anno 2009

Barfodstrimmer bør forbydes!!!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-11-2011 20:44

mette.. super, tak for hjælpen. vil straks sende det afsted

0
0
Svar på denne tråd

indsendelse af hestepas
Forfatter: 
Dato:  29-11-2011 15:56

Prøv lige at google HESTEPAS, så får du svar på alle dine spørgsmål. Det er ikke 2 dage det tager, det er 2 måneder!

0
0
Svar på denne tråd

hestepas
Forfatter: 
Dato:  29-11-2011 16:53

jeg har været inde på den side en million gange snart og kan stadig ikke finde svar på det jeg spørger om.

derfor jeg spurgte her

det med de to dage er noget der står på selve erklæringen til udelukkelse fra konsum papiret, og har ikke noget med hvor lang tid det tager at få selve passet.

0
0
Svar på denne tråd

udelukkelse
Forfatter: 
Dato:  13-12-2011 13:09

fra konsum har jeg lige fået fortalt af dyrlægen at du godt kan medsende så bliver det skrevet ind i passet på en anden måde - min er også skrevet i paset med stempel - hun sagde bare de kunne skrive det ind når man alligevel skulle have medicin sider,,,

En ledig boks til hoppe ved Slagelse kontakt for info.

Camilla Diana Henriksø og Lilly af Støvlebæk

Præstemarkgaard

0
0
Svar på denne tråd

jjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  13-12-2011 22:46

Jeg har været lige så blank som dig åbenbart, eller også er det ikke skrevet særlig godt....

Jeg kunne heller ikke finde svar på hvad jeg skulle sende derind.

Skriv dog på forreste side "send følgende" hvor svært kunne det være....????

Jeg blev totalt forvirret da der stod noget om besigtigelse af hesten, og man så kunne køre der og der hen og få det gjort billigere... skal jeg nu også ud og leje trailer???

Men tror jeg har gjort det rigtigt, har dog ikke modtaget noget endnu

0
0
Svar på denne tråd

pas......
Forfatter: 
Dato:  14-12-2011 22:39

ja papirene er sendt få dage efter jeg lavede tråden her (lagde også ekstra chip numre i kuverten) det stod der nemlig heller ikke noget om, så ville være sikker hvis der skulle bruges nogle til passet.

syntes godt de lige kunne skære det ud i pap hvad der skal medsendes så alle os der aldrig har gjord det før, kan være med.

har ikke medsendt papiret til konsum. hvis det bliver nødvendigt må dyrlægen stemple eller hvad de nu gør når de kommer her igen.

har så ikke modtaget pas endnu.

0
0
Svar på denne tråd

hvor lang tid?
Forfatter: 
Dato:  28-12-2011 19:56

hvor lang tid kan jeg forvente der går før passet kommer? det er nu knap 4 uger siden jeg sendte og stadig ikke noget pas i postkasssen.

skal ikke lige bruge det, men det ville være rart at vide ca hvor lang tid jeg skal forvente endnu

0
0
Svar på denne tråd

mine blev
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 09:36

sendt for 5 uger siden, og de er heller ikke kommet endnu, de har vist meget travlt tror jeg, jeg fik af vide at der godt kunne gå op til 8 uger.

Jeg har så taget en kopi af papirene, så skal jeg afsted med ham i traileren, så har jeg da lidt papirer med, men om det er god nok ved jeg faktisk ikke.

Så tålmodighed, passet skal nok komme :-)

vh Vipse

Nu med privat dagpleje :-)

www.pamhuledagpleje.dk

0
0
Svar på denne tråd

vipse..
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 16:53

ok, tak

0
0
Svar på denne tråd

travle
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 19:21

hejsa

der arbejdes på højtryk derinde på at lave pas på heste, men det sidste min veninde hørte var at ville man være sikker på at få sine pas tilbage inden 31/12 11 skulle papirerne være sendt ind inden 15. oktober 11, da de jo forventede at mange venter til sidste øjeblik.

beskeden var også at kom der kontrol efter 1/1 12 og man ikke havde fået passene tilbage faldt bøden selvom man har sendt papirerne ind, da man jo selv kunne have sendt dem ind tidligere på året.

mvh

Mie

RIP Smukke Fadligt marts 1990 - februar 2011

Nu kun med Miss Jay og Dagirr ox, men Jay har termin 9. februar 2012, så glæder mig så meget til den tid :)

0
0
Svar på denne tråd

Hestepasset
Forfatter: 
Dato:  25-01-2012 07:21

kom her i går, 7 uger efter jeg sendte papirerne ind :-)

vh Vipse

Nu med privat dagpleje :-)

www.pamhuledagpleje.dk

0
0
Svar på denne tråd

pas.....
Forfatter: 
Dato:  25-01-2012 19:25

jeg modtog passet i dag, også godt 7 uger efter jeg sendte ind.

de har dog ikke sendt alle chip mærkerne med retur som jeg sendte med. håber så ikke jeg får brug for dem, for det troede jeg de ville gøre hvis de ikke skulle bruges.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider