Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

Nogle faldgruber ved køb på tvang??
Forfatter: 
Dato:  29-08-2011 23:16

Hej.

Jeg har været igang med lidt research ang køb af fast ejendom på tvangsauktion. Har kigget flere "salgsopstillinger" igennem og er blevet i tvivl om det kun er størstebeløbet man SKAL betale (udover ens bud selvfølgelig) eller skal restancer også betales?? eller andet der også skal betales??

Andet jeg skal være obs på??

Håber nogen kan hjælpe mig...

hilsen mie

0
0
Svar på denne tråd

Tvangsauktion
Forfatter: 
Dato:  30-08-2011 08:22

Ja, man skal også betale restancerne udover størstebeløb og budsum.

Den største faldgrube med mine øjne er, at du køber som beset og ikke har mulighed for at komme efter nogen eller tegne ejerskifteforsikring, så du er dækket ind, hvis det viser sig, at der er noget galt med ejendommen. Så det skal man i hvert fald overveje meget, om der er plads til i budgettet.

Her er kort ridset op, hvad man skal betale osv.

www.dinepenge.dk/bolig/kaemperabat- paa-tvangsauktioner

Ridetøj i store størrelser sælges

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-08-2011 22:58

Du kan ikke på noget tidspunkt reklamere over fejl og mangler ved det købte, ved køb på tvangsauktion. Der er fuldstændig ansvarsfraskrivelse. Dvs. du skal få ejendommen gået meget grundigt igennem for fejl og mangler, da du er den eneste, der kan sikre dig selv.

Mvh

Tina

www.linnerup-skovgaard.dk

DVH 571 Lionell på Linnerup Skovgaard

Staldhjælp søges på deltid. Primært ridning og klargøring samt let staldhjælp.

0
0
Svar på denne tråd

jjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  30-08-2011 23:56

Tak for jeres svar.

Var til en auktion idag ( har også været til en før) og i selve buddet er restancer indeholdt, så det er kun størstebeløbet ved siden af som skal lægges til buddet...så blev jeg det klogere...

Er helt klar over at hverken ejerskifteforsikring eller andet i den dur kan komme på tale, det er købt som beset og på eget ansvar.

Blev så alligevel lidt i tvivl; da der var afgivet hammerslag hørte jeg dem tale noget om 1% som skulle betales...(måske det var ved siden af eller noget, må ringe til advokaten og høre)

mie

0
0
Svar på denne tråd

salær..
Forfatter: 
Dato:  29-09-2011 14:50

Den 1% du hørte omtalt er højst sansynligt et salær du som køber betaler for auktionen. Der kan ske at være annoncering mm indeholdt også.

Det er ligesom at købe hest på auktion. Her er der også et salær der skal ligges oven i budsummen, samt evt. moms (skal være oplyst på forhånd)

Stald Bjergager, heste til avl og sport!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider