min kammarat har købt en dejlig vallak af en avler og alt er gået til ug - ren i røngten, fin udtalelse af dyrlægen og enighed om prisen. Der udfærdiges kontrakt og vi kører afsted med hesten og parpirerne. Da alt jo har set ordentligt ud, bliver ret overrasskede over at se i hesten parpirer, at den ikke er ejerskiftet ( som ellers lovet) og at ejercertifikatet ikke er vedlagt!
Min kammarat skiver og ringer naturligvis til avleren, som selvfølgelig siger, at det er en fejl og han skal nok sende parpirerne ect.... men nu på 3 måned har vi intet set! og avleren bor desværre så langt væk, at vi ikke lige har mulighed for at køre forbi til hverdag...
Hvad gør man med sådan en "glemsom"/stædig rad? sender en rykker? vi er ret kede af forløbet, da det er en avler vi ellers før har ahandlet med og gerne ville forsætte med at holde en god forbindelse til, da vi er meget blade for de afkom vi har handlet med ham. Der har ikke være problemer før, så jeg kan simpelthen ikke gennemskue, hvorfor han pruldselig er blevet så "glemsom"