Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

Køreskolen Konkurs
Forfatter: 
Dato:  25-03-2011 10:35

www.heste-nettet.dk/forum/24/22835/ 22835/

Torsdag gik køreskolen konkurs. Min mand tog til Nordsjællands Politi her til morgen, da den nye kørelærer ser der er fejl i den logbog (rekonstruktion) vi endeligt fik udleveret. Politiet kunne oplyse, at sønneke var sat til prøve på nogle datoer som skulle slettets. Politiet ved godt der er mange fejl og mangler med køreskolen. Men vi skal bare have kopi af det brev vi har sendt samt en mail som min mand har sendt nu, om at logbogen med fejl skal rettes. Så sønneke kan fortsætte med at kører hos den nye kørelærer.

Heldigvis er jeg kommunalt ansat og gik i Borgerservice. Der fik jeg oplysningen om konkursen og ingen problem i at få slettet prøverne. Meget underligt de sætter sønneke til køreprøve når han ikke længere kører hos dem.

Ser der på hjemmesiden står at nye hold starter man kl. 19 i Hørsholm. Jeg tror jeg møde op og får sagt til de unge mennesker der gerne vil have kørekort, de skal finde et andet sted.

0
0
Svar på denne tråd

Godt....
Forfatter: 
Dato:  25-03-2011 13:16

Her er lige et link der virker. www.heste-nettet.dk/forum/24/22835/ 22835/

Jeg har fuldt lidt med, og jeg er glad for at der er fundet en løsning.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider