Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

Transportudgifter ved delebørn
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 12:47

Nu er det sådan at vi bor små 200 km fra min mands ex kone. Vi har i de 8 år vi har været sammen altid været dem der har bragt dem frem og tilbage.

Men hvordan er reglerne egentlig?? Skal hun betale halvdelen eller er det os der skal betale det hele??

Super lækker

OX HINGST SÆLGES

Ring for yderligere oplysninger

24259994

0
0
Svar på denne tråd

bbbbbbb
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 13:01

I henvender jer til statsforvaltningen og får lavet en aftale. Oftest bliver aftalen så, at i skal hente når i skal have barnet, og hun skal hente når barnet skal hjem igen. Således bliver udgifterne også fordelt.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 13:17

Mine forældre har delt forældremyndighed over mine brødre (jeg er flyttet hjemmefra) og der lyder reglerne at han henter dem om fredagen, og hun så skal hente dem om søndagen.
Officielt, dog bor han i Sverige og kører dem i skole mandag morgen.

Jeg ved dog ikke om det gælder alle.

0
0
Svar på denne tråd

deler den
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 22:27

her var det sådan de første par år hentede og bragte han. Da sådan hed det sig dengang men for nyling ( inden for de sidste 2-3-4 år) er det blevet lavet om så man deler udgiften, og det gøres normalt nemmerst ved at man køre hver sin vej.

her bliver ungerne hentet fredag af deres far og søndag henter jeg dem igen. Det synes jeg også er fair nok at vi deler den udgift

Men der er nogle der har særregler, men det kan man tage med amtet eller statsforvaltningen som det hedder i dag ...

www.tærten.dk

forummet der ikke censurer

0
0
Svar på denne tråd

de nye regler
Forfatter: 
Dato:  08-11-2010 10:35

er efterhånden ¨sådan at den der skal have barnet "hjem" skal betale..

dvs. faderen betaler for togbilletten når min søn skal op til sin far og jeg betaler hjemturen til mig.. at vi efterhånden i praksis har byttet og laver alle mulige andre aftaler løbene er en helt anden sag..

Super ridelig og ukompliceret 9 års RDS dressurhoppe sælges

Super enghø i minibig sælges pris 300kr pr. stk.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider