Når en ejendomsmægler er "ærlig" og kalder det et håndværker tilbud, så er det sandsynligvis til at pille total fra hinanden og starte forfra - evt nedrivning.
Når jeg ser billederne af huset, så tænker jeg fugtproblemer og uisoleret, lavloftet, få muligheder, samt hjemmehåndværk af "klytter-niveau" 
Hvis I er ude i sådan et hus, så kan I nemt skulle putte 600.000-1 mill i ar gennemrenoverer sådan et hus.
Og I vil alligevel have problemer, da huset sikkert ikke har nogen sokkel fra den årgang ect.
Kombiner det med en beliggenhed, som nok kun kan kaldes ringe - så ville jeg hvis jeg var jer heller kigge efter noget andet.
Alene opvarmning af et dårligt isoleret/total uisoleret hus kan nemt koste 30-40.000 kr i olieforbrug ved en hård vinter.
Så har I forelsket jer I huset - så få endelig en respekteret håndværker ud og kig på det før i byder noget.
Rent faktisk har jeg det sådan, at de væreste huse er dem som er forsøgt renoveret, og bare er et sminket lig, fremfor dem som ikke viser sig andet end det de er, nemlig renoveringsværdige huse med nogle måske udemærkede rammer.
Som med heste - lad være med at falde for at der er skiftet tag og vinduer, hvis rammerne i huset er bundrådne.
MVH charlotte